U Smile I Smile Kapitel 14

Det visade sig att det var Liam och att dem två hade blivit tillsammans förra veckan när Miley var med Selena på hennes turné.

Det var roligt för henne, riktigt roligt.

När dem pratade så pratade dem mest om att Liam skulle pussa på hennes ipod för hon och Selena hade glömt den igen och hur mycket dem älskade varandra.

Man kunde liksom höra Miley prata så man kunde gissa det.

Maggie kollade surt på Miley och Miley kollade lika surt tillbaka på Maggie.

Det såg inte direkt ut som Maggie gillade Miley och Liams förhållande.

Jag visste hur det kändes för Miley, i början när jag var tillsammans med Selena så hade inte Scooter eller mamma gillat henne men dem hade vant sig tillslut och dem började gilla henne.

                                          

Har jag glömt berätta vad Miley och Selena hade på sig?

Jo dem hade en hög kjol Selenas var vit och Mileys var svart.

Sen så hade dem något som likna en bh fast det var liksom som ett linne.

Tror det var en tubtopp det hette.

Fast istället för att vara utan band så var det band på den typ.

Typ som en linne som slutade vid deras bröst.

Selenas tubtopp vad rosa och Mileys var lila, vilket var riktigt snyggt jag älskade lila.

 

KCA hade precis börjat och det var Will Smith som var program ledare i år.

Jag,Jaden och Willow hade super roligt, fast det hade vi alltid när vi var tillsammans så ja det va väl inget ovandligt.

Miley, Jasmine och Selena satt framför oss och dem verkade också ha super roligt.

De skrattade hela tiden och Will hade flera gånger kommenterat det och då hade dem bara skrattat ännu mera.

Ni undrade säkert hur Will kunde kommentera dem? Vi sat riktigt nära scenen så man liksom hörde dem och det var en mick precis vid dem, det var mickar utspridda i hela arenan där vi satt samlade tillsammans med alla andra som var på galan.

Så alla hörde dem, vilket dem kanske inte tyckte var så roligt, för då kunde dem inte snacka hemligheter.

Vilket dem alldeles säkert ville.

 

’’ Vinnaren för Favorite Male är…….’’ Sa Jaden i micken.

’’ är JUSTIN BIEBER! ’’

Hela arenan fylldes av applåder och skrik från mina underbara fans som hade köpt biljetter för att få komma in här, vilket var otroligt sött.

Jag gick tillsammans med 5 vakter till scenen men dem lämnade mig när vi kom till scenen och stannade där.

När jag gick upp på trappen som ledde till scenen så gick jag med händerna ute så alla fansken kunde göra high five med mig, vilket de verkligen uppskattade.

Jag tog imot priset och körde mitt vadliga tack tal, där jag tackade fansen och tackade alla som röstat.

Bakom scenen så fotades jag och sen fick jag gå tillbaka och sätta mig.

Willow och Jaden hade kommit tillbaka igen och Miley och Selena satt och  nästan skakade för att dem var så nervösa.

Katy Perry skulle nämligen ropa upp vem det var som  vann, Favorite Female Singer.

Båda två var nominerade till den, vilket dem nog inte gillade.

Jasmine var i nominerade till det vilket jag kan förstå, hon var inte så jätte känd så hon platsade i det.

 

’’ Vinnaren för Favorite Female Singer är…’’ ropade Katy ut i mikrofonen.

’’ Åh silken överraskning, två stycken har vunnit, MILEY CYRUS OCH SELENA GOMEZ’’

Både Miley och Selena studsade upp ur stolarna och slängde armarna om varandra sen gick dem i armkrok upp på scenen och sa varsitt tal där dme sa ungefär samma sak som mig, dem tackade fansen och alla som hade röstat och sen gick dem bakom scenen för att bli fotade och sen så skulle Miley stanna kvar där för att jag skulle ditt nu, vi skulle uppträda med Overboard nu.

 

Alla applåderade och skrek.

Vi hade precis sjungit klart låten och vi gick tillsammans in bakom scen för att byta om och sen gå ut och sätta oss.

När vi kom och satte oss på åra stolar så satt Selena och pratade lågt i Miley telefon vilket Miley inte direkt blev så jätte glad över..

Hon var verkligen fast vid sin mobil.

Miley tog mobilen ifrån henne med ett leende och kollade på skärmen och hon log lite större när hon såg namnet.

Hon svarade att hon skulle ringa i bilen sen.

Sen la hon på.

 

Vi satt och skrattade lite till och Katy Perry uppträde med sin låt, Part Of Me.

Selena uppträde med Love You Like A Love Song.

Jaden och jag med Never Say Never.

Sen så uppträde jag med Baby vilket alla nog uppskatade.

 

Det sista priset som skulle delas ut var Favorite Duett Partners.

Will delade ut det priset själv.

’’ Vinnaren är … MILEY CYRUS OCH JUSTIN  BIEBER!!’’

Vi studsades upp ur våra stolar och kramade om varandra.

Vi gick tillsammans upp på scen och tog varsitt tal.

Sen så kom Will fram till oss och började prata med oss.

’’ Ni vet ju att vi brukar slima kändisar här? Vi har bestämt vem vi ska slima? Kan ni gissa?’’

Justin var helt ovetande medans jag visste så jag var snabb med att vända mig med huvudet mot Justins bröstkorg och borra in huvudet där.

Justin la armarna om mig när Will skrek ’’ DET ÄR NI !!!’’

Jag skrek till när den gröna kalla slimet träffade min bara hud på både magen och ryggen och för den delen mina ben.

Allt slimet tog slut och vi gick tillsammans skrattande från scenen sakta för att inte halka.

Vi kom bakom scenen och fick en väska för alla i våra crew visste väl att vi skulle bli slimade så det låg ombyten där i.

 

Vi kom up på baksidan där vi hade parkerat våra bilar och kramade om varandra innan Miley och Selena hoppade in i en bil.

Dem skulle åka själva till flygplatsen tillsammans med Selenas livvakt för dem skulle hämta Liam tror jag.

Maggie och Miley mamma såg inte alls glada ut utan mer oroliga.

Dem trodde säker att tjejerna skulle ut och festa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback