U Smile I Smile Kapitel 13

JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag vaknade ur min djupa sömn och såg att Alfredo stog bredvid sängen och var på väg att kasta kallt vatten på mig men jag hade hunnit vakna före, vilket var riktigt tur.

Känslan man fick när man fick en hel del kallvatten över sig var inte den bästa..

Man liksom kände inget, bara att det var kallt.

 

Jag gick genom hotellsviten med en handduk runt höften  nynandes på en låt, Miley Cyrus låt Can´t Be Tamed.

’’ Så du sjunger på Mileys låt? Scooter ville ha oss på Mileys och hennes crews hotellsvit om 1 timme för dem har kommit nu, det hade visst hänt något med Miley…. ’’ hörde jag Kenny säga.

 

Vi satt i bilen jag, Alfredo,Jazzy och Kenny på väg till hotellet där Miley och hennes crew bodde på.

Jazzy hade börjat gråta för att hon ville följa med för att pappa hade sagt nej.

Så så bortskämd som hon är så fick hon följa med mig.

När hon är med mig så skämmer jag alltid bort henne extra mycket för att hon verkligen är min ängel till lillasyster.

Det är klart jag skämmer bort Jaxon också, när jag väl träffar honom.

Erin, pappas fru eller vad man kan kalla henne har alltid Jaxon när pappa ska till mig för att hon vill inte att jag ska träffa honom för hon gillar inte mig. Och jag gillar inte henne.

Men pappa har väl sagt till henne och dem ligger just nu i skilsmässa, det är 3månader kvar på deras prövo tid tror jag.

Men somsagt så ska det bli skönt att bli av med henne!

 

’’ Hej! Kom in! ’’  det var Selena som öppnade när vi kom och jag kunde inte slita blicken från henne.

Hon var verkligen vacker och mina känslor hade väl inte direkt försvunnit.

Hennes fina leende hon brukade ha på sina läppar var inte där nu, hon såg mer bekymrad ut än glad.

Vi kom in till vardagsrummet och såg Miley sitta där med Christian bredvid sig, dem kollade på en Ipad och såg roade ut, Christian skrattade och det såg ut som Miley inte fick/ville skratta för hon satt med handen för munnen.

När hon hörde att vi kom så tog hon ipaden ur Christians ena hand och tryckte på den innan hon vände sig om och gick in i hennes rum med Selena efter sig.

Det såg ut som om hon skulle stänga in säg där inne för hon tog tag i dörren och skulle just stänga den när Maggie (hennes manager) ropade på henne och Miley vände sig irriterat om och gick in i rummet men lät dörren vara öppen.

Selena kom ut och kollade med en ursäktande blick på oss innan hon gick ut i köket och ropade:

’’ Miles! Kom hit nuuuu!! ’’ Hon lät inte direkt glad utan mer irriterad.

Miley kom ut genom dörren och hennes syster Noah tog henne i armen men hon drog snabbt undan armen, Miley såg riktigt irriterad ut medans hon gick in till köket.

Man hörde Selena prata och det enda vi hörde var ’’ du måste seriöst skärpa dig!’’ ’’ bara för att du inte har en bra dag behöver det inte gå ut över alla!’’ ’’ bara för att du har tappat rösten, eller nej inte tappat rösten, bara för att du har ont i halsen så behöver det inte gå ut över alla! Seriöst hjärtat! ’’

Att höra Selena kalla Miley hjärtat var konstigt.

Jag trodde inte dem var så bra kompisar men det var dem visst.

 

’’ Ja som sagt så har Miley jätte ont i halsen och har nästan tappat rösten.. Så hon får inte prata eller skratta vilket inte är så lätt att hon inte ska göra! Hon har ju redan brytit mot det… Men Justin och Miley skulle ju uppträda på KCA, det kanske inte går.. Miley kanske inte enns kommer.. Men vi hoppas och hoppas att hon kommer! ’’ sa Maggie.

Mitt mod sjönk där, var det kanske så att jag var tvungen att göra mina fans besvikna för att Miley kanske inte kunde sjunga?

Detta går inte… Hon måste sjunga,

 

1 VECKA SENARE:

Det var KCA idag och Miley kunde vara med och sjunga, vilket var otroligt skönt.

Jag ville inte behöva göra mina fans besvikna.

Ryan Good stog bredvid mig och kollade på mig i speglen när jag stod och gjorde vid mitt hår.

Jag såg riktigt bra ut!

Jag hade ett par svarta jeans, en vit t-shirt och en grön skinn jacka typ.

När mitt hår var klart så gick jag tillsammans med Ryan ut genom dörren till alla andra.

Vi hade varit inne på en toallet.

Miley och Selena stod där ute tillsammans och kollade på deras mobiler.

När vi var på väg mot dem så hördes en signal från Mileys mobil.

En ringsignal.

Hon tog luren mot örat och sa ’’Hej Älskling’’ .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback