U Smile I Smile Kapitel 12

Selena svarade med ’’ Hej Nick! Vad fan vill du ? ’’

Jag hörde Nick svara typ ’’ Har du Miles där?’’

Sen så hörde jag Selena svara ’’ Nej, Hon vill inte prata med dig! Hejdå! ’’

Bara av att höra hans röst så blev jag helt knäckt.

Jag kände att tårarna snart var påväg och det såg Selena för hon omfamnade mig i en varm kram.

Vi kom innan för dörren till studion där alla satt och jag var fortfarande knäckt även om det inte syndes.

Men det märktes på mitt humör, när vi kom innan för dörren så avfyrade jag ett fake leende.

Maggie satt även där inne vilket jag störde mig riktigt mycket på.

Då hade vi ju kunnat åka med henne hit? Men sen slog det mig att hon och Scooter hade varit här hela dagen för att prata om turnen.

Vi skulle visst åka 1 månad tidigare.

Så alltså i augusti vilket var rikigt snart. Det var 10 juni idag och om 2 veckor så är det KCA och veckan efter så åker vi till Hawaii allihopa och sen så ska vi vara där i 2 veckor så det är ju första veckan i Juli då tror jag när vi kommer hem där i från och då ska vi ju hitta fram kläder och hela den månaden kommer ju bestå av att träffa alla man ska åka ifrån jätte länge och sen så skulle jag på interjuv för att det hade kommit ur i media att jag var gravid.

Interjuvn skulle vara en presskonferens där även Justin skulle vara med för att informera om låten vi släpper nästa vecka tillsammans.

Så alltså så skulle jag inte till Selenas turne förens i över morgon.

Selena kunde vänta två dagar för hon ville inte lämna mig själv där.

Så imorgon direkt efter presskonferensen så skulle vi direkt till flygplatsen så Justin skulle köra oss tillsammans med Kenny för att han skulle dit och hämta sin kompis, Ryan.

NÄSTA DAG:

Idag var det Fredag och vi var i bilen på väg till presskonferensen.

Vi hade gått igenom vad jag skulle säga innan vi hade stannat och hämtat upp Justin,Scooter och Kenny.

Så nu var vi fullpackade i bilen.

Jag hade bara med mig mamma,min livvakt och Maggie.

Det var faktist nervöst.

Vi hade precis kommit fram till studion där presskonferensen skulle vara så vi gick in bakvägen såklart och blev glatt välkomnande när vi kom in.

Jag hade precis satt mig ner på en stol och såg ut över havet av en massa journalister och papz.

Det var flera stycken som försökte få min uppmärksamhet så dem viftade med armarna i luften.

Jag pekade på en och frågan som jag hade gissat att hon skulle fråga kom upp.

’’ Är det sant att du är gravid? Isånafall vem är pappa? Nick?’’

’’ Nej, jag är inte gravid! ’’ svarade jag

Frågorna haglade in och jag svarade så gott jag kunde.

Frågan kom som jag hade fruktat nu...

’’ Är det sant att du och Nick har gjort slut? ’’

Jag och Maggie hade redan visst att denna fråga skulle komma så jag var väl förbred på den.

Vi hade bestämt att jag skulle säga sanningen, mina fans var värda att veta det.

’’ Ja det är sant! Vill inte gå in på det mer! Det är privat! ’’

Dem mumlade och sen så fortsatte frågorna.

Vi satt nu i bilen på väg till flygplatsen, jag,Selena ,justin, Alfredo och Kenny.

Mamma och jag hade sagt hejdå och sagt att vi skulle träffas innan KCA.

VÄL FRAMME I PARIS:

Vi var nu framme i Paris där Selena crew var.

Selenas livvakt hämtade oss och när vi kom till parkeringsplatsen utanför arenan där turné bussarna stod så blev Selena glatt möten av hela hennes crew, men även jag blev välkomnad.

Vi gick in i bussen och det visade sig att vi skulle dela rum, jag och Selena.

I Selenas rum i turné bussen.

När vi kom in i rummet så packade vi upp lite och sen så gick vi mot toaletten för att borsta tänderna och tvätta bort sminket så vi inte skulle se ut som pandor imorgon bitti.

Vi kröp ner i sängen under varsitt täcke.

Jag på ena sidan och Selena på andra, vi tog båda upp våra mobiler och stängde av ljudet och kollade runt lite.

Jag twittrade lite snabbt sen så satte jag på knapplås på min mobil och la den på nattduks bordet där jag .även satte i laddaren och samma gjorde Selena och sen föll vi båda in i djup sömn.

_____________________________________________________________________

Varning för mega kort kapitel, och bildlöst!

Tar nog bort det där med att ha bilder i varje kapitel! Det är det som tar så lång tid!

Kapitel 13 kommer imorgon på kvällen!

KOMMENTERA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback