Utkast: Jul. 07, 2012

hallå.
vill ni ha ett kapitel idag?
snälla bara en kommentar? jag vill veta vad du/ni tycker.
jag vet inte hur lång novellen blir men jag hoppas på typ 40.
skriv lusten börjar typ försvinna,
miley har blivit kidnappad och sen så händer det något så miley får ligga i koma i ett av kapitlena.
som inte kommit innu.
kan inte komma på något mera som ska hända.
vad säger ni om att jag skriver till typ 45 och kanske pausar novellen så part 1 är skrivet då och sen så skriver jag en novell imellan och sen part 2?
jag vte inte.
ni får bestämma.
kanske blir det lite tjatigt om allt ska hända igen men men..
jag ska fundera på det.

en prolog till en ny novell finns och jag är faktiskt ganska nöjd över den.
men jag har en annan ide också.
jag vill skriva om en vandlig skol flicka.
fast det är liksom så i alla alla noveller så det är lite svårt.
men jag ska försöka fixa lite så den blir lite annorlunda.

vad vill ni ha?
den om en vandlig skol flicka
eller den andra. handla o en tjeje som blir känd.
vilken vill ni ha ?
eller ska jag skriva på denna så långt som möjligt?
jag har just nu 31 kapitel.
Kommentea vad ni tycker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback