Bye Selena, Chapter 3 PART 2

'' Lovisa, hur mår du? '' sa pappa
'' jag mår bra nu men det var jobbigt att vara iväg .. jag saknade alla om inte minst Justin och nej det är inte på gång mellan oss vi är typ som syskon han är min storebrosa och jag hans lilla syster. Men Caitlin skulle ju vart tvungen att åka hem igår från Australien och då hade det bara varit jobbigt att vara kvar där. Jag kommer kunna vara med i en film lite senare jag är 15 och jag är inte redo för att åka ifrån er i nästa ett år för ne film. Jag älskar turnen och jag älskar att sjunga overboard men jag kommer inte kunna sjunga den nu längre för Selena är ju här och ska sjunga eller hur?''
'' Selena ska åka hem idag och du ska sjunga overboard igen ni två gör det så j*kla bra. Du och Justin. Men säg inget till henne. Du och Justin ska komma till mitt hotellrum om en halv timme och då ska vi prata med Selena om att hon ska åka hem.''

EN TIMME SENARE: I SCOOTERS HOTELLRUM:

'' Hej Justin,Selena och Lovisa. Vi har tråkiga nyhter.''
'' Haha nu ska du åka hem Lovisa'' Sa Selena och log bitchigt.
'' Haha, Nej tyvär Selena det är snarare du som ska åka hem. Lovisa tar Overboard nu med Justin. För hon är tillbaka,vi sa ju att du skulle sjunga tills hon kom tillbaka och tyvär så hann du inte'' sa Pappa med en bestämd men ända road ton.
Den bitchen trodde hon skulle stanna och sjunga med Justin... Haha det är skratretande.
Ingen kan med henne,inte enns mamma och då är det sjukt mamma som gillar nästan alla.
'' Du skulle se Selenas självsäkra min när pappa just skulle säga att jag skulle åka hem vad hon trodde då... men så sa han att Selena skulle åka hem istället det var roligt.'' sa jag i telefonen till Poppy.
'' Haha det låter roligt men jag måste sluta nu gympa träningen börjar nu och jag tror Justin sitter bredvid dig och är frustrerad för han försöker få kontakt med dig.. haha''
'' haha jag sitter i bilen med Justin Alfredo och Kenny och Alfredo sitte bredvid mig inte Justin haha du är för beroende..''

Poppy kan vara lite konstig ibland hon är alldeles för stort freak i justin.
Men hon har träffat han måååååååååååånga gånger vilket hon tycker är underbart, hon har börjat vänja sig nu men ändå freakar hon.

'' ta det igen Justin sen så kör vi Overboard'' Sa pappa och Usher i kör.

'' Lovisa, kom upp på scen vi ska sjunga Overboard nu.''
'' oh  My lifesaver ''
Det var jätte roligt att få sjunga igen och inte minst att stå på scen.
Saken blev ju bättre att jag stog bredvid Justin också, känslorna blir bara mer och mer.
men jag tror inte Justin har samma känslor för mig..
Ha bryr sig liksom inte...
Eller så gör han det men jag märker inte det? Åhh gud kärlek är jobbigt.
___________________________________________________________
så del 2, jag har inte hunnit skriva för jag har gjort matte och engelska och jag ska göra historia för jag har prov på fredag.
det kommer nog komma ett till idag men bara NOG!
jag ska skriva i kapp lite för jag har inga kapitel som ligger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback