U Smile I Smile Kapitel 60

’’ Jag vet inte okej Justin? Snälla bli inte arg bara för att jag la på. Du kan inte bli arg för det.’’ Mumlade jag.

’’ Kan jag? Det kan jag väl ändå? Jag kan väl verkligen bli arg för det? Men jag blir inte det, bara du inte gör det igen. ’’

’’ Jag lovar..’’ snyftade jag.

Jag vet inte vad det är med mig och börja gråta hela tiden, hela tiden när det är känslosamt.

Alltid, varför vet jag inte.

’’ Snälla gråt inte älskling.’’ Sade Justin.

’’ Det gör jag inte.’’ Mumlade jag.

’’ Du kan inte ljuga för mig’’ skrattade han.

Det var inte Justins riktigt skratt.

’’ Varför skrattar du inte ditt riktigt skratt?’’ frågade jag.

’’ Det gör jag väl?’’ mumlade han.

’’ Nej. Men du vi hörs senare. Jag måste gå.’’ Sa jag stressat.

Jag la på innan han hann säga något.

Det var sant jag var tvungen att gå, vi skulle gå in och äta på Mc Donalds.

Mitt favorit ställe.. Eller inte.

’’ Sluta att lägga på i mitt öra hela tiden.. :O ’’ fick jag från Justin.

’’ Love you <3 ’’

Skickade jag tillbaka och gick sedan ut från sms och stängde av ljudet.

Vi satt vid ett långt bord och åt, eller alla andra åt medans jag mest satt och kollade min mobil.

Jag tog upp mobilen igen och tog foto på maten och skickade bilden till Justin.

’’ Avundsjuk? :* ’’

’’ Nepp. ;) ’’ fick jag tillbaka och en bild på Mc Donalds mat också.

Min mobil ringde strax där efter och jag svarade.

’’ Jag saknar dig.’’ Muttrade Justin.

’’ Aw jag saknar dig med.’’ Skrattade jag.

’’ men vafan skratta inte, jag saknar dig och behöver en kram nu.’’ Snyftade han.

Jag hörde att han åkte i en bil i bakgrunden.

’’ Gråt inte älskling. Det kommer bli bra.’’ Mumlade jag och gick sedan fram till Maggie.

’’ Är det någon kvar i bussen?’’

Hon skakade på huvudet och jag muttrade något innan jag gick ut från Mc Donalds och började gå.

’’ Jag är så sur på Maggie, jag kommer helt seriöst att rymma imorgon. Hämta mig på flygplatsen.’’

’’ Gärna.’’

Det kom fans mot mig och skrek en massa grejer.

’’ Oh shit’’ mumlade jag i telefon luren innan jag började springa mot bussen.

Jag öppnade dörren som var öppen, varför var den öppen? Var det någon kvar i bussen?

’’ Vad är det älskling?’’ mumlade Justin.

’’ Jag blev bara jagad av fans och nu så var dörren öppen till bussen och Maggie sa att det inte var någon kvar i den. Det kanske kommer fram någon nu och mördar mig med en motorsåg.’’ Muttrade jag.

Rätt som det var hoppade der fram någon men inte vem som helst.

 

 JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag, Ryan Good och Alfredo hade ätit upp vår mat på Mc Donalds när min mobil plingade till.

Jag drog upp den och såg att det var från Miley:

’’ Avundsjuk? :* ’’

Sen så en bild på Mc Donalds mat.

Jag tog en bild på min mat och skickade tillbaka:

’’ Nepp ;) ’’

’’ Killar jag måste dra.’’ Sa jag och gjorde sedan ett handslag med dem och gick ut genom dörren till min bil.

Sanningen var att jag inte var tvungen att gå, jag kände bara att jag skulle börja gråta när som helst.

Ingen fattar hur mycket jag saknar Miley, jag menar det har bara gått några timmar och jag saknar henne redan så mycket, hur sjukt är inte det?

Jag klickade snabbt in hennes nummer och tryckte på ring.

’’ Jag saknar dig.’’ Muttrade jag till Miley.

’’ Aw jag saknar dig med.’’ Skrattade Miley.

’’ men vafan skratta inte, jag saknar dig och behöver en kram nu.’’ Snyftade jag.

’’ Gråt inte älskling. Det kommer bli bra.’’ Mumlade Miley

’’ Är det någon kvar i bussen?’’ hörde jag Miley fråga någon.

 

’’ Jag är så sur på Maggie, jag kommer helt seriöst att rymma imorgon. Hämta mig på flygplatsen.’’ Muttrade Miley.

’’ Gärna.’’ Skrattade jag.

Jag hörde något i bakgrunden men kunde inte riktigt sga vad det var exakt.

’’ Oh shit’’ mumlade Miley i telefon luren.

Jag öppnade dörren som var öppen, varför var den öppen? Var det någon kvar i bussen?

’’ Vad är det älskling?’’ mumlade jag.

’’ Jag blev bara jagad av fans och nu så var dörren öppen till bussen och Maggie sa att det inte var någon kvar i den. Det kanske kommer fram någon nu och mördar mig med en motorsåg.’’ Muttrade Miley.

Rätt som det var så skrek Miley till och i telefonen så hördes ett brak, hade någon kommit fram och hoppat på henne? Eller hade hon bara tappat telefonen som hon gör alltför ofta.

’’ Älskling vad händer?’’ frågade jag.

’’ JUSTIN DU MÅSTE HJÄLPA MIG. JAG KOMMER DÖ HÄR.’’ Skrek Miley.

Vad menade hon? Paniken kom upp inom mig och jag försökte svälja klumpen i halsen som sa att detta inte skulle bli bra.

Det är klart att det skulle bli bra, varför skulle det inte bli bra.

’’  ALLTING HÄNDER. HAN HAR KOMMIT FÖR ATT TA MIG PÅ RIKTIGT NU.’’ Skrek hon.

Vem har kommit för att ta henne på riktigt?

’’ JUSTIN, RING MIN MAMMA INNAN DET ÄR FÖRSENT. HON MÅSTE HINNA KOMMA UT TILL MIG.’’ Hörde jag henne skrika.

Jag var precis i kvarteret mamma bodde i så jag gasade på extra och när jag kom till mammas uppfart så sprang jag in i huset.

Jag sket i att hennes nya pojkvän var där, det existerade inte nu.

Det var bara Miley, Miley, Miley och Miley i min hjärna hela tiden.

’’ Men Justin vad gör du här?’’ utbrast mamma.

’’ Du måste ringa Tish. Miley skriker något om att han har kommit för att ta henne på riktigt. Och att jag ska ringa Tish.’’

Mammas pojkvän kom ut i hallen där vi stog och blängde på mig.

Vi har aldrig kommit överrens och kommer aldrig heller att göra det.

Jag har aldrig tyckt om att mamma har pojkvänner eller dejtade, det är inte min mamma som gör sådana grejer. Hon har aldrig gjort det innan och så nu har hon dejtat 5 killar på två månader.

Mamma ringde Tish och gav mobilen till mig.

’’ Ja det är Tish.’’ Hörde jag henne svara

’’ Du måste gå ut till bussen. Miley bara skriker en massa grejer om att han har kommit för att ta henne på riktigt nu och allting. Du måste snälla Tish.’’ Sa jag snabbt.

Jag hörde Tishs andetag i luren när hon sprang och när hon väl kom ut i bussen så sa hon till Harry att gå in först.

Direkt när de kom in i bussen hörde jag hur Tish tog ett sjupt andetag.

Mileys skrik hördes och även ett killes stön?

Blev hon våldtagen?

’’ Tish vad händer?’’ sa jag.

’’ Miley har stora blåmärken i hela huvudet, hon blöder från huvudet och nu så drar Harry bort killen som försökte våldta henne. Jag tror hon har svimmat.’’ Snyftade hon.

’’ Vadå? Vem är killen?’’ frågade jag.

’’ Killen är Nick.’’
_______________________________________________________________________________

Vadå? Vad händer nu? Vad har Nick gjort?

Kommentera för mera!

Hoppas ni alla har det bra i snön och i skolan. Själv sitter jag hemma och har varit sjuk sen i Tisdags. Skit tråkigt.

Men kommentera vad ni vill ska hända! Jag tror faktiskt att jag ska avsluta novellen nu i helgen, eller nästa vecka! Antagligen nu i helgen! Vad tycker ni om det?


Kommentarer
Postat av: Josefine ! <3

OMG MEEEEEEEEEEEEEEEEEEER KVINNA!<3

2012-12-07 @ 14:55:20
Postat av: Ida

OMG meeeer kan inte vänta tills nästa kapitel !!! :)

2012-12-07 @ 17:27:33
Postat av: ayanabddulkadir

moooooooooooooooooooore

2012-12-07 @ 18:26:49
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

2012-12-08 @ 13:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback