U Smile I Smile Chapter 58

5 VECKOR SENARE:

Detta hade varit bästa veckorna i hela mitt liv, precis som jag trott att det skulle bli.

Vi hade haft så mysigt och jag hade en underbar brun färg över hela kroppen.

Justin öppnade dörren till hans hus och gick sedan in med mig i släptåg.

Väskorna drog vi efter oss och direkt när vi kom innanför dörren smällde vi igen dörren.

Utanför hans grindar stog det över 100 papz.

Jag fattar inte varför dem inte bara kan lämna oss ifred? Alltid skulle dem förstöra.

Och att det skulle vara en massa fans och papz utanför huset som skrek när detta var sista natten jag skulle spendera tillsammans med Justin på fyra veckor eller mer.

Man vet aldrig med Maggie om hon bokar in fler konserter.

Visst Justin kanske skulle komma och hälsa på mig, men det skulle öndå inte bli samma sak.

Det skulle bli jobbigt att åka ifrån honom, på riktigt.

NÄSTA DAG:

Jag vaknade vid nio i Justin ssäng, min mobil hade precis pipit till.

Det var från Maggie, turné bussen skulle komma och hämta mig om en halvtimme.

Så om jag skulle inna säga hejdå till Justin på riktigt så skulle han behöva vakna nu.

Jag hade varit hemma igår och packat en massa kläder och en massa andra grejor så alla mina kläder jag hade haft med till Thailand låg hemma hos mig och skulle tvättas av mamma.

För en gångsskull så skulle inte mamma eller pappa med på turén.

Det skulle bara vara jag, dansarna, Maggie och alla andra från crewet.

Och sen så kanske Selena skulle komma, men hon spelade just nu in en ny film så hon kunde nog inte ta sig därifrån.

Jag satte mig på Justins mage och började skaka på honom och kyssa honom i huvudet.

Han vaknade och kollade på mig med ett leende.

’’ Jag blir hämtad om en halvtimme.’’ Utbrast jag och Justin kollade chokat på mig.

’’ Du blir vadå? Du får inte åka!’’ det lät som han skulle börja gråta när som helst när han sa dte sista.

’’ Jag vill inte heller, men jag måste visst.’’ Snyftade jag.

Salta tårar hade börjat rinna längs med mina kinder och jag snyftade högt.

’’ Älskling, vi kommer fixa det. I värsta fall så skickar jag någon till dig om jag inte kna. Vi måste klara detta, så är det bara.’’ Tröstade han mig.

’’ Men jag vill inte, jag vill inte vara utan dig i en hel månad, jag vill inte. Jag kan fan bli dödad av den där jäkla beliebern som skickar grejer till mig hela fucking tiden’’ sa jag upprört.

’’ Jag vet, men du har Harry med dig inte sant? Och jag skulle aldirg låta någon kidnappa eller döda dig. Vi får ringa varandra hela tiden och smsa hela tiden för den delen också.’’ Sa han

Jag nickade och hoppade upp ur sängen och gick fram till hans gardrob.

Direkt hittade jag ett par gråa mjukis byxor och jag drog även ut en av hans hoddies.

Det blev en svart, den han hade andvänt igår.

Även den han använde så ofta han kunde.

Jag tog min bh som låg på golvet och drog av min t-shirten.

Satte på den rosa spets bhn och sedan mitt vita linne jag tog upp fårn golvet.

Den svarta hoddien drog jag på mig innan jag sprang in i badrummet.

Jag fixade mitt hår, sminkade mig lite lätt och borstade tänderna innan jag gick ut till Justin som nu stog och tog på sig kläder.

I understa lådan i Justins valk in closet var mina underkläder så jag drog ut lådan och tog ett par rosa spetstrosor och bytade snabbt trosor.

Jag tog mina trosor och la dem i tvättkorgen inne på Justins rum.

Mjukisbyxorna drog jag på mig och gick sedan till sängen, tog min mobil och mobil laddare och gick sedan ner för trappen till köket.

Justin kom efter mig.

Han lyfte upp mig på diskbänken, särade på mina ben och ställde sig mellan dem.

’’ Jag kommer sakna dig så mycket älskling’’ mumlade han mot mitt hår.

’’ Jag kommer sakna dig mer babe.’’ Snyftade jag.

Nu hade dme förfärliga tårarna kommit tillbaka.

’’ Jag vill inte, följ med mig?’’ snyftade jag.

’’ Hur mycket jag än vill så vet du att det inte går. Jag måste spela in, men jag ska snabba mig med det så kommer jag snabbare? Hör du det? Jag ska snabba mig.’’ Sa han.

Jag nickade och började torka bort mina tårar.

Min mobil burrade till i min ficka.

 

’’ Vi är framme nu, kommer du ut?’’

Såklart att de skulle vara framme nu, just när jag behövde Justin som mest.

’’ Dem är utanför, kan du hjälpa mig ut med mina väskor?’’ suckade jag.

Justin nickade och tryckte sina mjuka läppar mot mina.

Vi kysstes en stund och sedan drog vi oss ifrån varandra.

Jag hoppade ner fån diskbänken och gick sedan ut till hallen och tog på mig mina skor och la ner min jacka i min handväska.

Min mobil slängde jag ner i väskan också.

Jag och Justin tog två väskor var och sedan öppnade jag dörren.

Min handväska hängde på min axel.

Dörrarna till turnébussen öppnades och ut kom Maggie.

’’ Hej gumman!’’ utbrast hon.

Jag nickade mot henne och drog sedan utt dem två väskorna för dem två trappstegen till bussen för att sedan gå in mot mitt rum.

Justin kom efter mig och ställde väskorna bredvid dem andra två.

’’ Jag kommer sakna dig så mycket älskling.’’ Snyftade jag.

Nu hade jag börjat gråta igen.

’’ Jag kommer sakna dig med snuttan.’’

Jag öppnade min handväska och såg att min dator inte låg där.

’’ Du jag måste springa in och hämta min dator stannar du ute med dem andra?’’ frågade jag Justin.

Justin nickade och sedan gick vi tillsammans ut till det stora rummet i bussen.

Hela mitt crew nästan satt i sofforna och jag sprang ut genom dörren och upp till huset.

Jag sprang upp för trappen och in på Justins rum.

Där mitt på sängen låg min dator med dator laddare bredvid.

Jag tog dem två sakerna i handen och gick sedan in i Justins garderob och tog två av hans t-shirtar och även ett par av hans mjukis byxor.

Jag får ju ha någon doft av honom.

Inne i badrummet stog hans parfym som jag sprutade på tröjorna.

Kalla mig galen, men jag bryr mig inte.

Jag gick ner för trappen och gick sedan ut genom dörren till bussen igen.

Inne i soffan satt fortfarande nästan alla från mitt crew och Justin stog i dörröppningen och väntade på mig.

’’ Varför har du sprutat parfym på mina t-shirts?’’ frågade Justin när vi kommit in på mitt rum.

Jag la ner datorn på sängen och även t-shirtsen.

’’ För att jag ville.’’

Han flinade och drog sedan mig hårt mot honom.

Våra läppar möttes men blev snabbt avbrutna av Maggie.

’’ Miley, vi måste åka nu’’

Kan hon inte bara fatta att jag måste ta förväl av min pojkvän?

Antagligen inte.

Vi drog oss ifrån varandra och gick sedan ut till dörren.

Jag följde efter Justin utanför bussen och gav honom en kyss innan jag kramade honom hårt en sista gång.

Justin vände sig om och började gå in han också när jag började gå in mot bussen igen.

Innifrån bussen hörde jag Harry säga:

’’ Men va fan Maggie. Låt henne säga hejdå till Justin. Det är väl inte meningen att hon ska gråta hela dagen? Hon behöver Justin och du låter honom inte komma till henne  om två veckor? Jag vet att Miley inte vill ha dig som manager när du gör så. Och så du vet så har dem två redan bestämt att Justin ska komma och alla utom du har godkänt det. Så du får för en gångskull inte som du vill. Tråkigt va?’’ fräste Harry.

Jag slängde en slängkyss mot Justin och gick sedan in i bussen och smällde igen dörren.

Maggie kollade konstigt på mig och jag blängde tillbaka på henne.

’’ Vad är det med dig?’' fräste Maggie.

’’ Ja vad fan tror du? Jag kommer inte få träffa Justin på två veckor, när vi har träffts varje dag dem senaste 2 åren? Hur tror du det är?’’ fräste jag tillbaka.

’’ Faktum är att du inte kommer få träffa honom förens om 4 veckor. Han får inte komma hit, ingen av dina kompisar får komma hit.’’ Sa hon.

’’ VA? DU KAN INTE MENA ALLVAR? ÄR DU HELT JÄKLA DUM I HUVUDET ELLER? JAG HATAR DIG!’’ skrek jag.

Jag stormade in på mitt rum och tog upp min mobil snabbt och ringde mamma.

Hon svarade snabbt:

’’ Hej gumman! Är ni på på väg innu?’’

’’ Du måst emed mig. Maggie vägrar att någon av mina kompisar får komma hit, och att jag inte får träffa Justin förens om 4 veckor. Snälla mamma kan du inte följa med?’’ snyftade jag.

’’ Hon säger vad? Ni kommer inom och hämtar mig, sen så ringer du Justin och så bestämmer ni när han ska komma. Gärna snart för du kommer knäckas även om ni inte ens har varit ifårn varandra i så många veckor.’’  Sa mamma upprört.

’’ Men packa nu så kommer vi om 10 minuter.’’ Sa jag och la sedan på.

Jag gick ut till det stora rummet och sa:

’’ Vi ska inom mamma och pappa. Vi ska hämta mamma.’’

Maggie grymtade till och kom sedan upp till mig.

’’ Så du ska ta hjälp av mamma nu eller? Precis som att hon kan bestämma att Justin ska  få komma? Du är så feg.’’

’’ Ja jag ska ta hjälp av mamma? Problem med det eller? Justin ska komma hit? Det kan fan inte du bestämma, jag är myndig ingen bestämmer över mig, och särskilt inte du. Du har aldrig bestämt över med och kommer aldrig hela att göra.’’

Maggies ansikte blev helt rött.

Maggie tog upp sin hand och slog mig hårt över höger kinden.

____________________________________________________________________________________

Va? Vad gjorde Maggie?...
Kommentera!


Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG KVINNA SKRIV MER!<3

2012-12-02 @ 18:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback