SVAR PÅ TAL

  • Ska du inte göra en epilog? (stavn)

    SVAR: Haha, jag har planerat det ;) Kankse blir en liten julklapp, vem vet ;) <3
     
     
     
  •  
    Emina 

    Håll tyst anonyma fegis! Ingen tvingar dig att läsa. Och inngenbryrsig.se Hejdå, sluta läsa då. 
    Jag älskar din blogg och man kan helt enkelt inte uppdatera hela tiden, aja! Hoppas du får en mysig jul finis :D 
    KRAMAR <3
     
    Svar: Aw tack för att du älskar min blogg! :) Nej, det är lite svårt när man går i skolan och allting också.. har rätt mycket läxor som ska hinnas med och lite sådant.
     Tack, hoppas du får en mysig jul du också!! :) <3
    KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: Tilde!!^^

Tack för svar På att du ska göra en! Blev jag Anonym (stavn)

2012-12-23 @ 17:19:11
Postat av: Alexandra

Förlåt om jag värkar sur nu men allvarligt?? Du sa att en prolog och ett kapitel skulle komma upp för typ 1vecka sedan?! Jag säger inte att det är fel för du kanske varit upptagen men du kunde ju skriva ett förlåt för att du "glömt/inte haft tid" så vi skulle veta!?

2012-12-25 @ 11:19:10
Postat av: Anonym

ehh ursäkta mig? lixom nu slutar ja absolut hon säger håll tyst din anonyma fegis & u håller mä så jävla dålig blogg ägare -__- hatadensomsvara.se + hataattuhållermed.se

2013-01-01 @ 22:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback