Så ledsen!

Jag har fått 2 kommentarer nu, där det står att *** hatar min blogg och att den tipsat ska läsa min blogg, ska sluta om jag inte uppdaterar.
Men ni ser anledningen i inlägget under, jag kan inte skriva.
Jag har engelsk diagnos imorgon, och spanska läxa.
Spanskan är jätte mycket och detsamma med engelskan.
så sorry, men det kommer inget idag.
Men imorgon och på onsdag, kommer det.
Snälla lämna inte min lblogg, bara för att jag har läxor..
 
Du som nu har skrivit det, ha  du en novellblogg och samtdigt en massa i skolan.
Då hade du också haft mycket att göra och inte kunnat skriva flera kapitel varje dag.
Så snälla, du måste förstå att jag inte kan uppdatera.
Puss!!

Kommentarer
Postat av: Tilde!!^^

Dom som skriver sånt är fkn omogna -.-'skulle aldrig lämna bloggen! om du slutade blogga vet jag inte vad jag skulle gjort för tjejen du är jävla bra på att skriva!! Puss&Kram :* <3

2012-12-17 @ 22:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback