läs!

heej babes <3

jag är absolut inte nöjd över besöksstatistiken...
funderar på en helt ny start...
ny blogg. kanske till och med en ny portal?
vem vet!
nej men. jag älskar blogg.se med deras nya design.
men att lägga in design är rent ut sagt omöjligt...
försökte jätte länge igår...
men sen så ska man ju kunna göra en design också...
det är det...
så någon söt som skulle kunna göra en design till mig?..

USIS är jag otroligt trött på.,..
har ingen insperation kvar längre.
inte heller till min helt nya novell...
jag skriver och skriver men kommer verkligen inte fram till något...
är just nu på kapitel 35 på u smile i smile.

men jag ska försöka göra en amatör design nu och en ny blogg ;)
men vad skulle ni tycka om jag bytade portal?
är rätt sugen på det men ändå inte..

ni får 2 eller 3 kapitel idag!
Puss!

ps. när min nya blogg är klar eller om jag behåller denna så kommer det en överraskning!
men först minst 1 kommentar på förra kapitlet!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Du kan fråga min syster som har juustanordinarygiirl.blogg.se hon har gjort sin själv :)) du kan mejla henne hon svarar oftas ja :)) och dom är gratis

Svar: Hej!Åh tack ska göra det! :)
Hoppas att du tycker novellen är bra och att läser och kommenterar! :)
Kram <3
justinnovells.webblogg.se

2012-08-02 @ 14:33:01
Postat av: MBD

Hej, just nu gör jag inga länkbyten tyvärr! Jag har uppehåll med det så kanske någon annan gång istället :)

Svar: Hej! Okej! Hoppas att du tycker om min novell och att du läser och kommenterar! :)
justinnovells.webblogg.se

2012-08-02 @ 15:11:01
URL: http://mybieberdrug.blogg.se
Postat av: Jennie

jag gör bara länkbyten med noveller/bloggar som har minst 70 läsare per dag, så att jag också tjänar någonting på det. Dessutom gör jag dom väldigt sällan, 1 gång i månaden ungefär, och jag har precis gjort ett länkbyte.
Men jag gör gärna ett länkbyte i menyn, om du vill? :)

Svar: Hej!Jag har tyvärr inte så många per dag. kanske inte ens per månad....
men om jag får det så kontaktar jag dig!
Hoppas du tycker om novellen och att du läser och kommenterar!
Kram :) <3
justinnovells.webblogg.se

2012-08-02 @ 16:57:49
URL: http://myjustindrewbieberstory.blogg.se
Postat av: NOJDB

Sv: Jag vet inte..skulle du kunna tänka dig vänta en stund? Jag kan såklart ha ett länkbyte med dig, men om vi väntar en stund så är det nog bättre. För jag hade precis ett länkbyte. Ska vi länka på menyn medans? Sen kanske inlägg nästa vecka? Eller om vi säger så här, vi förinställer ett inlägg tills nästa vecka? Typ till onsdag?
Vi kan ta meny nu, men inlägg nästa vecka, låter det okej?

Svar: Hej!Ja jag kan självklart vänta!
Förlåt för jag inte svarat tidigare men jag har inte haft tillgång till data och igår när jag tänkte göra det så var det något med blogg.se!
Men vi kan köra menyn nu och sen så inlägg på onsdag?
Hoppas du tycker om novellen och att du följer den och kommenterar! :)
Kram!
justinnovells.webblogg.se

2012-08-02 @ 23:50:15
URL: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se
Postat av: Ida

Jag vet en tjej som är jätteduktig på att göra designer, det är kö menmen! ;)
http://justindbstoriees.blogg.se/portfolio
hon har gjort min!

Svar: Åh tack för tipset! Jag går genast in och kollar!
Hoppas du tycker jag skriver bra och att du följer och kommenterar bloggen! :) <3
justinnovells.webblogg.se

2012-08-03 @ 14:34:30
URL: http://jdrewnovell.webblogg.se
Postat av: Linn

sv; Tack! :) klart vi kan göra länkbyte, sitter just nu på bussen på vägen hem, men när jag har tillgång till dator så lägger jag in dig direkt. about the design; helt mitt eget verk. tack så mkt, roligt att du gillade den. du själv har också en jättefin. :)

Svar: Hej!Jag menar typ länkbyte i menyn och att man skriver ett inlägg typ.
där man skriver blogg adressen och så gör båda det? :)
Du tror inte att du skulle kunna göra en design till mig? ;) Vore jätte snällt!
Du behöver inte men det vore super snällt! :))
Kram!
justinnovells.webblogg.se

2012-08-03 @ 15:39:40
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se
Postat av: Linn

halloj igen! (e vid datorn nu) blir dock lite osäker, länkbyte i menyn eller vad?? :) kram.

2012-08-03 @ 20:59:11
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se
Postat av: Jennie

självklart, gör det! och absolut att jag kommer läsa din novell! :)

Svar: åh tack! :) om du läser glöm inte kommentera! :) älskar hur du skriver :)
justinnovells.webblogg.se

2012-08-06 @ 17:15:21
URL: http://myjustindrewbieberstory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback