Emma kommentera!

 
Emma
Vi vill ha 2 kapitel par dag :D tror du du kan fixa det? Och mycket bråk och sånt? :D <3 ÄLSKAAAAR DIN NOVELL

 

 

hm........isåna fall behöver jag idér vad dem ska bråka om m.m ?
jag kanske skulle ta in en gäst bloggare?.....
jag klarar inte av 2 kapitel om dagen tror jag.....
det är rätt svårt....
men jag skriver som en gris med mens haha ;) nej men jag är inte en gris..
men jag ska bara ligga inne typ halva dagen så jag ska skriiiiiiiiiiiiva! Men du när du ser detta. kommentera med sin mail adress så kan vi snacka! du kan ge mig ideér ;)
Haha!!! :))

 

Emma när du ser detta släng in en kommentar med dinb mail adress!! :))

 

Sen så någon läsare som vill vara gäst bloggare? 

Vad ska dem bråka om? Behöööver ideer!
;) 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är väl med i Swedish Beliebers? annars är det bara att snacka med mig genom Facebook ;) Adda mig @emmasamoiel ;)

Svar: ja jag är med i Swedish beliebers ;) skickat nu :))
justinnovells.webblogg.se

2012-08-14 @ 12:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback