åhh <3

Tjebba!
När jag loggade in nu så hade jag 9 nya kommentarer!
Gissa om jag blev glad?
i onsdags hade jag även 35 besökare!'
För er kanske det inte är mycket men för mig är det jätte mycket!
Alla ni som kommenterade!
Jag hoppas att ni fortsätter kommentera och att ni tycker novellen är bra!
Det finns svar på alla kommentarer på inlägget ni kommenterade!
Har haft världens största leende medans jag svarade på alla! :)

Kapitel kommer direkt efter detta inlägg och sen så kommer det fler ikväll eller under dagen! :)
Hoppas att ni tycker om dem och att ni verkligen kommenterar vad ni tycker!
Jag är själv på kapitel 37 i novellen tror jag och på kapitel 4 på dne nya!
Men ja! Kommentera på kapitel 25! Kanske en kommentar till?? :)
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Linn

sv; visst! Maila mig om hur du vill att den ska se ut, bilder, färger osv. :) länkbyte är oxå okej, inlägget kan jag göra när jag har gjort headern så du får den som bild istället för ngn random. :) Kramisar.

Ps. Lägger till dig i menyn så fort jag sitter vid en dator. :)

Svar: jag lägger till dig i menyn nu direkt och så skickar jag bilder och sånt till dig inom en timme! :) Kram!! :))
justinnovells.webblogg.se

2012-08-06 @ 12:01:49
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback