..

tjaaaaaaaaaas!

jag skriver på den nyyyyaaa novellen!! :))
Vill bara att den ska böörja nuuuu!!
men jag har besstämt miiig!
pausar u smile i smile efter dem 2 kapitel jag har i utkastet som kommer ut ikväll!
sen så börjar min nya novell.
men skulle verkligen behöva någon som läste den... men inte snor min idé,
det jag ska skriva är något jag själv håller på med och jag tror inte någon av mina läsare gör det....
haha! är väldigt speciell av mig...
men jag tror till och med att prologen till den nya kommer ut idag!! :)

ska tänka på det där med u smile i smile.
men jag ska tänka på allt detta men kapitel kommer inom 5 minuter och sen så kapitel 29 kommer om en halvtimme typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback