USA One Piece, Chapter 9

När vi vaknade nästa morgon så klädde vi på oss och gjorde vid oss.
Efter som vi bara skulle ha soundcheck nu på dagen och konsert ikväll så tog jag på mig min USA One Piece.
Sen så sminkade jag mig med lite foundation,eyeliner  och maskara, var inte något specielt egentligen men det kändes bra och satte upp håret i en hög hästsvans.
Min stylist,Vanessa skulle ändå fixa mig sen ikväll skulle jag inte ha en egen konsert men ändå vara med på Justins soundcheck fansen uppskatar det.
Men jag skulle sjunga Overboard.
När vi kom ner i lobbyn så vändes alla blickar mot oss och mamma och pattie började skratta när dem såg oss.
Antagligen för vårt klädval, Justin hade också sin USAone piece.
När mamma och Pattie hade skratat klart så gick vi ut genom hotelldörren och då började alla fansen skrika och papzens kamera blixtar började smattra som in i bomben.
När vi var framme på arenan vad det minst lika många fans och papz och det gick inte direkt lika bra som det gick när vi gick ut från hotellet.
Jag och Justin  gick bredvid varandra och hade blivit tillsagda av pappa och Usher att vi skulle go nära varandra för att inte tappa bort varandra.
Alltså så skulle Justin gå med handen på min midja och jag detsamma på han.
Men ett av Justins fan mistolkade väl det och trodde att vi var tillsammans så hon snubblade med vilje och slog till mig med hennes ring hon hade på fingret.
Det började blöda och jag fick panik för jag hade blod och så blev det ännu trängre utrymme och jag var väl lite känslig för trånga utrymme.
Så Justin fick bära mig i fans famn in genom dörren till arenan.
När vi kom in genom dörren till arenan så vändes allas blickar mot oss.
Mamma och Pattie kom direkt imot oss när dem såg min kind och Justin fortsatte mot logen med Pattie framför oss och mamma bredvid mig som frågade hur det var med mig hela tiden och vad som hade hänt.
Jag svarade precis hur det hade gått till och att det var bra med mig bara att jag hade ont i kinden.
Läkaren som alltid var med på turnen kom med Usher framför sig.
Läkaren hade undersökt min kind och satt ett plåster där som var sjukt fult.
Men jag behövde bara ha det i några timmar alltså till efter soundcheken.
Soundchecken var slut och jag hade fått ta av mig mitt fula och obekväma plåster.
Det var ett par fans som hade skrattat och frågat oss varför vi hade lika dana one pieces på oss och vi hade bara svarat att jag tog på mig något och justin tog på sig något så ingenting som var planerat.
Medans soundchecken hade varit så hade min mobil ringt och såklart så hade Alfredo svarat för att han hade min mobil.
Det var Demi, som i Demi Lovato.
Hon var också i Italien, ja vi va i Italien.
Så hon ville träffa mig och jag ville träffa henne för vi hade inte träffats på sååå länge.
Ja om ni inte visste de så var vi bästa kompisar, Demi och Poppy hade också blivit jätte bra kompisar så vi alla tre var bästa kompisar.
Sen så får vi inte glömma Jasmine Villegas vi var alla bästa kompisar. Berättar inte om henne ni kan söka på google.
Henne hade jag inte träffat på över en månad jag saknar henne såå mycket men hon kommer väl och hälsar på snart annars så kommer jag ner till Atlanta och träffar henne eller upp eller va man säger.
Vi träffades jätte ofta allihopa innan , jag och demi och Poppy.
Men både jag och Demi blev jätte stora för att Demi hade spelat in Sonnys Chans och Camp Rock 1 och 2.
Och jag hade spelat in Victorius och I Carly så vi hade inte haft tid att träffa varandra allaihopa och sen så hade Demi blivit sjuk och ja jag tror alla vet om varför så jag behöver inte förklara det, men hon har kommit på benna igen och ja blivit frisk.
Juste sen så var jag även jätte bra kompis med Jonas Brothers,Cody Simpson och Taylor Launther.
Jag hade träffat One Directon nån enstaka gång men aldrig blivit av att vi liksom '' pratade'' vilket var lite synd.
Jag tycket dem var grymma och ja snygga.
Men jag skulle antagligen träffa dem på Kids Choice Awards eller KCA som alla sa om några dagar.
Tror det var i övermorgon.
Något fan hade sagt att vi alltså jag och  Justin var nominerade till favorite duett partners.
Jag var själv nominerad till Favorite Female singer. ( gör förkortning på den FFS )
Justin va nominerad till Favorite Male Singe. ( förkortning på det FMS)
Ja som jag tänkte på innnan mina känslor för Justin.
Hm, jag hade fått känslor mer än som en vän, vilket inte va så bra...
_________________________________________________________
Hmm hur ska det gå med Lovisas känslor för Justin och Justins känslor för Lovisa.
Ska dem våga säga något?
Är det någon mer som har känslor för Lovisa ?
Kommer dem bli tillsammans nu ? Eller senare? Eller kommer dem inte alls bli tillsammans ?
Hur kommer det gå för dem på galan? Kommer dem vinna ?
Det får ni reda på om ni fortsätter läsa.
Jag fick upp ett denna vekan sorry för dålig upptateringen.
Men jag har bestämmt mig.
Att det nog inte kommer komma ut varje dag utan en dag i veckan eller kanske två.
Alltså så kommer det antagligen bara ett per vecka men jag kan ju inte lova att det inte kommer fler, right?
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback