DEMI POPPY ASHLEY JASMINE , chapter 10

Vi gick alla tillsammans med en tjej framför oss som hette Maggie.
Jag vet inte varför vi var här och inte vad vi gjorde här.
Mamma,pappa och resten av crewet hade bara sagt att jag skulle ta på mig något snyggt och göra vid mig så vi kunde åka.
Vi gick in genom  några dörrar till och tillslut så stannade vi och Maggie vände sig mot oss och alla puttade mig fram längst fram.
Maggie öppnade dörren och jag kunde se ett brunt långt hår som gick till midjan på en söt tjej.
Jag såg sen vem det var när hon vände huvudet mot mig.
Hon sken upp i ett leende och likaså gjorde väl jag.
''DEMIIIIIIIIII!!'' skrek jag
Jag sprang fram till henne och hoppade in i hennes famn.
Jag kramade henne och Demi kramade tillbaka.

När vi hade kramats klart och alla hade skrattat klart åt hur '' jätte roliga'' vi hade varit så satte vi oss i sofforna och började prata ända tills det knackade på dörren.
Vi ropade kom in och in genom dörren kom Jasmine Villegas,Ashley Benson och Poppy.
Jag och Demi sprang fram till dem och vi alla tjejer samlades i en gruppkram.
Tillslut så hostade Alfredo tror jag det var och vi alla tjejer gav honom en  mördar blick var.
Vi bestämde oss för att ta med oss våra livvakter och sen gå och shoppa och bara ha allmänt kul.
Gud vad jag hade saknat dme tjejerna.

2 DAGAR SENARE:
Vi hade splitras, alltså jag,Poppy,Jasmine,Ashley och Demi.
Jag skulle verkligen sakna dem för denna turne blir bara intensivare och intensivare nu..
Vilket inte är så jätte roligt.
Men vi lovade varandra att vi snart skulle träffas igen.
Ni trodde säkert Poppy skulle stanna kvar med oss och vara här men hon var tvungen att åka tillbaka för hon hade en massa viktiga prov denna veckan men näsa vecka blev hon ledig och skulle komma till oss och vara här länge.
Ni vet sommarlovet började nu ju.
Jag tror nog att Ryan och Chaz kommer också.
Hoppas det det blir såå mycket roligare på bussen då, visst det var roligt nu också men det äår specielare på bussen.
Där var vi alla liksom samlade och det var vi inte direkt på hotellen.
Vi var nu påväg till Paris och sen efter det London.
Sen så var det Danmark, Sverige, Norge och Finland efter det så åker vi till Chile och lite till i Usa och sen Canada.
Jag orkar inte rökna upp mera nu men vi skulle vara iväg hela sommarlovet och ända tills jul nästan, men såklart var det pauser där imellan.
Så kommer vi till den frågan, hur går det med dina känslor för Justin ?
Jodå dem har väl inte gått upp mera men dem finns fortfarande.
Men det är inte rätt tillfälle att ha känslor för Justin nu.
Jag visste att någon annan hade känslor för mig och att jag inte hadekänslor för honom.
Jag pratar om Taylor Launther.
Vi träffade för några veckor sedan igen för att vi var i samma stad och vi är kompisar så han erkände att han hade känslor för mig.
Jag sa klart och tydligt att jag inte hade känslor för honom.
Han hade väl blivit ledsen..
Soundchecken hade gått bra och nu väntade jag på att Justin skulle bli klar med Somebody To Love så jag kunde komma ut och sjunga Overboard.
Justin hade precis tagit sista tonen och introt til overboard började.
Jag gick ut på scen och började sjunga.
När vi gjort klart hela låten så gick vi båda av scen Justin för att han skulle byta om och jag för att jag var klar.
Vi möttes av en massa  bra jobbat och skynda dig Justin.
Justin kramade om mig och sprang sne iväg och jag gick efter honom mot logen vi båda delade.
Jag längtade tills jag fick på mig minja mjukis byxor och kunde sätta mig ner och vila.
Jag var så trött och hade alldeles för lite blodsocker kände jag.
Jag mötte Alfredo och Ran Good på vägen och bad dem gå och hämta ett äpple och ett choklad till mig vilket dem glatt gjorde.
Dem var båda så snälla.
När jag kom fram till dörren in till logen så fick jag sen något jag inte hade väntat mig....
________________________________________________________________________
Hmmmmm vad fick hon se ?
Ja vänta och läs det i nästa kapitel.
Detta kapitel tog mig en halvtimme att göra typ.
Kommer kanske ett till idag annars kommer det imorgon.
Men snälla kommentera??
~Me :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback