U Smile I Smile Kapitel 51

’’ Så din tweet Justin, är det Miley den handlar om?’’ frågade interjuvaren som presenterat sig som Alex.

Hörde aldrig radiostationer på andras interjuver om kändisar redan hade blivit frågad samma fråga någon timme innan? Antagligen inte.

’’ Hmm.. Ja det gjorde den.’’ Svarade Justin och kramade åt min hand, hårt.

’’ Vad menade du med den?’’ envisandes Alex.

’’ Hon har fått sms, som inte är snälla direkt så det handlar om det.’’ Svarade Justin.

Det märktes att han ville komma från detta samtalet, och det ville även jag.

Helst av allt ville jag att interjuvn skulle vara slut så att jag kunde få åka hem till Justin och slänga mig och gråta i hans famn.

Så hade jag känt hela dagen, jag ville bara gråta och dö.

Allt det där med hatet hade gjort att jag tvivlade på om jag skulle klara förhållandet med Justin, visst vi hade varit tillsammans länge, mina känslor var kvar, men jag ville inte att Justin skulle stötta bort sina beliebers bara för att jag fick lite hat sms. I försäg var det mordhot men det har ingen betydelse.

Vad fan är det jag tänker på? Att göra slut? Så den som skickar sms till mig ska få som den vill? Nej jag får inte tänka såhär.

’’ Miley, ni har fått en massa frågor på twitter hela veckan och jag hade tänkt att ni skulle få svara på dem?’’ frågade Alex.

’’ Ja visst’’ log jag och lutade mig tillbaka i Justins famn och inväntade frågorna.

’’ Första frågan: Har ni gjort slut?’’

Jag skakade på huvudet och Justin svarade:

’’ Klart inte.’’

’’ Vad menade du med din bild på instagram Miley?’’

Jag förstog direkt vilken bild hon menade.

’’ Jag la ut den mest för att skoja, sen så tyckte jag den var bra.’’ Svarade jag.

’’ Är det sant att ni ska till Thailand i fem veckor?’’

Jag nickade.

’’ Ja det är sant.’’ Svarade Justin.

Alex flinade och sa:

’’ Min fråga, vad ska ni göra i Thailand?’’

’’ Vi ska vara där med Selena och Ryan, sola, bada, sova, slappa, chilla och bara vara.’’ Svarade Justin.

Det var första gången jag hört han säga en sådan mening utan att säga mysa, men det var ju klart, detta var ju live.

’’ Jag har alltid undrat, är du gravid Miley? Du har sett ut som det i några månader nu.’’ läste Alex upp.

Jag blev chokad av frågan.

’’ Eh nej?..’’ svarade jag.

Jag vände mig bak till Justin som såg lika chokad ut som mig.

Vadå hade jag sett tjock ut dem senaste månaderna?

’’ När du var på sjukhus för inte så länge sedan Miley, varför var du det?’’

’’ Jag fick en panikattack.’’ Svarade jag.

 

Alex fortsatte läsa upp frågor och tillslut så var interjuvn klar.

Jag och Justin blev direkt hem skjutsade till honom och där tog vi hans bil för att sedan åka till mig.

När vi kom innan för dörren hos mig så kom Noah och Chris direkt ner.

Noah slängde sig på mig och jag kramade henne lika hårt tillbaka.

I ögonvrån såg jag att Justin och Chris gjorde ett handslag.

När Noah släppte mig så sparkade jag av mina skor och Justin gjorde samma sak, fast han sparkade inte av sina direkt, han tog av dem så dem stog bredvid varandra i alla fall.

Jag flätade in min hand i hans och skrek hej och sprang sedan upp för trappen med Justin efter mig.

Vi hade i bilen bestämt oss för att vi skulle rensa min garderob och när han såg hur den såg ut så blev han med ens nöjd att vi hade bestämt oss för det.

Den var stökig, ja det var den.

Jag började med tröjorna och alla var helt för fina för att slänga så jag bestämde mig för att detta var meningslöst, jag skulle inte kunna slänga något av det, så var det bara.

Som jag hade en massa kläder jag hade haft på speciella tillfälle då skulle jag inte kunna slänga dem.

Som kläderna jag hade haft på min och Justins första dejt, aldrig i hela livet att jag skulle kunna slänga dem.

’’ Jag vill ha en hamster.’’ Sa Justin helt plötsligt.

’’ Det vill du inte, då kommer jag aldrig mera vara hemma hos dig, jag är rödd för hamstrar.’’ Svarade jag

’’ Jo, Pac kommer vara jätte snäll.’’ Sa han.

’’ Pac? Justin har du redan köpt en hamster?’’ frågade jag.

’’ Nej men jag ska till nästa turné. En hamster får vara turné-djuret ’’ svarade han.

Justin var bra konstig ibland, och jag menar det verkligen.

Jag tog upp min mobil, gick in på twitter och började skriva:

’’ @justinbieber is so wierd… ‘’

Jag laddade upp det och började sedan le.

Till Justins otur så hade jag en väldigt rolig video med honom, Ryan och Selena från igår.

’’ Nej hallå sluta.’’ Skrek Selena.

’’ Varför då? ’’ skrattade Justin fram.

Ryan och Justin fortsatte jaga henne och när de tillslut fick tag i henne så höll Justin fast hennes armar och Ryan började kittla henne.

Selena skrattade hysteriskt och Justin flinade och släppte henne.

Direkt slängde Selena sig upp och utbytte några blickar med killarna innan dem kom i fullfart mot mig.

Selena tog min mobil och Justin och Ryan skulle just fånga mig när jag sprang ifrån dem.

Jag sprang ett varv i vardagsrummet med dem efter mig.

När jag slängde mig i soffan så började jag sprattla med mina ben, Ryan tog tag i dem och Justin började kittla mig, mjukt.

Vilket gjorde att det kittlades ännu mera.

När han väl slutade satte han sig på min mage och Ryan släppte mina ben.

Han lutade sitt huvud mot mitt och våra läppar fann varandras.

I ögonvrån såg jag hur Selena vände kameran mot sig själv och sa:

’’ Visst är dem söta?’’

Sen stängde hon av den.

Jag vaknade ur mitt dag drömande och bestämde mig direkt att ladda upp videon på twitter.

Mobilen gick jag in på och direkt in på twitter och laddade upp videon.

’’ Wierd time. @justinbieber @selenagomez @itsryanbutler’’

_________________________________________________________________________________
Kan inte fatta att jag är på akpitel 51 redan...
Ni kommer inte lämna mig när denna novell är slut va? Kommentera!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Meeeeeeeer

2012-11-04 @ 18:39:38
Postat av: IDA

jaa det skulle vi kunna göra! Fast jag gör bara länkbyten i menyn. Jag skriver inte ett inlägg om hela bloggen, men vi skulle kunna göra ett länkbyte i menyn? :D

2012-11-04 @ 19:09:54
URL: http://sgomez.blo.gg
Postat av: Esmeralda

Jag vill ha MER NU!!!

2012-11-05 @ 17:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback