U Smile I Smile kapitel 50

'' Hej gumman'' sa Pattie när dem kom och hämtade oss för att åka till interjuven.

'' Hej Pattie.'' svarade jag och besvarade kramen hon dragit in mig i.

Justin kom ner springandes från trappen med blött hår.

Sin skor sparkade han framför sig.

Han var den som vaknat senast av oss två och med senast menade jag för en kvart sedan.

Han hade helt ingrorerat mig när jag försökte väcka honom.

Så han fick skylla sig själv.

Han blängde surt på mig och jag skrattade åt honom.

Jag snörade på min converse medans Justin tog på sig sina supra.

Hans mobil tappade han ner på golvet så jag tog upp den och ja ner i min ficka.

Ville han ha den så fick han börja prata med mig.

Scooter och Pattie hoppade in i framsätet medans jag, Justin och Alfredo hoppade in i baksätet.

Han var tvungen att följa emd för att filma, som han brukade göra.

Bilen började köra och Justin lutade sitt huvud mot mig axel och somnade rättså fort.

Pattie vände sig mot oss och sade:

'' När kom ni hem inatt?''

'' vid 4.'' svarade jag.

'' gick han och la sig direkt då?''

Jag skakade på huvudet och svarade:

'' Han fick för sig att han skulle kolla på en film men jag sa att han inte fick så då skulle han packa upp väskorna, men det fick han inte heller. Så han började ta fram kläder till både mig och honom istället. Sen så gick han inte att få upp imorse så han får helt ärligt skylla sig själv.''

Pattie skrattade gott åt det jag berätta och även Alfredo bredvid mig.

Det var faktiskt inte riktigt så det hade gått till igår, imellan när han ville kolla på film och packa upp väskorna så ville han mysa med mig, men det ville inte jag så då hade han kommit på att han skulle packa upp väskorna.

Antagligen  var han bara övertrött inatt och nu fick han stå för det.

Han började snarka lite smått och tryckte ner sitt huvud ännu mera i min axel.

Men det var inte länge han fick sova för vi var framme snabbt och då började jag väcka honom.

Det var inte det lättaste så jag gjorde det enda jag kom på, jag tryckte mina läppar mot hans och efter en liten stund så kände jag hur Justin kysste mig tillbaka.

Jag drog mig undan och öppnade bildörren och hoppade ut till dem andra där dem väntade, Justin hoppade ut efter mig och la händerna på mina höfter som om han kramade om mig bakifrån.

Justin lutade sin haka mot min hjässa och vi började gå in i byggnaden.

När vi kom in i rummet där interjuvn skulle vara så hälsade teamet på oss direkt.

Efter ungefär 10 minuter var det dags för Justin att sätta sig i sin stol och börja interjuven.

'' Så välkommen Justin Bieber.''

'' Tack!'' svarade han.

'' Så din tweet igår när du skrev:

’It's not okay to send those things to her.

She gets hurt, I get hurt.

My Beliebers, I love you all.

Please stop and please respect her.’ Vad menade du med den? Var det  Miley den handlade om.'' frågade interjuvaren som hette Mike.

'' Ja den handlade om Miley. Hon har fått flera hat sms så det var det jag bad dem med att sluta skicka till henne.'' svarade Justin.

Mike nickade och just när han skulle fråga sin fråga så plingade den till en mobil i min ficka, jag evt inte vems det var.

Såklart så hörde Mike och Justin det men valde att fortsätta interjuvn.

Jag drog upp båda två och såg att det var min som fått sms.

Smset öppnad ejag och läste vad det stog:

'' Värst av allt, Justin berättar det i en interjuv? Lydde du inte mig eller vad? Jag hoppas verkligen att du börjar lyda  mig nu, för det blir inte roligt annars din hora. Då menar jag allvar med att du kommer dö.''

Jag blev rädd när jag fick sådana här sms, det kunde mycket väl vara sant allt det personen skrev.

Direkt stängde jag ner smset och drog upp min mobil.

Jag knappade in Noahs nummer och satte mig ner med ryggen lutad mot väggen.

Alfredo kom fram och filmade mig och jag log mot kameran.

'' I smile to the camera ''

 

Jag tog mobilen mot örat och signalerna gick och gick men tillslut svarade hon.

'' Noah här.''

'' Noah du måste hjälpa mig.. jag får en massa sms hela tiden, det är mordhot i varje sms..'' sa jag lågt.

 

Men Alfredo var tvungen att höra mig, jag ingorerade honom och väntade på hennes svar.

'' Jag såg Justins tweet igår, du måste byta nummer. Du kan inte ha det så. Justin ringde mig i panik inatt. Han är rädd, och han är så rädd om dig att det inte är sant. Du måste visa alla sms för honom även om  du får och verkligen prata ut med honom. Berätta hur du känner och om du är rädd. Han måste verta det syrran.'' sa hon

'' Okej'' nickade jag och sedan pratade vi en liten stund men la på när interjuvn var slut.

Justin kom fram till mig och satte sig på huk framför mig.

Jag tog upp smset och visade det för honom.

Man såg verkligen hur arg han blev när han såg det.

'' Scooter. Kom!'' sade han.

Scooter kom fort fram och Justin tog mobilen ifrån mig och visade det för Scooter. Jag brydde mig inte, det var skönt att Scooter fick reda på det.

Scooter kollade med chokad min på mig och kallade sedan på Pattie som fick läsa smsen.

När Pattie läst dem så drog hon in mig i sin famn för jag hade ställt mig upp.

 

Vi kom till byggnaden där jag och Justin skulle ha interjuv lite sent, 10 minuter innan den skulle börja så vi fick snabba oss in.

Direkt när vi kom in där så hälsade teamet på oss och förklarade vad dem skulle ställa för frågor och lite annat.

Den började inte så lång stund där efter.

Justin satte sig i en stol och drog sedan ner mig så jag satt med ryggen mot stolshandtaget.

Det var inte ofta jag fick sitta i hans knä på interjuver men jag klagade inte, det var bra stöttning om det skulle komma jobbiga frågor.

Och det visade det sig att det gjorde..

_________________________________________________________________________

 Sorry för det långa väntan!
Idag kommer det tyvärr inget mer chapter och jag vet helt ärligt inte hur det blir på söndag..
Måndag kommer det inget men Tisdag kommer det.
Imorgon vet jag inte heller, men ni märker ju när det är uppe!! :))

 

                                                                              


Kommentarer
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

2012-11-03 @ 14:12:32
Postat av: ida

kolla gärna min Selena Gomez blogg, och kommentera gärna vad du tycker i senaste inlägget! <3

2012-11-04 @ 14:28:40
URL: http://sgomez.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback