Love Will Remember- Handling

För 15 år sedan föddes en liten tjej vid namn Brooklyn Angel Bieber. En tjej som senare skulle växa upp och bli dotter till två kändisar. Hon skulle bara helt plötsligt hoppa in i kändisvärlden, från första stund. Från ögonblicket där hon föddes, var dem där med kameror. Bilder spreds och sedan gick ryktet att hennes föräldrar fått sitt barn. Och även vid en ovanligt tidig ålder. Det hela blev en stor diskution, en sak som prydde alla skvallertidningars framsidor. Flashiga texter och bilder tagna med en mobil. Hennes pappas mobil.

Hur dem kunde få bilderna, det visste ingen. Men att läsa skvaller är något av det som människorna tycker mest om, säkerskilt om kändisar. Det fick Brook tidigt lära sig.

Att ha en känd pappa var ibland bra, för då får man träffa många olika andra kändisar. Idoler, favoriter och stora, gamla stjärnor

_____________________________________________________________________________________

Detta är då handlingen till den nya novellen, Love Will Remember.  Forsättningen på I Will Catch You If You Fall! :D

Och ni  ser nya designen, gjord av Agnes :D Så grymt duktig är hoooon!!

Jag hoppas jag hinner skriva klart kapitel 1, medans Agnes är ute och springer med sin mamma. Lycko mig som slipper det, men Agnes kötta påååå!!! <3 

Puss <3 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner på mig att detta kommer Bli en bra fortsättning på den andra novell ❤

All lycka till er tjejer ❤

2013-09-10 @ 20:50:12
Postat av: Sarah

Aså fan vad den kommer att bli bra tack för att ni finns

2013-09-14 @ 14:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback