FRÅÅÅGA

Hej älsklingar!! :) 
Hur mår ni? 
Jag mår bra, bortsett från att jag har prov varje vecka nu, minst ett, fram till hötlovet v.44.
Så jag har roliga veckor framför mig.
Iallafall.
Jag har nu bestämt mig, att jag kommer vara kvar här på JN och försöka få upp läsarna. :)
Men för det, behöver jag en novell. Så ni måste hjälpa mig nu.
Jag vet att vi har bytat novell två gånger, men jag har faktiskt ingen inspiration alls till Love Will Remember. 
Så det känns väldigt dumt att skriva den då. Visst kan jag ju försöka. Men jag tror inte dte blir så bra.
Om jag ska byta novell, måste jag byta header. Och jag kan inte göra header själv, så jag vet int hur jag ska göra. För den nuvarande headern är gjord av Agnes.
 
Iallafall. 
Jag kommer antaglien skriva på What About Love. Den vi skulle skrivit på egentligen. För jag har inspo till den. Och två kapitel är redan klara :D 
Så min fråga är, ska jag skita i ny headern just nu, och börja på dne nya novellen? Och få en headern om några dagar/veckor? Eller vänta på headern?
 
Jag ska skriva lite nu, puss <3 

Kommentarer
Postat av: Tilda♥

Jag tycker du först ska börja med en nya novellen!♥=)

2013-10-09 @ 15:23:27
URL: http://tildajonzzon.blogg.se
Postat av: Anonym

Skit i headern :)

2013-10-11 @ 10:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback