55- SO, SHUT UP!

Nu kanske ni tänker om jag inte skulle tappa min topp, men den var så tajt, så jag skulle inte göra det.
Det här badhuset hade inte några nycklar till skåpen, utan man hade ett armband med magnet som man använde till att öppna sitt skåp.
Utanför tjejernas omklädningsrumsdörr stog killarna och väntade på oss.
Jag kände Justin's blickar bränna mot min hud.
När jag kollade in i hans hasselnötsbruna ögon, såg jag ett leende.
Han log med ögonen. 
Jag var så grymt kär i den här killen alltså. 
"Men vad säger ni, ska vi börja?" Ropade Twist.
Vi skrattade och utbrast ett 'ja' tillsammans.
__________________________________________________________________________________________

'' Nej jag vågar inte.'' utbrast jag skrämt.

Jag, Justin, Alfredo och Nellie stog vid den högsta vatten rutschkanan.

Dem trodde dem skulle få mig att åka den, men jag tycker nte om att åka vatten rutschkaner egentligen.

'' Baby, du kan åka med mig'' viskade Justin lungt mot mitt öra.

Jag nickade hysteriskt.

Justin satte sig ner på kanten av rutschbanan och klappade mellan sina ben, som ett tecken att jag skulle sätta mig där.

Jag kände hur Justin tog tag i mina höfter och satte ner mig i hans knä.

Det ljumna vattnet träffade mina bara ben.

'' Redo babe?''

Jag skakade på huvudet.

'' Nej, men kommer aldrig heller bli. Bara åk.''

Justin skrattade och puttade iväg oss.

Det gick fort, riktigt bort.

Plötsligt blev det svart, vi var inne i en tunnel.

Jag skrek till när det kom ett gupp.

Justins bröstkorg bullrade mot min rygg.

'' Jag låter inget hända dig baby.''

Jag kände hur Justin tog ett hårdare tag om min midja och inte många sekunder efter var vi nere i vattnet.

Det hade faktiskt varit rätt roligt.

 

'' Åh jag är så hunrig.'' klagade Chaz.

Vi satt just nu runt ett bord, fortfarande på vattenlandet och väntade på att dem skulle komma med vår mat.

'' Du är alltid hungrig Chaz.'' utbrast Ryan klagande.

Chaz lipade mot honom.

Jag tryckte mig hårdare mot Justin, då jag frös lite.

Som vanligt, satt jag i Justin's knä och han kysste mig som vanligt i nacken.

Även om han alltid gjorde det, kunde jag inte bli trött på det.

Hur det än var, så älskade jag det.

Även fast det gjorde mig upphetsad ibland.

Jag var så mycket tryggare med Justin, han fick göra vad han ville med mig.

Så länge det var inom gränser.

En kille kom mot oss, men en bricka i vardera hand.

'' En pommes med ketchup?''

Jag tog emot min tallrik.

Han fortsatte dela ut dem olika tallrikarna till alla.

Killarna satt med varsin fet hamburgade och Nellie satt med en pommes, precis som jag.

'' Varför äter tjejer alltid så lite?'' frågade Twist förundrat.

Jag flinade.

'' För att vi inte vill bli tjocka. Som vissa andra vill.''

När jag sa vissa andra gjorde jag en gest mot Justin.

'' Ey, kallade du mig nyss tjock?''

Jag vände bak blicken mot honom.

'' Nej, inte alls. Jag sa bara att vissa andra kanske vill bli tjocka.''

Justin gjorde en sur min och blängde på mot mig.

Jag prutade med läpparna mot honom och som vanligt, kunde han inte hålla sig.

Utan lutade sig fram för att trycka sina läppar mot mina.

'' Vi vet att ni älskar varandra jätte mycket, men tänk på oss andra. Vi finns också.'' sa Nellie.

'' Ta du Alfredo och så kan dem tre andra töntarna ha trekant eller något.'' flinade jag.

Nellie skrattade tillsammans med Alfredo.

Medan Twist, Ryan och Chaz bara blängde på mig.

 

Jag och Justin satt tillsammans på ett säte och Nellie satt i mitten.

På sätet, bakom förarsätet, satt Emilia.

Vi hade fått åka och hämta henne då hon och Alexander bråkat och hon ringt mig i panik och varit super ledsen.

Nu hade Ryan och Chaz piggat upp henne lite.

Twist och Alfredo satt där framme.

Vi ahade varit hemma och lämnat av Ryan och Chaz, för att åka till pizzerian och hämta pizzerna vi beställt.

Min mobil, i min bakfika började vibrera.

Jag som satt i Justin's knä, försökte lirka upp den.

Men när det inte gick så drog Justin smidigt upp den.

På skärmen stog det ' Demi <3 '

Jag log när jag svarade.

'' Hej.''

'' DET ÄR ÅTERTRÄFF FRÅN X-FACTOR OM 5 MINUTER. FÖRLÅT ATT JAG GLÖMT SÄGA DET. MEN HEMMA HOS MIG OM 5 MINUTER. AWA, OSCAR OCH ISAK KOMMER. BE THERE, OR DIE. NIALL ÄR HÄR OCKSÅ FÖRRESTEN. TAKE YOUR BOYFRIEND WITH YOU OR SOMEONE.'' hörde jag Demi skrika och sedan la hon på.

'' Ey, vänd.Vi måste till Demi.''

Twist vände sig om och kollade chockat på mig.

Notera att det var han som körde också.

'' Det är återträff med X-Factor gänget. ''

'' AKTA! '' skrek Alfredo  ut.

Twist vände sig snabbt fram.

En bil kom körandes i fel vägfält.

Vår bil, eller Justin's rättare sagt, svängde snabbt åt sidan.

'' Åh shit vad rädd jag blev! Kan du inte köra bil eller?'' fräste Emilia.

Twist vände sig snabbt om mot henne och blängde på henne.

'' Kan du bättre eller? Nej exakt! Så håll käfen då!''

Plöstligt gick allting fort.

'' SE UPP!'' skrek Alfredo och pekade upp i luften.

Det kom en lastbil flygandes mot oss.

Allt gick fort, plötligt krossades vårat fönster då lastbilen träffade bilen.

Det var en kraftig och hög krash.

Alla skrek högt och Justin pressade mig så hårt han kunde, mot sig själv.

Jag fick tag i Nellie, som pressade sig hårt mot mig och Justin.

Justin tog tag i Nellie också, och jag kände hur jag började få svart att andas.

Det brann.

Justin öppnade fort bildörren och vi tre tappades ut på den hårda asfalten.

Det blev tyngre och tyngre att andas och plötsligt gick det inte.

Jag försvann in i det svarta.

Med en tanke.

JAG VILL INTE DÖ.

 

INGEN'S PERSPEKTIV:

Bella, Nellie och Justin låg där på asfalten.

Alla tre avsvimmade.

Alla bilar stannade, för att se vad som hade hänt.

Någon larmade 911, andra gick fram till bilen för att se om någon var allvarligt skadade.

Ingen brydde sig speciellt över att Justin Bieber låg på asfalten, utan alla brydde sig mer om att dem måste få bort dem tre från bilen.

Som brann.

Flera personer hjälptes åt att fort, bära bort dem tre ungdomarna från bilen.

Passagerar dörren var öppen och en kille hängde ut.

En våglig person, vågade sig fram till bilen, för att dra ut killen.

Snabbt bar personen bort killen från bilen.

Killen, som hette Alfredo, var även han avsvimmad.

Lastbilen, som låg bredvid den svarta Range Rovern, brann.

Det var nära att branden spred sig övert till Range Rovern

Men polisbilar, brandbilar och ambulanser kom tjutandes körandes till platsen.

Branmänen var effektiva och började snabbt spruta bort elden, som försvann fort.

Ambulanspersonal, tog hans om dem fyra avsvimmade.

Medans poliserna frågade ut alla som stog och kollade på vad som hänt.

Två brandmän, i dräkter, kom släpandes på två kroppar.

Tillhörande Emilia och Lil Twist.

Lil Twist, såg ut att andas.

Medans Emilia, såg död ut.

Bella, Nellie, Alfredo och Justin, andades dem?

Det lade man inte tid på, utan försökte få ut så mycket som möjligt från åskådarna istället.

 

En kväll som skulle spenderas med skratt, pizza och bara umgås med varandra, slutade i bilolycka, dödsfall och en lång tid på sjukhuset.

___________________________________________________________________________

Åh nej!!

Vem är död?

Justin? Bella? Nellie? Alfredo? Lil Twist? Emilia?

Den som gissar rätt får en länkning!

KOMMENTERA VAD NI TROR HÄNDER NU! KOM IGEN! VEM ÄR DÖD? HUR SKA DET SLUTA?

Puss <3 


Kommentarer
Postat av: Elli

Ohh tjena vad spännande! Du skriver så himla bra! tror Emilia eller Lil Twist är död.. åhhh! så himla bra!

2013-05-24 @ 20:22:17
URL: http://Biebzz.blogg.se
Postat av: Hanna

Emilia dog nog!!!!! Skit bra skrivit

2013-05-24 @ 20:25:35
Postat av: Anonym

Shit!!!! Jag tror Emilia och twist kmr dö. Bella och nellie kommer hamna i koma och Justin och alfredo kommer vakna vid sjukhuset. wääää! Mer IDAAAG snäälla

2013-05-24 @ 20:54:55
Postat av: Ida

Suuuper bra! Åååååh Emilia eller Lil twist dog. Justin, Bella, Nellie, eller Alfredo får inte vara döda, särskilt inte Justin eller Bella. Seriöst jag dör då, kommer typ sitta och tjuta ihjäl mig. Älskar novellen föresten :*

2013-05-24 @ 21:21:47
Postat av: Emilia/Emmy<33

meeeer nuuuuuuu!!!!! <3

2013-05-24 @ 21:23:20
Postat av: Amanda

alltså vilket awesome (stavning) kapitel <3

jag tror typ Emilia är död :/

2013-05-24 @ 21:31:29
Postat av: Tilde

JAJJAJAAJJAJAJA OMMG VAD BRA HATAR FÖRSIG SLUTET FÖR NÅGON DOOOGG GUUD VAD BRRAA!! JAG DOOOGG!!!

2013-05-24 @ 22:15:21
URL: http://fames.se/tildemattsson
Postat av: biebersfru

OMFB skitbra tror emillia eller lil twiz dog!! meeeeeeeeeeeeeeer

2013-05-24 @ 22:37:15
URL: http://justinnovell.devote.se
Postat av: kelly

Jag tror att lastbilsföraren dog och emilia hamnade i koma och Justin fick hjärnskakning,nellie bröt benet och Bella fick hjärnskakning och brötna revben, LIL twist SVIMMADE BARA och alfredo klarade sig bäst av alla med brännskador

2013-05-24 @ 23:01:57
Postat av: Lilla jag

Tror på Emilia, twist, eller Nellie

2013-05-24 @ 23:07:25
URL: http://Storysbybeliebers.blogg.se
Postat av: Fanny

Åhhhhhhhhhhhh! Såååååååå bra. Jag vill veta vad som händerdä så ssätt dig i sängen med din dator och skriiiiiiiiiv. Jag vill veta vad som kommer att hända :D Jag vet inte vem som kommer att dö.

2013-05-25 @ 10:26:45
Postat av: Anonym

Eftersom bilen brann, och nellie, Justin och Bella hoppade ut från bilen borde nog alla få allvarliga skador!

2013-05-25 @ 11:32:18
Postat av: Bella

Awesome 😊 nästa?? Tror att Emilia eller nellie dog 😱

2013-05-25 @ 11:55:52
Postat av: Celebnovell

Nellie eller Alfredo tror jag är död! Gud vad spännande - vill ha mer nu! ♥♥

2013-05-26 @ 22:39:21
URL: http://celebnovell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback