54-Waterpark

Jag såg i ögonvrån att Alfredo gick bort mot bordet vi suttit vid och drog upp Nellie.
Som gladeligen följde efter Alfredo.
Det var något mellan dem, blickarna mellan dem har varit mycket, redan från första början.
Alltid har dem gett varandra flörtiga leende och blickar.
Dem har smsat mycket också.
Men om dem blev något mellan dem, vilket jag nästan kan slå vad om min fot med, så skulle det vara super roligt.
Bella och Nellie är bästa kompisar, och jag och Alfredo är bästa kompisar.
Vilket gör det till att vi skulle kunna träffas oftare då.
Alfredo och Nellie, Alfredo och Nellie.
Ni hör hur bra det låter.
______________________________________________________________________________________
Jag öppnade mina tunga ögonlock.
Vart var jag?
I en säng.
Det fluffiga täcket. Dem mjuka madrasserna och de mjuka kuddarna.
Jag öppnade mina ögon helt.
Jag var i ett sovrum.
Det var ett stort fönster, med utsikt över hela trädgården med pool och uteplats.
Solen lös in genom det stors fönstret.
Rummet var vitt, med svarta detaljer.
Framför sängen var det en stor platt tv.
Bredvid tv:en var det en dörr och bredvid den dörren var det en dörr till.
Lite längre bort var det en dörr till, som stog öppen.
Plötsligt hörde jag det.
En snarkning.
Den lät inte mycket, men den var söt.
Jag satt upp i sängen så jag kollade ner.
Där möttes jag av en rygg.
Plötsligt kom jag ihåg det, jag var hos Justin.
Det var dagen efter Justin's födelsedag.
Jag log mot hans rygg.
Han vände sig om och jag såg hur han slog upp ögonen.
Dem fina hasselnöts bruna ögonen kollade upp på mig.
"Hey, babe! Har du varit vaken länge?"
Jag skakade på huvudet.
"Kanske i fem minuter."
Justin nickade och drog ner mig över sig.
"Älskling. Du är för långt ifrån mig." 
Jag skrattade åt honom och kände hur Justin kysste min panna.
Jag log mot honom ännu en gång.
"Kör du på inga kläder idag eller?" Frågade Justin skämtsamt.
Jag rodnade och kollade ner på min kropp.
Inga kläder mer än ett par trosor prädde min kropp.
Och dem var genomskinliga.
Så dem gjorde inte så mycket.
"Älskling, jag kör alltid på inga kläder!" 
Justin skrattade och flinade mot mig.
"Jag tycker om det iallafall! Om det inte vore för att vi hade gäster i huset, så skulle jag attackera dig just  nu."
Jag rodnade.
"Vem är här?" 
Justin drog upp täcket över oss och skulle just svara när någon klampade in i rummet.
"Åh, här ligger ni turturduvor. Vad gör ni under täcket egentligen?"
Det var helt klart Twist.
Jag vände upp blicken från Justin och såg hur Twist, Ryan och Chaz kollade ner på oss.
Jag rodnade och borrade in mitt huvud i Justins bröst.
Justin strök med handen över min rygg.
Jag rös.
"Sluta med det där nu va!" Skrattade jag mot Justins bröstkorg.
Han skrattade så att hela hans bröstkorg hoppade.
"Vi går ner och fixar käk så länge. Kom när ni vill."
Justin sa något i form med 'okej bro' och återgick sedan till att stryka med sin hand över hela min rygg.
Jag vände upp huvudet mot honom och våra läppar fann varandras.
Dem passade så bra tillsammans.
 
"Kolla här då. Dem pratar om att dem vill ha din underdel och att dem vill se Jerry. Vem är Jerry egentligen?" Frågade jag skrattandes Justin.
Vi satt just nu bredvid varandra i sängen och kollade igenom Twitter.
"Jag har ingen aning baby! Fråga dem." 
Vem var den där Jerry egentligen?
Jag snappade åt mig Justin's skoj förslag och klickade fort på reply och skrev in frågan.
"Can u please tell me who Jerry is? :)"
Justin himlade med ögonen mot mig när han såg att jag frågade det.
Fort kom det ett svar. 
"U noticed me! This is crazy! Jerry is @justinbieber 's 'thing'. He's private thing on his body."
Jag skrattade så mycket att jag tror att jag dör.
Justin kollade chockat på mig först, men när han läste svaret började även han skratta.
"Dina fans är helt galna!" 
Justin nickade och stammade fram ett ' jag vet'.
Jag kan inte fatta att dem har döpt Justins privata del till Jerry.
Det är helt sjukt hur galna fans han har.
"Nej men alltså jag orkar inte! Alla Twittrar om det nu." Skrattade jag fram.
Justin skakade på huvudet och rullade ner för att läsa alla tweets.
Flera tweets löd med ett grattis i efterskott, om jag och Justin var tillsammans, om Justin var själv just nu och massor mer.
Jag säger det igen, hans fans är galna och helt random.
Aldrig kommer jag kunna förstå hur Justin orkar med alla deras frågor och alla deras skrik.
Dem är snälla, ibland.
 
Det knackade högt och tydligt på ytterdörren.
Just nu satt jag och Justin själva inne i köket.
Twist hade åkt hem och Ryan och Chaz packade för att inte behöva göra det sent ikväll. 
Dem skulle åka hem imorgon bitti.
Justin reste sig upp och jag hörde hur han öppnade dörren. 
Efter några minuter kom både han, Alfredo,Nellie och Twist in i köket.
Och där satt jag i Justins t-shirt och ett par korta hot pants bara.
"Hey bebis." Hörde jag Nellie viska i mitt öra när hon kramade mig.
Alfredo kramade mig efter och sen kramade Twist mig.
"Vi ska iväg om en halvtimme, så om jag hade varit ni hade jag duschat!." 
Jag kollade förvånat på Twist.
Vart skulle vi?
"Vart ska vi?"
Nellie flinade mot mig.
"Nya äventyrsbadlandet. Och ja jag har din bikini. Eller en av alla hundra du glömt hos mig."
Jag flinade mot Nellie och kände sedan hur jag blev uppdragen från stolen jag satt på.
"Säger ni till Ryan och Chaz medans vi gör oss klara? Förresten är det grymt onödigt att duscha när vi ska iväg och bada."
Jag nickade instämmande när Justin pratat klart.
"Whatever! Bara ni skyndar er! Vädret är brännhet ute och vi har en tid att passa."
Jag räckte ut tungan mot Alfredo.
 
Bilen bromsade in och jag kollade ut genom fönstert.
Det var stort och det var så höga vatten rutshkanor.
Dem var i flera olika färger, olika längder och höjder.
Vissa var öppna medans andra vad stängda.
Alltså det var ett tak över.
Jag hoppade först ut från bilen på grund av att jag satt i Justin's knä.
Nellie och Alfredo satt på sätet på höger sida och mellan oss och Alfredo och Nellie satt Chaz.
Ryan körde och Twist satt på passagerare sättet.
Om polisen hade stannat oss, hade vi fått böter.
Men det stoppade inte oss. Vi var spända på att få testa det ny vattenlandet.
Det bästa var att vi var själva här också, killarna hade hyrt hela stället.
Så vi slapp en massa fans.
 
Det var stort, rent, ljust och varmt.
Det var mindre än tjugo rutschbaner, men mer än femton.
Det var gångar ut i vattnet med trä pelare på sidorna.
Pelarna var knappt 50 cm höga, men dem var charmiga.
Mellan pelarna var det flätade tjocka band.
Vattnet var ljus blått, nästan turkost.
Så fint.
Det luktade klor vatten runt hela området, men det var inte så konstigt.
Det var ju kloret som renade poolerna.
För att det inte bara skulle vara roligt för dem som åkte rutschbanerna, var det en stor pool som man kunde simma längder i eller bara vara där och sitta på kanten på poolen.
 
Jag och Nellie låste in våra kläder i samma skåp.
Nellie, som alltid skulle överdriva med snygga bikinis på mig, hade tagit min vita bandlösa bikinitopp med fransar.
Hela framsidan på toppen var fyllda med fransar.
Underdelen var vanlig vit.
Nu kanske ni tänker om jag inte skulle tappa min topp, men den var så tajt, så jag skulle inte göra det.
Det här badhuset hade inte några nycklar till skåpen, utan man hade ett armband med magnet som man använde till att öppna sitt skåp.
Utanför tjejernas omklädningsrumsdörr stog killarna och väntade på oss.
Jag kände Justin's blickar bränna mot min hud.
När jag kollade in i hans hasselnötsbruna ögon, såg jag ett leende.
Han log med ögonen. 
Jag var så grymt kär i den här killen alltså. 
"Men vad säger ni, ska vi börja?" Ropade Twist.
Vi skrattade och utbrast ett 'ja' tillsammans.
____________________________________________________________________________________
Kapitel 54 uppe guys!!
Kommentera mycket nu!
Har kapitel 55 planerat ;) Maybe ikväll? ;)
Ska jobba hårt med det!
 
Ingen skola för mig imorgon med.. Rätt segt att bara gå hemma.
Men på måndag, BLIR JAG 13, och ska tillbaka till skolan ;)
Kommentera, minst 10?
Ni ha varit dåliga på att kommentera nu...
Puss!
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sååååååååååååå braaaaaaaa :)

2013-05-23 @ 18:45:30
Postat av: Celebnovell

Yaay - vill läsa hur de kommer ha det i vattenlandet! ♥
Grattis i förskott och lycka till med skolan nu! :)

2013-05-23 @ 18:54:10
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeeeeeer

2013-05-23 @ 19:14:42
Postat av: Tilde

UOGJSÖISHUOBJÖFAOJPI FINNER INGA ORD SNÄLLA IKVÄLL SÅ BRAAA!!

2013-05-23 @ 19:40:36
URL: http://fames.se/tildemattsson
Postat av: ylva

Supper braaaaaa

2013-05-23 @ 20:21:09
Postat av: Sandra

Sjukt bra kapitel juu... Älskar din novell

2013-05-23 @ 20:56:17
URL: http://www.nattstad.se/justinlover
Postat av: Anonym

MEEER

2013-05-23 @ 21:10:36
Postat av: Anonym

Jätte bra!!! Vill nu läsa vad som händer i vatenlandet!! Kan inte typ börja bli hett mellan justin och izabella srn dem andra klagar eller nåt :) Grattis i förskott ♥♥

2013-05-23 @ 21:22:44
Postat av: Anonym

Jätte bra!!! Vill nu läsa vad som händer i vatenlandet!! Kan inte typ börja bli hett mellan justin och izabella srn dem andra klagar eller nåt :) Grattis i förskott ♥♥

2013-05-23 @ 21:23:57
Postat av: Ida

Meeeeeer! Super duper bra!

2013-05-23 @ 21:28:28
Postat av: Me

Mer.............mer......mer!!!!

2013-05-23 @ 22:29:47
Postat av: biebersfru

OMFB skitbraaaaaaa meeeeeeeeeeeeeeer!!!

2013-05-23 @ 22:56:06
URL: http://justinnovell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback