53- Party time!

'' Är den verkligen min?'' frågade Justin Scooter chockat

Han hade fått en bil, svart.

Justin var chockat och glad, då han log med ett leende ända upp till hans öron.

'' Ja, Justin! Det är din.'' log Scooter.

Justin kramade Scooter med ett leende.

Ellen avslutade programmet och vi var ur sändning.

____________________________________________________________________________________________

 

Min Bella var så vacker. Underbara Bella.

Just nu stog hon framför spegeln, och torkade håret med hårfönen.
Anteckna att hon stog i underkläder.
Röd spets bh med röda spets trosor.
Anteckna även att hennes trosor var helt genomskinliga, så man såg hennes fina rumpa igenom.
Jag älskade den här tjejen så mycket att det inte var sant.
 
" Justin, hallå? Jorden anropar Justin?" Hörde jag Bella säga.
Jag skakade på kroppen, som ett sätt att komma ut från min egna värld och komma tillbaka till den riktiga världen.
Jag hade antagligen varit borta ett tag, för Izabella stog framför mig med en röd tajt klänning. Så galet vacker var hon.
Klänningen satt tajt runt hennes lilla smala kropp.
Jag bet mig själv, hårt, i läppen.
" Justin, hallå?"
Ännu en gång fick jag skaka mig tillbaka till verkligheten.
" Baby, vad tänker du på? " frågade Bella försiktigt.
Jag log.
"Hur grymt vacker du är. Hur mycket jag älskar dig. Jag är så glad att du är min och ingen annans. Bara min. Ingen kan ta dig ifrån mig."
Bella log försiktigt mot mig och tryckte sina läppar hårt mot mina.
Kyssen utvecklades fort och övergick till passionerad.
Våra tungor mötte varandra och var snabbt igång med att brottas med varandra.
Efter ett tag var vi tvugna att dra oss ifrån varandra, för att hämta andan.
" Du hade inte tänkt på att faktiskt klä på dig? För att om vi ska hinna inom mig och hämta mina skor, borde vi snabba oss."
Jag nickade och gick ut från toaletten med Bella efter mig.
Antagligen var hon redan färdig.
Svaret fick jag när jag kollade på hennes fint sminkade ansikte. 
Mycket foundation, glittrig ögonskugga, mycket maskara och glittrigt läppglans i röd nyans.
 
Mitt hår låg perfekt, mina kläder som bestod av en svart vit rutig kavaj, en svart skjorta och svarta jeans. Satt perfekt på kroppen.
Allting var perfekt. Jag var så lyckligt lottad.
Alla mina underbara fans, beliebers, min underbara flickvän Bella, alla mina kompisar, som egentligen inte var så många, men betedde sig som flera hundra tillsammans.
Min mamma, som jag älskar sjukt mycket, min pappa som jag älskar.
Jazmyn och Jaxon, mina underbara halvsyskon.
Min mormor och morfar, som betyder jätte mycket för mig och jag älskar även dem.
Mitt crew, betyder så mycket för mig och jag älskar alla som tillhör det.
 
Ännu en gång kolla jag in Bellas kropp.
Klänningen satt tajt på hennes kropp, utan band var den också, så det var bra att den var tajt.
För om den varit lös hade hon kanske tappat den, och ingen får se eller röra min flickvän.
Det är mitt revir.
Jag bromsade in och svängde in på Bellas uppfart.
"Följer du med in, eller stannar du kvar?" Frågade Bella mjukt.
Jag sade att jag följde med in och hoppade ut ur bilen samtidigt som Bella öppnade sin dörr.
Klänningen gick henne till mitten av låren, så vacker.
Och bara min.
Jag flätade ihop våra händer och tillsammans gick vi upp för gången till ytterdörren in till Charlotta och Max.
Bellas släkt var fortfarande kvar.
Jag har varit i studion mycket under veckan nu, för att försöka få klart albumet så snart som möjligt, så jag får lite vila mellan albumet och turnén.
Just nu, har jag tio av arton låtar färdig inspelade.
Alla låtar var färdig skrivna, men det var mycket jobb att spela in.
Allting skulle låta perfekt och allting skulle hålla rätt toner.
På albumet, Believe, hade jag så många spännande samarbete.
Ludacris, Big Sean, Nicki Minaj och Drake.
Jag har gjort Baby med Ludacris innan, men All Around The World var olik Baby.
Jag tyckte personligen bäst om All Around The World.
Den var mer vuxen och min röst var äldre.
Inte lika barnslig som den varit i Baby.
 
Vi gick in i köket, Bella med sina svarta högklackade skor.
Jag förstår inte hur hon kunde gå i dem, men antagligen kunde hon ju det. Imed hon gick i dem.
Katrin, Charlotta, Pontus och Emilia satt där inne.
Jag vände blicken mot Bella och såg hur hennes blick vändes mot jordgubbarna som låg på ett fat mitt på bordet.
Är man beroende av jordgubbar så är man ju faktiskt det.
Hennes hand snappade fort åt sig två stycken röda jordgubbar.
"Vi skulle bara säga att vi sticker nu. Jag kommer inte hem ikväll." Sa Bella till sin mamma.
Charlotta nickade.
"Grattis förresten Justin! Hoppas att du får en super bra kväll! Och snälla, försök hålla lite koll på min galning till dotter,  hon kan spåra ut rätt mycket med Nellie. Särskilt när alkohol är inblandat också."
Bella såg chockat på Charlotta.
"Tillåter du mig att dricka?" 
Charlotta nickade.
"Ja, men bara för att Justin fyller år. Annars får du inte! Kom bara ihåg att du ska vara på skolan på måndag för att ta spruta."
"Nej, jag tänker inte ta den." 
Charlotta suckade.
"Jo, det ska du älskling! "
Bella skakade på huvudet mot sin mamma.
"Du vet att jag inte tar sprutor själv!"
Charlotta suckade ännu en gång och skulle just säga något, när jag tog över och sade.
"Jag kan följa med dig om du vill! Jag är ändå ledig på måndag och du måste ta sprutan."
Bella kollad missnöjt ut genom fönstret medans Charlotta log nöjt mot mig.
 
Det lös i blått, lila, rött, gult och grönt.
Det spelades hög musik och det var varmt.
Många gäster dansade på golvet, andra satt vid borden och skrattade och drack.
Bella, Nellie, Chaz, Ryan,Twist och jag satt runt ett av dem många borden.
Bella hade fått i sig mycket dricka, men det var inte så konstigt då klockan var närmare halv tre på morgonen.
Jag var full, men inte lika mycket som Twist, Nellie och Bella.
Egentligen tyckte jag inte om att Bella drack, hon var bara 15.
Men Charlotta hade tillåtit henne, så då kunde jag inte säga att hon inte fick, det skulle ju vara taskigt.
 
Bella tog tag i min hand och drog upp mig på dansgolvet när Carly Rae Jepsen började sjunga Call Me Maybe.
Jag såg i ögonvrån att Alfredo gick bort mot bordet vi suttit vid och drog upp Nellie.
Som gladeligen följde efter Alfredo.
Det var något mellan dem, blickarna mellan dem har varit mycket, redan från första början.
Alltid har dem gett varandra flörtiga leende och blickar.
Dem har smsat mycket också.
Men om dem blev något mellan dem, vilket jag nästan kan slå vad om min fot med, så skulle det vara super roligt.
Bella och Nellie är bästa kompisar, och jag och Alfredo är bästa kompisar.
Vilket gör det till att vi skulle kunna träffas oftare då.
Alfredo och Nellie, Alfredo och Nellie.
Ni hör hur bra det låter.
_______________________________________________________________________________________
Allting skrivet i anteckningar på min iPhone ;)
Blir det något mellan Nellie och Alfredo?
Vad hoppas ni?
Helt vimsig i fingrarna och sådant, ska fortsätta skriva på kapitel 54 nu!
 
Kommentera! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Celebnovell

Superbra! ♥
Krya på dig också! :)

2013-05-22 @ 19:00:18
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Anonym

Meeeeer

2013-05-22 @ 19:04:12
Postat av: Fanny

Så häääääääääääääääääär bra är alla dina kapitlar och novellen :D ♥

2013-05-22 @ 20:00:03
Postat av: Anonym

jäääääääääääte bra ;)

2013-05-22 @ 20:24:24
Postat av: Ida

Suuuuuuuuuper bra! Som alltid!

2013-05-22 @ 20:31:59
Postat av: Tilde

Sjukt bra förstår inte hur du lyckas få alla KAPITELL så perfekt

2013-05-22 @ 21:59:08
URL: http://fames.se/tildemattsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback