65- What Happend To Your Arm?!

Som bestämt hade vi badat i jacuzzin. Det var skönt vatten i den, men vi hade båda tröttnat fort. Så vi hade vänt stegen mot vårat hotellrum. Där vi tillsammans tagit en lång och behövlig dusch för att ta bort både klor vatten och det lilla saltvatten vi hade på kroppen. Jag ryckte snabbt åt mig den sista choklad doppade jordgubben och lutade mig tillbaka i Justin's famn. Vi satt ute på balkongen tillsammans i den allt för bekvämma soffan. Min mage var sprängd  fylld med en massa mat och jordgubbar. Om jag reste mig upp nu, skulle jag spy. På riktigt. Justin tog tag i min haka och tryckte våra läppar mot varandra, i en djupt passionerad kyss.
___________________________________________________________________________________________
Jag skrev den sista meningen och släppte sedan pennan. Jag var äntligen klar. Jag hade suttit och skrivit ett stort slut prov i tre timmar. I mitt favorit ämne, engelska. Man skulle skriva en text om en speciell dag. Jag hade skrivit  om dagen jag vann x-factor. Min text hade blivit riktigt bra, tyckte jag iallafall. Men det kanske inte min lärarinna i engelska tycker. Det var måndag. Jag skulle direkt åka till Paris. Justin hade en liten turné för att promota sitt nya album, Believe. Alla konserterna var gratis. Jag lämnade in min prov till min lärarinna och gick sedan till mitt skåp och tog ut mina böcker. Jag gick snabbt ut från skolbyggnaden och hoppade in i den svarta bilen som Max satt i. "Hej Bellsan. Hur gick provet?" Jag log stort. "Det gick jätte bra. Jag bara skrev och skrev. Jag fick till och med be om fler papper." 
 
Väl framme vid min gate fick jag gå på flyget direkt. Min plats var längst in till fönstret på en av dem raderna längst bak. Jag drog upp min mobil och började snabbt skriva ett sms till Justin.
Till: Babe <3 
"Hej babe! Jag sitter på flyget nu ;) Jag lovar att det är en alkoholist bredvid mig. Hämtar någon mig på flygplatsen? Puss <3 " 
Klockan skulle vara runt 22:30 när jag landade. Kaptenen började prata i högtalarna att vi snart skulle lyfta och att alla mobiler skulle stängas av eller sättas på flygplansläge. Jag satte min mobil på flygplansläge och den plingade till. Nytt sms från Justin. Jag stängde av ljudet på sidan av mobilen. 
"Från:Babe<3
"Hej baby! <3 vad bra (; jag saknar dig grymt mycket :( Åh säg till att din pojkvän slår honom om han så mycket som andas på dig. Jag ber Kenny eller någon hämta dig inne på flygplatsen och så väntar jag ute i bilen <3 puss :* "
Jag satte i mina hörlurar och kände hur planet började backas ut med hjälp av en bil. Plötsligt vara gasade piloten och alla trycktes bak mot sätet. Bredvid mig satt en kille i 15 års åldern. Bredvid den killen satt en gammal tant. Killen började prata med mig, så jag drog ut hörlurarna för att inte verka otrevlig. "Är du Izabella Jones? Tillsammans med Justin Bieber?" Jag skrattade. "Om jag inte minns fel så ja. Bella, tillsammans med Justin Bieber." "Åh vad coolt! Jag skulle inte kunna få ta ett foto med dig?" Jag skrattade och sa att han såklart fick göra det. Killen tog upp sin mobil och jag log in i kameran. Killen tackade för bilden och jag satte i mina hörlurar och startade igång Boyfriend med Justin. Den enda låten jag fått höra. Justin hade berättat att två av låtarna var verkligen betydelsefulla för honom. Jag vet inte vad dem heter eller något, men jag skulle visst få höra dem imorgon. 
 
Planet landade med en stöt i marken. När lampan som sa att vi fick knäppa upp bältet började lysa, knäppte jag snabbt upp de och skyndade mig att ta min svarta handväska och komma ut ur planet. När jag visat pass och sådant gick jag till bandet där väskorna kom. Jag fick min väska snabbt och kom ut i välkomnshallen. Där  stog Kenny. Jag gick snabbt bort mor honom, dragandes på min stora tunga väska. Kenny tog min väska när vi började gå ut ur flygplatsen. En svart stor bil stog och väntade på oss precis utanför flygplatsen. Kenny tog hand  om min väska och jag öppnade dörren till baksätet. Där inne satt Justin. Jag stängde snabbt dörren så ingen skulle kunna se att Justin satt här inne. Men någon lyckades se det. En klunga med fans kom springandes mot dörren. Jag tryckte mig mot Justin som tryckte mig mot honom, när bildörren öppnades. Fansen tryckte in händer och sina kroppar i bilen. Jag fick en hand på min arm som tog tag med naglarna i min hud när hon trillade. Jag tjöt till och kände tårarna stiga så ont det gjorde. Justin lyfte upp mig och förflyttade mig till sätet bredvid honom. Kenny kom snabbt och började dra ut alla fansen och fick igen dörren och Justin tryckte snabbt på knappen så att den dörren låstes. Jag låste den andra dörren och tryckte mig hårt mot Justin. Han smekte mitt huvud. Kenny kom in i bilen han också och vi började snabbt köra. Vi stannade ungefär 10 minuter efter. Vi var nere i ett garage. Justin lättade lite på mina armar runt honom. För första gången kollade jag ner på min arm. På undersidan av armen, var det två djupa rivmärken. Det var massor med blod runt om och det var helt rött runt om. Jag mådde illa bara jag såg det. Justin lyfte upp min haka så jag inte skulle se på det mer. "Förlåt." Justins ögon visade inget mer än sorg. Jag skakade på huvudet. "Det är inte ditt fel. " Justin tryckte sina läppar hårt mot mina. Våran dörr låstes upp och vi drog oss ifrån varandra. Jag gick ut från bilen med Justin efter mig. Justins händer låg på mima höfter. Vi kom snabbt till den stora sviten crewet hade sina möten och sådant i. Vi knackade på dörren och Scooter kom snabbt och öppnade. Kenny gick in först sedan Justin som drog mig efter sig. Våra händer var ihop flätade. Min arm gjorde ont. Men jag klarade mig. Alla satt inne i det stora rummet. "Hey Bella!" Utbrast Alisom och alla blickar vändes mot mig. "Hey." Sade jag osäkert och blygt. Jag var obekväm med alla blickar på mig. Det var obehagligt. "Men Gud! Vad har hänt med din arm?" Utbrast Pattie. Jag log lite försiktigt. "Några fans öppnade bildörren och den ena trillade eller något och skulle försöka hålla i sig i något. Som blev min arm och när hon trillade så grävde hon ju in naglarna i mig." Pattie såg ledsamt på mig. "Har du tvättat det?" Jag skakade på huvudet men invände om att det verkligen inte behövdes. Något Pattie inte brydde sig om, utan vinkade med mig till hennes hotellrum. Jag följde efter henne. Vi tvättade av det och gick sedan tillbaka till dem andra. 
__________________________________________________________________________________________
När ni läser detta sitter jag antagligen på ett café, shoppar så det rycker eller sitter i en åkande karusell skrikandes!¨Så överrös mig med kommentrer!
Det är idag tisdag och jag kommer ladda upp ännu några kapitel under veckan! Så kika in! Uppdateringen är på topp! Puss <3 Kommentera mina änglar <3 
 

Kommentarer
Postat av: Celebnovell

Jättebra! :)

2013-06-25 @ 17:16:48
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Anonym

Meeer

2013-06-25 @ 21:52:58
Postat av: Anonym

sjukt bra <3

2013-06-25 @ 22:33:39
URL: http://biebzstoory.blogg.se/2013/june/
Postat av: biebersfru

superbra meeeeeer

2013-06-26 @ 00:00:15
URL: http://justinnovell.devote.se
Postat av: Tilda♥

Meer!!=)♥

2013-06-26 @ 16:55:07
Postat av: Elli

Du skriver så grymt bra!

Hoppas du har det bra!! :)

2013-06-26 @ 17:10:52
URL: http://ellinorlindells.devote.se
Postat av: Emina :)

Hejhej! :)
Älskar verkligen din novell, du skriver på ett så himla bra sätt att man själv inspireras av det!
Jag undrade om vi kanske kunde göra ett länkbyte? Ifall du vill :)

2013-06-27 @ 02:30:36
URL: http://docusoap.blogg.se
Postat av: Fanny

Jättebra :)

2013-06-27 @ 20:35:42
Postat av: Anna

Hej! Jag tycker att din novell är jätte bra! Kolla gärna in min novell på http://storiesofbeliebers.blogg.se/
Skulle du vilja göra ett länkbyte? :D <3

2013-06-29 @ 17:27:17
URL: http://storiesofbeliebers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback