64- LET ME DOWN, JUSTIN!

Han tog upp något turkost. När Justin kom fram till mig igen, såg jag att det var en bikini. "Vi ska till stranden sen. Så ta på dig den här" Justin log mot mig. Jag log tillbaka. Snabbt drog jag på mig min bikini och gick sedan med viss svårighet in på toaletten. Jag gjorde vad jag skulle och borstade sedan tänderna. Jag sminkade mig snabbt och borstade sedan mitt hår, det var fullt av knutor . Jag fick tillslut ut dem och konstaterade att jag behövde klippa mitt hår när vi kom hem, jag satte upp håret i en hög hästsvans. Justin stog och väntade på mig. Jag tog min rosa iPhone i handen och Justins hand i den andra. "När bytte du glaset till rosa?" Frågade Justin flinandes. "När jag spräckte både baksidan och framsidan. Jag valde att byta färg istället." Justin skakade på huvudet åt mig. Hissen plingade till att den var framme. Det luktade mat när vi klev ut ur hissen. Vi gick in i restaurangen fortfarande hand i hand. Klockan var runt halv tolv. Så det var inte så många inne i restaurangen. Mamma och Max hade åkt iväg på smekmånad tidigt i morse. Och mina andra släktingar hade åkt hem. Utom Miley och Martin. 
 
____________________________________________________________________________________________'
'

Justin dök upp under mig och snart var jag uppe i luften. Jag satt på Justins axlar. "Släpp ner mig Justin." Han skrattade och hjälpte mig ner. Istället för att sitta på axlarna satte jag mig istället på Justins rygg. Han tog tag om mina lår för att hålla mig kvar. Plötsligt dyker Justin ner under vattnet, men mig på ryggen. Han börjar simma så jag slingrar mina ben runt hans midja. Efter ett tag simmar Justin upp. Jag kan äntligen slappna av utan att komma under vattnet. Jag hoppade ner från Justins rygg och simmade bort och satte mig på poolkanten. Justin kom mot mig och jag lyfte upp min fot och skvätte vatten på honom. "Det där skulle du inte ha gjort." Jag flinade mot Justin som förflyttade sig närmare och närmare mig. När jag öppnade mina ögon, efter att jag blinkat. Kände jag en hand runt min fot. Jag skrek till och hörde Justins vackra skratt. "Älskling. Ta det lugnt." Hur skulle jag kunna ta det lugnt när Justin var på riktigt bus humör och hade sin hand runt min fot och kunde dra ner mig i vattnet vilken minut som helst. Men han släppte min fot och särade på mina ben och ställde sig mellan dem. Jag satte mina händer i hans blöta hår. Försiktigt började jag dra min hand igenom det. Ett stön åkte ur Justins mun. Våra läppar möttes i en kyss. Fyrverkerier sköts genom hela min mage. Fjärilar flög genom hela min mage. Plötsligt var mina fötter i vattnet. Jag drog mig ifrån Justin. Han hade burit upp mig. Mina ben kramade åt Justins höfter. Justins händer vilade på baksidan av mina lår, nästan vid min rumpa. För att hålla mig kvar. Våra läppar fann varandra igen och det ledde snabbt till hångel. Vi stog där, u vattnet. Med tungorna brottandes i munnarna. Plötsligt kände jag något hårt mot min bikini underdel. Minnen från kvällen igår spelades upp i mitt huvud. Det hårda hade träffar mig precis rätt, då jag slängde bak mitt huvud i ren njutning. Justin smekte min rumpa och skrattade åt mig. Våra läppar fann varandra igen och släppte inte varandra på ett bra tag. 

 

Jag reste mig upp från solstolen och Justin kom precis efter.  Jag tog på mig mina shorts och la min iPhone i bakfickan. Justin tog på sig sin t-shirt och sedan gick vi ner för den långa stigen "Jag vill inte åka hem ikväll. " mumlade jag sorgset. "Inte jag heller. Inte jag heller. " mumlade Justin och kysste mig sedan. Vi kom snabbt ner till stranden och jag tog direkt av mig mina skor och lade dem i sanden. Justin kom direkt efter mig ut i vattnet. Antagligen hade han tagit av sin t-shirt då han precis som jag, bara hade ett par shorts på sig. Jag började gå mot Justin som stog precis vid vatten brynet. Han sträckte ut sina armar och tog imot mig. 

Våra läppar fann varandras och jag lade mina armar om Justins nacke. Justin händer lades runt min hals. Vi stog där i kanske fem minuter med läpparna hårt tryckta mot varandras. När vi drog oss ifrån varandra, skvätte Justin vatten på mig med sin fot och sprang iväg. Det gick inte så fort, då han försökte att inte springa så att det skvätte upp på hans byxor. Jag sprang efter honom. Jag var glad att jag hade lagt min iPhone uppe på strandkanten. Då den skulle varit vatten skadad, så mycket som jag  och Justin skvätte vatten på varandra.

 

 

När vi torkat efter ett tag, ställde vi oss brevid varandra vid strandkanten. Justin flätade in våra händer tillsammans. Jag trivdes så bra med Justin bredvid mig och världens utsikt framför mig. Jag skulle kunna leva här. I Mexico. Inatt var det tillbaka till Los Angeles igen. Justin skulle jobba klart med sitt album och sedan åka iväg för en massa repetioner och sedan åka ut på gratis turné. Jag hade två väldigt viktiga slut betyg att göra innan jag skulle kunna åka och hälsa på honom. Det skulle bli jobbigt, att behöva vara ifrån varandra så mycket. Men vi var tvugna att vänja oss. Justin har världturné till hösten. Närmare bestämt börjar den i slutet av augusti och håller på i två år. Till 2014. Justin skulle vara tjugo år då. Jag femton. På tal om ålder, så blir jag ett  år äldre, ett år närmare arton, den 22 juni. Jag skulle bli sexton. Alltså skulle jag kunna ta körkort, inget jag var direkt intresserad av. Jag hade klarat mig i femton år och 11 månader utan att köra bil. Jag skulle säkerligen klara mig något eller några år till. '' Älskling! Vad tänker du på?'' Justin väckte mig från min dröm värld. Jag skrattade och avfyrade ett leende mot honom. '' Det skulle du bra allt vilja ha reda på va?'' retade jag Justin. Justin nickade med en nyfiken blick vilandes på mig. Jag flinade och blinkade retsamt mot honom. Justin skrattade och lade sina armar över mina axlar så dem möttes vid min hals. Han stog då bakom mig, då det annars säkerligen skulle  sett rätt så märkligt ut. Vi började gå tillbaka till våra skor och mobiler, även Justin's t-shirt. Jag flinade glatt mot honom när jag tog upp min mobil och knäppte ett fotografi av honom. Justin gjorde en galen grimas och jag skrattade högt åt fotografiet. Jag vände iPhone skärmen mot Justin, som även han brast ut i ett högt skratt. Vi skrattade tillsammans högt och fick ett antal blickar på oss. Men det var inget vi la så mycket energi på, vi fokoserade mer på varandra. '' Vad säger du älskling, ska vi ta och gå tillbaka till hotellet och bada i jacuzzin? Sedan beställa roomsercive och bara mysa på hotellrummet? Eller vill du gå ut och kolla runt lite? Jag hade gärna shoppat med dig, men vi båda har sett hur lite shopping affärer det finns här. Det kan vi ta i LA eller något sedan'' Jag nickade glatt åt Justins förslag. Bada jacuzzi, roomsercive och bara mysa lät helt klart super bra. Kläderna som fanns att shoppa här, var inget att hänga i julgranen. Några ynka tröjor med ett fejk Hollister märke och några andra fejkade märkes kläder. Som Converse, Nike och Adidas bland annat.  

 

Som bestämt hade vi badat i jacuzzin. Det var skönt vatten i den, men vi hade båda tröttnat fort. Så vi hade vänt stegen mot vårat hotellrum. Där vi tillsammans tagit en lång och behövlig dusch för att ta bort både klor vatten och det lilla saltvatten vi hade på kroppen. Jag ryckte snabbt åt mig den sista choklad doppade jordgubben och lutade mig tillbaka i Justin's famn. Vi satt ute på balkongen tillsammans i den allt för bekvämma soffan. Min mage var sprängd  fylld med en massa mat och jordgubbar. Om jag reste mig upp nu, skulle jag spy. På riktigt. Justin tog tag i min haka och tryckte våra läppar mot varandra, i en djupt passionerad kyss.

____________________________________________________________________________________________

När ni läser detta sitter jag antagligen i en bil påväg till Stockholm! Så överrös mig mig kommentarer! 

Jag är faktiskt nöjd med mitt skrivande i det här kapitlet. Känns utveckalt på något sätt. Men iallafall. KommenterA! NÄSTA KAPITEL KOMMER UPP SNART! <3 KOLLA IN LITE UNDER ALLA DAGAR I VECKAN NU, KANSKE BLIR EN ÖVERRASKNING FÖR ER ;) 

 

 

Kommentarer
Postat av: Celebnovell

Jättebra, bara lite jobbigt att hela texten var i fetstil. :)

2013-06-24 @ 12:18:24
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Anonym

Meeeer

2013-06-24 @ 12:38:16
Postat av: Fanny

Jättebra :) jag håller med celebnovell att det var lite jobbigt att läsa texten i fetstil :)

2013-06-24 @ 13:02:07
Postat av: Ida

Super braaaaaaa! Längtar till nästa

2013-06-24 @ 13:04:03
URL: http://imanangel.devote.se
Postat av: Olivia

Var kan man hitta kapitel 63? Jag hittar inte det?

2013-06-24 @ 19:23:01
Postat av: Svea

Jättebra! längtar tills nästa! :)

2013-06-24 @ 19:38:55
Postat av: Elli

Grymt bra!!

2013-06-25 @ 00:51:09
URL: http://EllinorLindells.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback