63,- SO BEAUTIFUL

Väl hemma hos Justin gick vi direkt upp till hans rum. Våra kyssar hade lett till grovhångel i hallen. Justin putade ner mig i sängen och satte sig över mig. Men var noga med att inte lägga all sin vikt på mig. Vi kysstes en lång stund och vi båda blev upphetsade. Jag kände något mot mitt lår, men kände inte det som läskigt, utan med upphetsande. Justin drog av mig min blus och jag drog av han t-shirt. Justins händer smekte mina bröst och jag stönade lågt när han kysste min hals. Hans läppar förflyttades till min nacke där han började suga och slicka. Jag stönade och kände hur ett sugmärke började bildas. "Vi gör det när du är nykter. Är det okej?" Frågade Justin osäkert. Jag nickade. "Ja, jag vill gärna komma ihåg det"
_______________________________________________________________________________________
"Nu kan du kyssa bruden." Sa prästen till Max. Jag, Miley och mammas två väninnor  Marie och Katarina stog bakom mamma i blåa långklänningar. Vi hade varsin bukett med vita blommor i. Vi var så fina. Mamma var så fin i sin vita klänning. Bröllopet hade varit på stranden. Jag trivdes så bra i den här klänningen bakom mamma med Miley  bredvid mig. Justin satt på första raden stolar och kollade mer jämna mellan rum på mig och log stort. Max och mamma drog sig ifrån varandra och alla gästerna som var med på bröllopet applåderade och log mot mamma och Max. 
 
Jag satt i Justins knä på en stol vid ett av dem alla borden som var placerade i sanden på stranden. Min blåa klänning var fortfarande på mig. Klockan var närmare två på natten och jag var trött. Riktigt trött. Flera hade börjat lämna stranden för att gå och lägga sig. "Ska vi gå och lägga oss?" Frågade jag Justin. "Ja det gör vi."
Jag gick fram till mamma med Justin efter mig och sade att vi skulle gå. Miley och hennes pojkvän Martin gick med upp till hotellet och vi åkte tillsammans upp med hissen. Vi bodde på samma våning men vi hade fyra hotellrum ifrån varandra. Justin tog upp nyckelkortet och tryckte in det i korthållaren. Vi hade ett vanligt hotellrum. Med balkong ut över poolen och stranden. Det var en stor dubbelsäng och mitt över sängen var det en tv på väggen och en lång och inte så hög byrå under. Jag var inte trött, det gick bort när jag kom in på hotellrummet. Justin kontrollerade så att dörren var låst och tog sedan av sig sina svarta Vans. Han hade ett par gröna byxor som gick honom till knäna och en vit t-shirt med en vit jacks över. "Jag ska duscha. Ska du med?" Frågade Justin leendes. Jag flinade mot honom och nickade. Försiktigt drog jag ner dragkedjan på sidan av min klänning och gick sedan försiktigt ur den. Jag tog av mig mina underkläder och gick sedan in på badrummet. Justin hade fyllt badkaret med bubblor och vatten så det var bara för oss att gå i och sätta oss. Justin log mot mig och kollade över min kropp, jag rodnade och skyndade mig att lägga min iPhone på pallen bredvid badkaret. Jag gick i efter Justin och satte mig mellan hans ben. Våra läppar trycktes mot varandras och det ledde snabbt till hångel.Justins händer smekte sig långsamt och försiktigt till mina bröst och började smeka dem långsamt. Jag drog mig ifrån Justin efter ett tag, då skummet var borta och vattnet var kallt. Vi gick upp och tog varsin handduk. Jag började torka mig lite smått. Men sket i mitt hår. Det var blött, då jag tvättat det, jag orkade inte ha en handduk runt mitt hår. "Älskling. Kom." Justin stog med armarna utsträckta mot mig i dörröppningen. Jag gick mot honom och gick in i hans famn. Jag hade inga kläder och ingen handduk runt mig. Jag var naken. Justin var naken. Våra läppar fann varandra.
 SEXSCEN BÖRJAR:
Vi hade förflyttat oss till sängen. Justins läppar var på min hals och hans händer masserade mina bröst. Jag stönade. Mina händer drogs över hans rygg och ibland rev jag honom lite smått. Det bultade inom mig av upphetsning.  "Vill du?" Frågade Justin mig. Jag kollade in i hans ögon som lös av upphetsning och lust. Jag nickade. "Ja, jag är säker. Bara du är försiktig." Justin log mot mig och jag tryckte honom mot mig. Justins läppar kysste mig ner för halsen. Vi kysstes och kollade på varandra ett tag. Justin smekte mina lår i en lugnande takt och frågade mig. "Ska vi ha kondom eller tar du p-piller?" Jag log mot Justin. "Jag tar p-piller. Som är 99.9% säker att man inte blir gravid." Justin log mot mig och kysste mig snabbt. Jag kollade på arahans kropp. Hans vältränade armar och mage, de två tatueringarna på hans överkropp. Duvan och teckena som föreställde Jesus. Hans 'grej' även kallad Jerry enligt beliebersen, var stor. Skulle det göra ont? Skulle jag våga? Klart du skulle! Det är bara Justin. Han skulle aldrig tvinga mig. "Jag hoppas du vet att jag inte tvingar dig till detta." Sa Justin osäkert. Jag log mot honom. "Jag vet! Jag vill. " 
Justin frågade mig om jag var redo. Jag nickade, men var osäker. "Slappna av älskling." Sa Justin lugnande till mig. "Slappna av." Jag försökte göra som Justin sade, slappna av. Det gick. Jag låg på sängen med Justin över mig helt avslappnad. Justin frågade mig en sista gång om jag verkligen ville detta och om jag var redo. Jag sade att jag var redo och att jag ville det. Han tryckte försiktigt in den samtidigt som han log mot mig och kollade mig rakt i ögonen för en reaktion. Det gjorde ont, men inte jätte mycket. Justin stannade upp och kollade mig rakt i ögonen. "Du är så vacker! Så vacker."
SEXSCEN ÖVER!
 
Jag öppnade mina ögon och möttes av ljus. Jag vände mig om mot Justin, men han var inte där. Jag satte mig upp och såg Justin sitta vid fotkanten av sängen. Jag log mot honom. "Tack för igår älskling. Du var perfekt." Sade Justin till mig. Jag rodnade när jag kom ihåg gårdagen. "Tack själv baby. " 
"Har du ont? Frågade Justin försiktigt. "Lite." Jag reste mig upp för att gå in på toaletten. Det gjorde så ont när jag tog första steget. "Okej, jag har jätte ont." Sa jag till Justin. "Förlåt älskling. Ska du ha hjälp med något? Sätt dig ner baby." Jag suckade. "Du kan få ta underkläder till mig. Men Justin. Det är inget jag inte varit med om innan. Så ta det lugnt. Jag klarar mig. " Justin log försiktigt mot mig och gick till våran gemensamma resväska. Han tog upp något turkost. När Justin kom fram till mig igen, såg jag att det var en bikini. "Vi ska till stranden sen. Så ta på dig den här" Justin log mot mig. Jag log tillbaka. Snabbt drog jag på mig min bikini och gick sedan med viss svårighet in på toaletten. Jag gjorde vad jag skulle och borstade sedan tänderna. Jag sminkade mig snabbt och borstade sedan mitt hår, det var fullt av knutor . Jag fick tillslut ut dem och konstaterade att jag behövde klippa mitt hår när vi kom hem, jag satte upp håret i en hög hästsvans. Justin stog och väntade på mig. Jag tog min rosa iPhone i handen och Justins hand i den andra. "När bytte du glaset till rosa?" Frågade Justin flinandes. "När jag spräckte både baksidan och framsidan. Jag valde att byta färg istället." Justin skakade på huvudet åt mig. Hissen plingade till att den var framme. Det luktade mat när vi klev ut ur hissen. Vi gick in i restaurangen fortfarande hand i hand. Klockan var runt halv tolv. Så det var inte så många inne i restaurangen. Mamma och Max hade åkt iväg på smekmånad tidigt i morse. Och mina andra släktingar hade åkt hem. Utom Miley och Martin. 
 _____________________________________________________________________________________
ÄNTLIGEN!
MEN! jag har mina flrklaringar ;) 
igår var jag med kompisar och sedan Emporia hela kvällen. Idag har jag varit på stranden hela dagen ;) awesome väder!
ska skriva skriva skriva nu. Stockholm på måndag. måste ge er kapitel,
Så är det okej om ni får kapitel under nästa vecka, flera stycken dessutom! Och inga den här veckan? Eller mindre nästa vecka och ett till den här veckan? :) 
 
kommentera! 20!
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Bor du också närheten av Malmö? För det gör jag :) så bra :)

2013-06-18 @ 21:36:04
Postat av: Ida

Asså ååh, du är så sjukt jävla fucking bra på att skriva!! MEEEEER!

2013-06-18 @ 21:46:26
URL: http://imanangel.devote.se
Postat av: Sandra

Super!

2013-06-18 @ 22:25:41
Postat av: Anonym

Meer

2013-06-18 @ 23:04:44
Postat av: Celebnovell

Jättebra!

2013-06-18 @ 23:42:23
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Tilda♥

meer!♥=)

2013-06-19 @ 08:05:12
Postat av: Nelly

Meeer

2013-06-19 @ 10:27:37
Postat av: Anonym

SÅ JÄKLA BRA KAPITEL

2013-06-19 @ 12:05:50
Postat av: Livia

Många nästa vecka istället! :D jättebra!

2013-06-19 @ 21:05:12
URL: http://web.stagram.com
Postat av: Bella

Bra kapitel! Har du instagram? I så fall kan du väll följa wedieforjustinbieber ?? Följa och sprida!? Hade varit grymt snällt!

2013-06-20 @ 10:58:53
Postat av: Hanna

Meeer

2013-06-21 @ 00:09:10
Postat av: Biebstoory

Hej hej! Grym novell!!! Btw, skulle du vilja göra länkbyte med mig? Kram! :)

Svar: Din är ju grymmast! :) Ja det gör jag jätte gärna! Meny + inlägg? ;)
justinnovells.webblogg.se

2013-06-21 @ 01:04:18
URL: http://biebstoory.blogg.se
Postat av: Anonym

Kommentera på nu! Vill att nästa ska upp!

2013-06-22 @ 13:18:19
Postat av: Nelly

Jätte bra! Mer nu , fast om det inte blir 20 kommentarer

2013-06-23 @ 10:39:29
Postat av: amelia

jätte bra men lite dålig updatering nu va ;)

2013-06-23 @ 17:21:16
Postat av: Anonym

Jätte bra i alla fall

2013-06-23 @ 21:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback