62-

KOLLAGE KOMMER!


Det var så varmt. Och högljutt. Mycket folk. Mycket dricka. Jag var full. Det var vingligt att gå. Jag ångrade att jag tagit mina pumps. Jag vet inte vad klockan var. Jag visste inget. Jag hittade ingen i laget. Alla var borta. Jag minns inte hur många drinkar jag druckit. Minst tio. Alla hade varit starka och bränt i halsen när jag svalde dem. Jag funderade på att ringa Max. Jag kunde inte vara kvar. Jag fick ingen luft. Men jag var tvungen att hitta någon från laget först. Plötsligt såg jag Nellie. Hon stog vid baren. Jag vinglade fram till henne och tog tag i hennes arm. "Jag.. Måste .. Åka.. Hem.. Nu. " sluddrade jag fram. "Kan.. Jag.. Åka.. Med.. Er." Sluddrade Nellie tillbaka. Jag nickade och tillsammans vinglade vi ut. Det var helt tomt på gatorna. Jag tog upp min rosa iPhone och ringde Max. Klockan var 01:03. Han svarade nästan direkt och jag bad honom komma och hämta oss. Han sa att vi skulle stanna där vi är så skulle han komma. Det var högljutt i bakgrunden från Max. Var alla vakna fortfarande? I försig hade ingen av dem jobb eller skola imorgon. Det var bara jag. Jag vettifan hur jag skulle orka gå till skolan imorgon. Men det var ett senare problem.

Mycket väl som Max lovat så kom han mycket snart. Vi vinglade in och satte oss i baksätet. Det gick snabbt från klubben till Nellie. Nellies mamma kom ut och mötte henne. Våran bil rullade mot vårat hus ett kvarter bort. Max hjälpte mig ut och ledde mig in genom dörren. Inne ifrån vardagsrummet hördes en massa prat. Direkt tog jag av mig mina pumps. Jag hade inga fötter. Det kändes inte som det iallafall. Vi var tvungna att gå igenom vardagsrummet för att komma till toaletten där jag skulle vakna upp som Max sa. Alla satt i vardagsrummet. Mamma suckade när hon såg mig. "Varför gumman?! Justin ringde innan förresten. Han var orolig för dig." Jag nickade och försökte prata. Men det hördes nog mest som en massa mummel så mycket som jag sluddrade.

Jag vaknade i min säng dagen efter. Mina ögon gjorde ont och mitt huvud höll på att sprängas. Det var så ljust här inne. Min mobil bredvid mig burrade till. Det var mamma, som skrev att det fanns frukost där nere och att hon ringt skolan. Hon verkade inte arg då hon skickade hjärtan till mig. Jag svarade med ett snabbt tack och okej. Klockan var 12:30. Jag reste mig långsamt upp från sängen. Illamåendet kom upp i halsen. Jag satte handen för munnen och snabbade mig in på toaletten. Jag satte mig på knä framför toaletten och lät det komma ut. Det var så äckligt. Jag borstade mina tänder noga när jag spytt klart och tog sedan av min slash Justins tröja. Han hade lämnat den här tillsammans med massa andra kläder. Duschen gick långsamt. Jag gjorde allting i slowmotion idag.

I ett par gråa mjukas byxor och en lila hoddie som tillhörde Justin, gick jag in i köket där alla satt. Dem sa godmorgon till mig. Jag svarade i ett lite halvdant godmorgon. Snabbt letade jag fram en Alvedon och tog den med ett glas vatten. På bordet stog allt från bullar till melon till bär till olika sorters müsli till rostade mackor. Det var olika sorters yoghurts och juicer framme också. Jag satte mig på en ledig plats och hällde upp lite tropisk juice i mitt glas. Min mobil i min ficka vibrerade. Klockan var redan 14:30. Det var ett inkommande FaceTime samtal från Justin. Jag tryckte på svara och reste mig upp och tog mitt juice glas i handen. Justins ansikte dök upp på skärmen tillsammans med Alfredos. Dem log båda två stort och såg inte ett dugg trötta ut.
"Vad är klockan hos er?!" Var det första jag frågade efter vi sagt hej.
"Runt halv sju på morgonen. Vi är påväg till flygplatsen så vi var tvungna att åka tidigt. Hur mår du idag? Drack du mycket?" Svarade Justin.
"Jag mår precis som jag förkännar. Jag drack otroligt mycket. Jag tappade räkningen efter 10. Men vi dricker alltid så mycket när vi är ute. Bäst att ta vara på tiden då man för vara ute." Det sista sa jag lite högre för att mamma skulle höra mig. "Bella jag hör dig!" Utbrast mamma högt innefrån köket.
"Åh så hela din släkt hör oss nu. Då kan vi inte ha dirty talk. "
Jag skrattade åt Justin som visade en av sina besvikna minner. Jag skrattade. "Ja precis som cupcake skulle få höra vårat dirty talk." Justin himlade med ögonen mot mig. "Kommer du hem idag eller ska du till ett ställe till?" Frågade jag försiktigt. Justin suckade. "Jag ska till New York i en eller två timmar. Så jag kommer hem sent sent inatt eller imorgon bitti. För visst är det imorgon vi ska till Mexico?" Jag nickade. "Ja, bröllopet är på onsdag."

Alfredo och jag snackade medans Justin skrev autografer och tog bilder med fans på flygplatsen. Han såg så glad ut. Fansen hade börjat komma framtill Alfredo för att fråga vad han gjorde. Många gånger hade han varit påväg att tappa Justins iPhone då han vände den alldeles för snabbt åt sidan, men han hade lyckats ha kvar den i handen. Ett fan kom upp bakom Alfredo utan att han märkte det. Hon skrek till när hon såg att jag var på FaceTime. Alla fansen plus Justin vände blicken mot oss, iallafall vad Alfredo sa. Sedan hörde jag bara ett helvete braka loss. Alfredo sa att alla omringat Justin, så han var tvungen att lägga på. Men lovade att ringa så fort som möjligt igen. Jag gick in i köket och lämnade mitt glas i diskhon. Mormor, mamma och Elisabeth var dem enda kvar. "Så Bella sätt dig ner är du snäll. Som jag vet är du tillsammans med Justin. Jag vill bara varna dig. Om att det är viktigt att skydd sig. Ni ska inte ha sex utan skydd. Har ni haft sex innu?"
Elisabeth var otroligt speciell. Hon tyckte inte något var pinsamt. "Vi vet att det är viktigt att skydda sig. Om du nu så gärna vill veta så tar jag p-piller och nej vi har inte haft sex. Inte för att det angår dig. Men vi har inte gjort det."
Min mobil började burra i min hans och jag tryckte direkt på svara. Det var Justin på FaceTime. Det kopplade snabbt upp sig och Justins ansikte prydde skärmen. Han var så vacker. "Hej världens vackraste älsklings flicka i hela världen"
"Hej världens vackraste älsklings pojke i hela världen."
Någon aw:ade i bakgrunden. Justin tog upp sin mobil i handen. Men vänta pratade Justin inte i mobilen? Jag flinade. "Din idiot. Har du FaceTime på sin MacBook igång?" Justin vände upp blicken mot mig och flinade stort. Han vickade på ögonbrynen mot mig. "Max mamma frågade nyss mig vi hade haft sex. Alltså du och jag. Sen så sa hon att det var super viktigt att skydda sig. "
Justin skrattade. "Jag älskar den människan alltså." Jag såg hur Justin reste sig upp och tog datorn i handen. Han gick och satte sig i soffan, i hans privata flygplan. Alfredo vinkade glatt mot mig.

Klockan var nog 16:30 när vi avslutade samtalet. Då gick jag ut i köket och tog en ben&jerry från frysen och skulle just sätta mig ner i soffan igen när det knackade på dörren. Någon gick och öppnade och en välkänd röst fyllde huset. Miley var tillbaka. Min snälla Miley. Jag hoppade upp ur soffan och sprang ut i hallen. Jag trotsade mitt huvud som höll på att sprängas. Miley och jag hoppade på varandra och vägrade släppa varandra på en halvtimme. Det var så skönt att ha henne tillbaka. Först hade hon varit i Spanien och sedan åkt till London och Paris. Sedan spenderat två veckor med hennes mamma. Nu skulle hon vara hos oss i över två månader. Det skulle vara så skönt att ha henne hemma igen.

Jag vet inte var jag hade fått alkohol ifrån. Men jag hade druckit två glas champagne och två burkar cider. Jag var inte full, men absolut inte nykter. Dem vuxna hade åkt iväg för att festa och lämnat oss kvar. Emilias ex pojkvän Alexander hade kommit med både cider och champagne åt oss. Men han hade stannat kvar. Det var obehagligt att vara i hans sällskap. Miley hade fått i sig flera cider burkar och Pontus och Klara hade fått i sig cider och champagne också. Min iPhone låg på bordet och lös. Ett nytt sms.
FRÅN: Babe <3
"Om du vill kan du möta oss på flygplatsen klockan 22:00. Det blev inget New York ;) Bra för mig iallafall <3 Love You!"
Klockan var nu 21:30. Jag skulle precis hinna om jag åkte nu. Det lät mycket bättre än att stanna här iallafall. Jag gick upp på mitt rum och ringde en taxi medans jag försökte välja kläder. Det var svårt. Tillslut fick jag på mig ett par ljusa jeans och en rosa blus med nitar i kragen. Jag bättrade på sminket och sprutade två sprut parfym på mig. I skoväg valde jag ett par svarta ballerina skor. Jag sprang ner för trappan och ut genom dörren och satte mig i taxin. Jag tog ett tuggummi från min ficka i jeansen och sa destinationen jag ville till. Klockan var tjugo i tio. Det skulle ta tjugo minuter till flygplatsen. Jag fördrev tiden med att klicka runt på instagram, Twitter och Facebook. Inget intressant. "Ursäkta miss. Men vi är framme." Jag log mot taxi chauffören och gav honom pengar. Snabbt skyndade jag mig förbi fansen och paparazzisen utanför flygplatsen och gick direkt till ankomsthallen. Justin kom gåendes precis när jag kom innanför dörrarna i ankomsthallen. Han såg mig snabbt och vi gick varandra till mötes och slog snabbt armarna om varandra. Vi brydde oss inte om att vi var på e allmän plats utan kysstes. Det var så skönt att känna hans läppar mot mina. "Har du druckit?"frågade Justin suckandes.
"Maybe, maybe not."flinade jag. Justin suckade och kollade på mig. Länge. Alla i crewet gav mig en kram och sedan gick vi tillsammans ut från flygplatsen. Justin tog min hand och kollade på mig för att få en bekräftelse om det var okej. Jag nickade. Justin kollade bort mot Scooter och även han nickade och log. "Du är förändrad Justin. Mycket gladare." Retades Dan. Justin flinade. "Kanske för att jag går bredvid min flickvän jag inte träffat på nästan två veckor. " jag skrattade hest. Alfredo som gick framför oss vände sig om och gick baklänges och kollade länge på mig. "Har du druckit?" Jag flinade. "Min kusins ex pojkvän kom med alkohol till oss. Antagligen Pontus som bett honom. Och vem tackar nej till alkohol när mamma inte vet det? Inte jag iallafall. Hon kommer vara sur att jag varit onykter två kvällar på rad." Alfredo flinade. "Justin din flickvän är en badass. Dricker fast hon inte får. Du är typ flera år från att du får dricka. Vad sa dem på klubben igår egentligen?"
Jag skrattade. "Dem såg mig inte. Jag smög in bakom några andra med Amanda. Det var 16 års gräns på klubben och alla andra i laget är redan 16 så."
"Ja hur gick det på tävlingen. förresten?" Frågade Alison nyfiket.
"Vi är bäst i nord Amerika för tredje året i rad."

Väl hemma hos Justin gick vi direkt upp till hans rum. Våra kyssar hade lett till grovhångel i hallen. Justin putade ner mig i sängen och satte sig över mig. Men var noga med att inte lägga all sin vikt på mig. Vi kysstes en lång stund och vi båda blev upphetsade. Jag kände något mot mitt lår, men kände inte det som läskigt, utan med upphetsande. Justin drog av mig min blus och jag drog av han t-shirt. Justins händer smekte mina bröst och jag stönade lågt när han kysste min hals. Hans läppar förflyttades till min nacke där han började suga och slicka. Jag stönade och kände hur ett sugmärke började bildas. "Vi gör det när du är nykter. Är det okej?" Frågade Justin osäkert. Jag nickade. "Ja, jag vill gärna komma ihåg det"
____________________________________________________
Kommentera! 20 kommentarer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svaret på din fråga på instagram: detaljerat

2013-06-14 @ 19:08:26
Postat av: Hanna

BÄÄÄST!!!!

2013-06-14 @ 19:19:49
Postat av: Sandra❤😱

Skit bra Moa!!

2013-06-14 @ 20:02:49
URL: http://www.nattstad.se/justinlover
Postat av: Anonym

Grymt bra

2013-06-14 @ 20:58:39
Postat av: Ida

Oh my gaaaaaaaaaaaad. MEEEEEEEEEER!!!! Så bra!!

2013-06-14 @ 20:59:08
URL: http://imanangel.devote.se
Postat av: Celebnovell

Gud vad långt ^^
Superbra! ;D

2013-06-14 @ 21:09:08
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Tilde

Skit bra, längtar som jag vet inte vad till nästa

2013-06-15 @ 00:17:26
URL: http://fames.se/tildemattsson
Postat av: biebers fru

hahha skitbra meeeeeeeeeer

2013-06-15 @ 01:09:24
URL: http://justinnovell.devote.se
Postat av: Anonym

Riktigt bra!! Älskar din novell och din blogg! Hoppas #Kapitel63 snart kommer ut :D

2013-06-15 @ 22:49:14
Postat av: Emelie

Sluta alldrig att skriva!!!

2013-06-15 @ 22:49:23
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva detaljerat sex när/om dom ska ha det?
Pervers belieber ;)

2013-06-15 @ 22:50:37
Postat av: MUFFIN

Fortsätt skriva novellen är mer än underbar& allt annat!!

2013-06-15 @ 22:51:01
Postat av: Anonym

Superbra!

2013-06-16 @ 08:40:57
Postat av: Fanny

Super bra :)

2013-06-16 @ 12:07:48
Postat av: Anonym

Ohhh, längtar tills 63!!

2013-06-16 @ 13:33:28
Postat av: Anonym

Bra! Vill ha nästa

2013-06-16 @ 18:43:57
Postat av: Tilda♥

Meer!!=)♥

2013-06-16 @ 19:47:09
Postat av: Anonym

Såå grymt bra!! Nästa? Och sexet ska vara detaljerat :3

2013-06-16 @ 22:01:19
Postat av: Anonym

Snälla meer innan jag dööör.. SÅHÄÄÄR HIMLA BRA ÄR DU ASSÅÅ ;**

2013-06-16 @ 22:06:59
Postat av: En utomjording

Meeer

2013-06-16 @ 23:46:35
Postat av: Sandra

Super!

2013-06-17 @ 07:34:16
URL: http://sandraerikssons.blogg.se
Postat av: Le Me

I love you !!!!!!!!

2013-06-18 @ 10:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback