Svar på kommentarer och fråga till er! :)

Anonym:
Vaddå? Inget romantiskt med Vanessa och justin? 
Ska dom vara vänner novellen ut?
Svar: Inget romantiskt mellan dem just nu, vi är bara på tionde kapitelt. Om du stannar kvar, lär du se hur det slutar ;)
 
Sarah:
Jag tycker att du ska fortsätta på Love will remember. Tycker den är betträ än den här
Svar: Om jag får fråga, varför tycker du den är bättre? :) 

tilde:
Vill du göra ett länkbyte? Skulle vara roligt då vi båda skriver en novell med fotboll :)
Svar: Jag gör gärna ett länkbyte! Du kan börja och säg till när du är klar! :) 

Alva:
Åh älskar kapitel 😍 men typ när kommer det bli något mellan justin och Vanessa?? Det är väll typ det jag vill läsa om innan det vet ja inte riktigt
Svar: Som jag svarat ovanför, stannar du kvar, så får du se ;) Aw nej men det kommer lite senare i novellen :) 
 
Johanna:
Hej! Dina noveller är jättebra men tycker inte om när Ryan hälsar på sin syster, Vanessa, genom att säga "hej syster!". För det känns ganska overkligt. Jag har själv en bror och vi hälsar aldrig på varandra så och tror inte heller att det är nån annan som gör så. Men annars är dina noveller super!!
Svar: Ibland säger jag 'hej bror' till min bror. Detta är en novell, det är overkligt ;) 

Svea:
Skitbra kapitel! Förlåt för att jag inte har kommenterat tidigare men har inte riktigt hunnit. Vanessa och Justin är fortfarande i vän-zonen eller? Kanske kan man få se lite drama mellan dem två? Lika bra som annars! :)
Svar: Drama kommer och något mellan dem kommer senare! :D <3 

Isabelle:
Tror alla förstår, jag gör iaf. Ta den tiden du känner att u behöver och börja igen när du är redo, om du blir redo. Och ifall att efter pausen känner du att du inte orkar lägga någon tid på bloggen eller vad du känner, skriv gärna ett inlägg isf att du lägger ner så att vi slipper oroa oss för att du är död eller glömt oss :/ ❤️❤️❤️
Svar: Jag skulle aldrig lämna er utan ett inlägg <3 Jag kommer att skriva klart What About Love, men sen vet jag inte hur det blir :) 
 
Svea:
Jättebra som vanligt! 
Kanske bara är jag men du kanske kan ha en mellanrums rad mellan dem olika styckena, du vet så du har gjort på dem andra kap. 
Vet att du gör på ett sätt nu men jag tycker det blir lite svårare att läsa nu :)
Svar: Sanningen är att det har blivit något konstigt i vissa kapitel, så jag har skrivit med mellanrum mellan styckena i Drive, men sen har det inte blivit så i kapitlet! :( Men det verkar bli som det blir i Drive i kapitlet nu iallafall! :D
 
Mina läsare har sjunkit nu, så jag undrar om någon vill göra länkbyte med mig? Ingen gräns på antalet läsare och jag kommer att göra länkbyte med alla, sålänge ni gör tillbaka! Och det är meny+inläggs länkbyte jag är intresserad av :) 
Kom igen nu, vi hjälper varandra! :) 
 

Kommentarer
Postat av: Biebsworldstory

Länkbyte?

2013-12-14 @ 19:49:20
URL: http://biebsworldstory.blogg.se
Postat av: Ida

Hej ! Jag gör gärna ett länkbyte med dig. Skicka ett mejl or something om du skulle vara intresserad.
Ps. Älskar verkligen din novell.

2013-12-14 @ 21:28:20
URL: http://idabergstedt.horseworld.se
Postat av: Sandra

Jag har inget emot att göra länkbyte men inte just nu... Jag skäms lite för att jag inte lagt upp kapitel på väldigt länge men kanske senare idag när jag har fått ut ett kapitel:) men du kan ju kolla in min blogg så länge!!

2013-12-15 @ 08:47:43
URL: http://www.nattstad.se/justinlover
Postat av: Biebsworldstory

klar har gjort både i menyn o inlägg

2013-12-15 @ 15:47:22
URL: http://biebsworldstory.blogg.se
Postat av: Tilde

De var jag som skrivit frågan om länkbytet då jag och en kompis skriver en typ fotbollsnovell? Kan du lämna en kommentar hos oss om du vill göra ett ? :)

2013-12-17 @ 21:35:32
URL: http://justinbdrew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback