84 - Sweet 16

Tidigare kapitel: Jag hoppade upp på diskbänken. Vi hade precis vaknat och direkt tagit på kläder på våra nakna kroppar. Direkt efter det hade vi gått ner till köket där ingen satt.  Justin särade på mina ben och ställde sig mellan dem. Mina händer flyttades till Justin's hår och jag rufsade snabbt om i det. Bordet var dukat med allt möjligt och steg hördes in i rummet. Snart kom alla in  rummet och jag hoppade ner från diskbänken och satte mig bredvid Justin vid köksbordet där alla satt. Jag lade upp en pannkaka på min tallrik och fyllde den med Nutella. Direkt började jag äta. Mm, så gott! Solen sken utanför, så jag gissade på att det skulle bli en solig dag. En riktigt solig dag! Så det skulle badas och solas mycket idag.
 
 
‘’Baby, det är dags att vakna. Det är din födelsedag.’’ hörde jag långt ifrån. ‘’Babygirl.’’ Samma röst hördes. Någon skakade om mig. Jag öppnade sakta ögonen och möttes av Justin’s hasselnötsbruna ögon. Aha, det var han som hade pratat med mig.

“Hej”, svarade jag hest.

“God morgon, beautiful.” log han och strök mig över kinden.

Jag log och stötte mig på mina armbågar så mina läppar kom i höjd med Justin’s. Han log och kysste dem. Bästa sättet att vakna upp, med en kyss från Justin. Våra läppar drogs ifrån varandra när dörren öppnades och in kom hela släkten. Jag drog upp täcket över min halvnakna kropp. Bra tajming asså.

“Jaha”, sa Max. “Vad mysigt ni har det då.’’ Jag fnissade och lutade huvudet mot Justin’s bröstkorg. ‘’Grattis på födelsedagen!’’ utbrast alla och började sjunga. Även Justin. Jag vände upp blicken mot honom och tryckte mina läppar mot hans. Kalla mig otacksam om ni vill, men det var min pojkvän. Justin skrattade lågt. Våra läppar lämnade varandra och istället log jag mot min underbara familj. Dem tog det sista hurra:et. Jag log ännu bredare. ‘’Tack hörni!’’

"Grattis gumman!" ropade mamma och gav mig ett litet kuvert. "Från mig och Max."

Jag log och öppnade kuvertet. Där låg ett litet presentkort på Hollister.

"Tack!" log jag och kramade om mamma med ena armen.

"Om ni ursäktar, så vill jag ge min present ifred", sa Justin till resten av familjen.

Alla brast ut i "Åh, såklart!" eller "Jamen, javisst!" och lämnade oss ensamma. Äntligen. Jag tryckte mina läppar hårt mot hans. Han var en aning förvirrad från början, men sedan fattade han och masserade mina läppar så dem blev lika blöta och mjuka som hans.

"Oj, det var värst var på du var då!" skrattade han så fort våra läppar släppt varandra.

"Jag är alltid på. Du vet, hångelsugen hela tiden." skämtade jag.

Men Justin verkade ta det seriöst och flinade perverst. "Jaså?"

"Of course! Vem blir inte sugen på dina sexiga och frestande läppar." retades jag, bara för att jag visste hur tänd han blev på sånt här, och slickade min underläpp med tungan.

"Om du försöker få igång mig så", han pausade och fuktade sina läppar. "Funkar det." Han flinade mot mig och jag kunde nästan inte hålla mig för skratt. "Mycket." tillade han.

"Vad säger du? Inviga denna fina födelsedag med en liten intim stund?" frågade han en aning perverst och lät sin hand krypa in under täcket.

"Nää, jag är inte riktigt tänd på dig," retades jag. "Än."

"Synd, för jag kände verkligen för det." sa han sorgset och plutade gulligt med underläppen.

"Hahahah, det där funkar inte. Gå och hitta någon annan!" skrattade jag och boxade till honom på axeln.

"Aldrig."

"Ge mig presenten, och om jag gillar det kanske du är så lyckligt lottad att du får en liten intim stund med mig." sa jag och blinkade lite med ögat.

"DU GÖR MIG GALEN, GUURL!" skattade Justin högt. "Okej, deal. Här är din present!"

Han log och kysste mig passionerat. En RIKTIG kyss. Inte en sådan där som man gör i mellanstadiet. En riktig kyss från en riktig pojkvän. Efter ett tag drog jag mig långsamt tillbaka och öppnade mina stängda ögon.

"Du sa ju att du önskade dig en kyss från mig. Du fick en. Är du nöjd, eller ska jag göra det lite bättre?" viskade han hest i mitt öra. Jag gick igång med en gång. Varje gång han använde den hesa, lite sexiga, rösten, fick jag gåshud och det bultade inom mig. En hunger efter honom. Om han bara visste hur galen den gör mig. Galen i honom.

"Jag älskade det." viskade jag tillbaka och satte mig gränsle över honom. "Men inte någon fin stund nu, hela släkten är ju här."

"Okej", svarade han.

 

Ett till penseldrag med borsten och jag var klar.

"Oh my god! Bella! Du är jättesnygg! Justin kommer dö." skrek Nellie, som kommit enda hit för att fira min födelsedag med mig, och hoppade upp och ner av lycka.

"Ska du säga, snyggo!" Nellie skickade ett stort flin mot mig. Jag bar en rosa klänning, som gick mig till början av låren ungefär. Absolut inte för kort, men den var kort. Längst ner på  klänningen var det en liten volang. Min sminkning var enkel. Maskara, lite foundation och lite ögonskugga i en ljus färg.  Såklart hade jag ett lager läppglans på mina läppar. Jag kände mig fin.

 

Dem vuxna hade lämnat huset, så att vi skulle få vara ifred. Hela stranden utanför huset var upplyst av lampor och en stor brasa som brann. Kompisar till mig hade åkt hit för att komma på min 16-års fest.

Jag trampade ner på sista trappsteget på trappen och möttes av Justin’s ögon. Jag vände blicken ner i golvet samtidigt som jag kände Justin’s blick utforska hela mig typ,

“Gud vad fin du är!” utbrast han och drog snabbt med blicken över mig igen. “Fast det är du alltid.”

Jag rodnade och kollade ner i backen igen med ett leende på läpparna. Han var alltid så söt mot mig. Jag fattade inte hur han orkade.

“Sluta”, fnissade jag. “Om det är någon som är fin så är det du.”

Han log och tog mig hand, snurrade runt mig så volangerna på klänningen fladdrade till innan han drog mig intill sig. Bara av att känna hans närhet gjorde mig trygg. Glad.

Han kollade ner på mig och skrattade till. “Ska vi gå, baby?”

“Ja”, svarade jag, fortfarande med en stark ögonkontakt. Vi gick hand i hand ut genom den glasade altandörren och ner till stranden där alla var. Blickarna vändes mot oss och mina kinder blev varma. Varför skulle jag alltid rodna? Det var en väldigt bra fråga. Men jag gjorde det alltid iallafall.

Justin drog med mig bort till baren. Han beställde varsin drink till oss och sedan började vi gå runt. Jag hälsade på alla och fick ett grattis på födeledagen tillbaka av alla typ. Justin försvann från min sida, med förklaringen om att han skulle gå och hälsa på någon han tyckte han kände igen. Nellie anslöt sig till min sida och tillsammans beställde vi shot efter shot efter shot.

 

Med fötter tunga som sten, förflyttade jag mig från baren och till dansgolvet. Men jag hann inte dansa så länge, förens jag såg Justin. Dansandes intimnt med en annan tjej. Jag kände inte igen henne, men jag blev arg. Eller sur kanske man kan säga istället.  

Med bestämda kliv tog jag mig åt deras håll. Justin’s blick vändes mot mig och han sände en hjälpsam blick mot mig. Jag rynkade pannan. Vad händer? Ville han inte dansa med tjejen?

“VAD I HELVETE GÖR DU?!” röt jag till den blonda, faktisikt snygga, tjejen.

“Vad fan ser det ut som?” snäste hon och synade mig från topp till tå.

“Hora.” lade hon till.

“Ge fan i min pojkvän!” skrek jag, förmodligen så hela stranden hörde mig. Men jag brydde mig inte. Jag ville veta vem denna blonda tjej var. Jag knuffade till henne så hon tog några stapplande steg bakåt. Tjejen puttade upp mig mot husväggen och kollade hotfullt in i min ögon.

“Bella lägg av, överreagera inte.” försvarade Justin.

“Håll käften!” röt jag, även om det inte var meningen att säga så till Justin. Han gav mig en chockad blick. Aja, det fick jag ta sedan.

Förmodligen hade alla gäster hört vad jag sagt första gången då några samlats i en klunga runt oss.

‘’Bella, vi går! NU!’’ utbrast Justin och försökte ta loss mig från tjejen, men lyckades inte. Istället höll tjejen ännu hårdare i mig och snart kände jag en handflata hårt slå till min kind. Klungan drog efter andan, men det ända jag kände var handflatan som gång på gång slog mot min kind.

_____________________________________________________________________________________

Eh va?! Vad händer där? Vad tror ni?

Äntligen uppe eller något :( 

Random fråga: Har ni börjat skolan? Vilken datum började/börjar ni? 

Svar: Jag började i måndags. 19 augusti

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte bra, men jag gillar inte att justin typ försvarar den blonda tjejen istället för bella, jag menar hon kallade henne för hora!! Tycker att Bella ska vara lite sur på han nu!

2013-08-20 @ 22:17:36
Postat av: Linnea

Älskar din novell😍
Började den 19 👎

2013-08-20 @ 22:41:00
Postat av: Amanda

Åh.. Ni kan ju inte sluta så.. Längtar till nästa!

Svar: 19 augusti

2013-08-20 @ 22:52:44
Postat av: Tilda♥

Meer<3!=)
Började igår den 20:e augusti<3

2013-08-21 @ 16:26:55
Postat av: Maria :*

OMG!! Sjukt braa!
Svar. Började i måndags 19 augusti

2013-08-21 @ 18:21:05
Postat av: Sandra

Jag började också då! Skönt!

2013-08-21 @ 19:52:28
URL: http://www.nattstad.se/justinlover
Postat av: Sandy

Sjuktbra!!! Fortsätt!!!!

Började också skolan 19:onde ;)

2013-08-21 @ 22:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback