83 - I Fucking Love Cuddling

Tidigare kapitel: "Som det ser ut nu så har du bara en influensa, miss Jones." sa Rosie, läkaren vi fått här på akuten. 
Bella nickade och reste sig upp tillsammas med mig och Scooter.
"Bieber?" frågade hon lågt. 
"Ja?" svarade jag.
"Se till henne ordentligt! Om hon svimmar så tar du hit henne igen, okej?" sa hon barskt, som om jag var värsta playern. 
"Yes, madame." sa jag överdrivet och bugade och försvann sedan ut ur rummet springandes efter Bella och Scooter.
______________________________________________________________________________________________
 

Alla satt samlade i stora rummet i vårat hus och åt när jag kom hem. Jag hade varit med Nellie och shoppat lite, vi hade haft det riktigt mysigt. Jag kom hem med en stickad brun tröja, en vit blus och ett par vita shorts. Jag hade även provat en bikini, men inte haft pengar kvar till den, så den skulle införskaffas när jag fick pengar igen. Jag gick in i stora rummet och blickarna vändes mot mig. Mormor, morfar, mamma, Max, min morbor Kalle med familj som bestod av, Patricia, Filippa och Melvin, Katrin min moster var också här och Klaus. Max mamma  Elisabeth och pappa Göran var även dem här. Det var den första juni idag, mitt sommarlov började idag. Vi var den skolan som fick sommarlov först det här året. Vilket var lyxigt. Och i övermorgon, skulle vi hela släkten plus Justin åka till våran familjs sommarstuga och vara där i över två veckor och bara vara och ha det mysigt. Miley skulle tyvärr inte följa med, då hon skulle spendera tre veckor i Grekland med Martin, hennes mamma och hennes mammas pojkvän. Hon var väldigt glad att hon och Martin skulle få komma iväg på semester.

Justin skulle komma två dagar efter oss, då han varit iväg och gjort ännu en konsert. I Finland tror jag att det var. Vårt avsked var det värsta, usch vad jag grät då. 

Efter besöket hos läkaren har jag inte spytt något mer, bara haft ont i magen. Justin hade varit extra noga med att jag mådde bra. Han ringde minst en gång om dagen för att se om något nytt hade hänt. Han var en riktig drömprins alltså! En sådan som alla ville ha. Han gjorde inget fel, han var inte så "badboy" som alla trodde. Median ser inte allt bra som han gör, bara det dåliga. Det är synd, för det som dem skriver om honom gör honom väldigt ledsen. Han är precis lika mycket människa som alla andra, kan dem inte bara förstå det?

 

'' Hej gumman!'' sade mamma och sände ett leende mot mig. ''Hej!'' Filippa's blick vändes mot mig. '' Vad har du handlat för något?'' frågade hon nyfiket. Jag log. '' En brun stickad tröja, en vit blus och ett par vita shorts.'' Filippa nickade. '' Får jag se?'' Jag log. '' Jag kan visa det senare. Vad äter ni?'' frågade jag glatt. Jag var hungrig för en gångs skull. '' Grillat och potatis med sås. Det finns här på bordet. Kan du hämta en läsk till i kylen?'' svarade mamma. Jag himlade fort med ögonen och gick sedan ut till köket. Jag tog en läsk och satte  mig sedan vid bordet när jag kommit in i stora rummet. '' Du var i stan med Nellie va?'' Jag nickade mot mamma. '' Var är Justin?'' sade Melvin. Jag log. '' I Finland. Han kommer till stugan på söndag. Så ni får träffa honom då.'' Filippa sken upp i ett leende. '' Kan han  sova inne på mitt och Melvin's rum?'' Jag skrattade tillsammans med resten. '' Jag tror faktiskt att han ska sova inne hos Bella. Dem har inte träffats på en månad ungefär.'' sade mamma. Jag skrattade. '' Ni kan säkert sova inne hos oss någon natt. '' skrattade jag fram. Filippa sken upp i ett leende Jag stoppade in dne sista biten potatis  munnen. '' Jag tror nog inte att det är så bra för barnen.'' sade Elisabeth. Jag tuggade upp och svalde. '' Precis som att vi skulle göra något om det  var två barn i samma rum? Du vet, båda Justin's syskon har sovit med oss. Det är ingen fara, vi veta att vi inte ska göra barnförbjudna saker inför andra.'' sade jag. Jag var nog kanske lite kaxig i hur jag sa det, men jag blir så trött. Orka att alla ska se till vad vi gör och allt. '' Förlåt, men jag trodde bara ni gjorde sådana saker?'' Jag flinade. '' Då kan jag svara på din fråga att vi faktiskt brukar göra sådana saker. Men du vet ju inte vad sådana saker  betyder.''  Mamma skakade på huvudet åt mig och flinade. '' Vilken tid åker vi imorgon? Och hur går allt till?'' frågade jag nyfiket. '' Bilen går hemifrån vid tolv och då är vi framme vid tre fyra. Beroende på hur många gånger vi stannar.

 

"Bella öppnar du?" frågade mamma när det dörrklockans ljud fyllde hela huset. 
"Visst", svarade jag och gick ut till hallen. Jag öppnade dörren och fick se ett par svarta supras, då jag hade haft blicken på det mörka trägolvet. Inte var det svårt att gissa vem det var när man såg skorna. 
"JUSTIN!" skrek jag högt och hoppade upp i hans famn, med mina ben slingrade kring hans midja och armarna runt hans nacke. 
"Aww, baby, vad jag saknat dig!" sa han och la sina händer under min rumpa. Han kysste mig snabbt på munnen och släppte ner mig för att hälsa på dem andra som kommit ut i hallen.
"Mormor, morfar, visst kommer ni ihåg Justin?" frågade jag. 
"Om vi gör! Du är en sådan rar pojk!" sa mormor och klappade Justin på kinden. Han rodnade och log ett blygt leende tillbaka. Det var första gången jag sett honom blyg och generad. Oftast var han självsäker och helt säker på sitt ord, det här var motsatsen!

 

Vi låg uppe på mitt rum, tillsammans i min säng. Jag låg hela tiden och tänkte på att jag snart var tvungen att packa. Packa. Packa. Packa. Vi skulle vara iväg i två veckor. Det kunde bli både dåligt och bra väder, så vad skulle jag ha med mig för kläder? '' Justin, jag måste verkligen packa nu. Kan du hjälpa mig?'' Justin nickade muntert och vi båda reste oss upp ur sängen. Jag tog fram mina två resväskor. Dem båda lades på sängen öppna. Justin's steg tog sig direkt till min byrå och underklädes låda. Så typiskt killar. Han började rota runt där i och kom sedan fram med väldigt många spets trosor. Både i string, vanliga och sådana med typ på framsidan. Dem flesta var rosa, lila eller blåa. Det fanns även gröna och röda. Han vek ner dem i min resväska. När jag plockat fram några stickade tröjor, tjocktröjor och linnen, kom Justin till resväskan igen. Denna gången med mina sexigaste bh:ar. Dem jag inte brukade använda så ofta. Så klart hade han lyckats hitta några matchande trosor till dem också. '' Justin, jag tror inte jag kommer använda alla dem? Och jag vet inte ens om dem passar mig längre.'' Justin fnös. '' Du kan aldrig ha för många bh:ar. Men då är det väl bara att prova dem då?'' Jag fnissade och skakade på huvudet. Nej, jag fick väl se om dem passade mig, sen så vill jag inte heller att Justin skulle få se mig i dem innu. Han kunde gott vänta lite. Jag plockade åt mig en massa jeans och shorts också. Även tränings kläder fick följa med ner i väskan. Underkläderna Justin packat tog upp halva resväskan. Så jag flyttade dem till den nätade fickan man kunde knäppa. Dem fyllde hela den och var nästan påväg att ploppa ut så många det var. Men dragkedjan kunde jag precis knäppa. Jag vek ner lite tjocktröjor i den resväskan. '' Jag ska bara hämta lite skor. Stannar du här eller ska du gå ner till dem andra? Jag är färdig om typ 5 minuter. Så jag kommer snart.'' Justin flinade. '' Jag går ner till dem andra!'' Vi gick tillsammans ner för trappan men skiljdes sedan åt. Justin skulle åt ett håll och jag åt ett annat. Jag plockade fram mina träningsskor, mina converse, ballerina, flipflops och mina Hunter. Fort gick jag upp och packade ner dem. Sen så gick jag in till vardagsrummet där alla satt. Mormor, morfar, mamma och Max i en soffa, Kalle, Patricia, Katrin och Klaus i en soffa och sedan Elisabeth och Göran i den lilla soffan. Filippa och Melvin satt i en sackosäck och Justin satt i den bredvid dem. Blickarna vändes mot mig och mamma började fråga mig. '' Har du packat klart nu eller?'' Jag nickade och flinade medans jag gick mot Justin och sjönk ner mellan hans ben och med ryggen mot hans bröstkorg. '' Nej men Bella! Du förstår!'' utbrast Melvin. Jag fnissade. '' Ja! För nu kommer du ta Justin ifrån oss.'' utbrast Filippa. Justin bakom mig brast ut i skratt tillsammans med alla vuxna. Jag kollade på Filippa och skakade på huvudet och började även nu skratta. När vi lugnt oss allihopa, viskade Justin till Filippa. '' Ta det lugnt sötnos! Vi bryr oss inte om henne.'' Jag knuffade till Justin så han föll bakåt. Vilket ledde till att även jag föll bak. '' Du kan ju inte vara otrogen mot mig ditt pucko.'' Utbrast jag fnittrandes. Justin flinade och blinkade mot mig. '' Jo! Om det gäller Filippa här så jo!'' Jag skickade ett surt ögonkast mot Justin och vände sedan blicken mot Melvin. '' Då är jag väl otrogen mot dig med Melvin då.'' Justin nickade. '' Bra! Då är det slut då!'' Jag nickade. '' Ja! Så gott som över! Jag har en ny pojkvän nu vet du!''  Dem vuxna skrattade så mycket at dem höll på att kissa på sig såg det ut som. För alla knep ihop benen typ. '' Nej. Jag skulle aldrig vara otrogen mot dig, eller göra misstaget att vi gör slut igen.'' utbrast jag. Justin nickade och lutade sig fram och trykte hans alldeles för kyssbara och mjuka läppar mot mina.

 

Vi satt i bilen påväg mot stugan nu. Jag hade fått ta en extra väska med mig, för jacka och en massa produkter till både håret och ansiktet och såklart kroppen.  Antagligen hade vi hyrt en bil, då alla fick plats i bilen och jag menar, vi var ändå 14 stycken. Bilen hade 15 platser, så vi hade fått plats en till. Vi hade ungefär en kvrt kvar innan vi skulle vara framme. Vi hade såklart kommit iväg två timmar försent, så klockan var nu halv sex.

 

 

Jag gick in i mitt rum på andra våningen tillsammans med Justin. Vi satte våra väskor vid dörren och sedan kollade jag in rummet. Det såg helt orört ut sedan förrra gången jag var här. Sängen var bäddad med dem vita påslakanen och alla fluffiga kuddar vad på rätt ställe. Min byrå var orörd och gardinerna var fördragna, precis som jag lämnade dem. Men plötsligt såg jag det. I fönstret låg rakbladet. Det jag använt för att göra hål i mig själv. Jag vände ryggen åt fort. Jag kunde inte kolla på det. Inte vara i samma rum. Jag var tvungen att få ut det härifrån. Av att se det och tänka på vad det gjort, gjorde mig kvävd. Jag kunde inte andas. '' Justin! kan du vara snäll att ta ut rakbladet härifrån? Jag kan inte se det!'' Jag hörde hur Justin's steg gick mot fönster karmen och sedan någon minut efter sade Justin att det var borta. Jag vänd emig om mot honom och log lättat. '' Tack! Jag får panik när jag ser dem!'' Justin nickade och lutade sig fram och kysste mig. Jag kysste tillbaka och det ledde snabbt till hångel. Vi föll ner på sängen och jag trasslade in mina händer i Justin's hår. Våra tungor arbetade snabbt med varandra. '' BELLA! JUSTIN! PIZZAN ÄR HÄR!'' ropade mamma. Vi drog oss suckandes ifrån varandra.

 

"Vad önskar du dig present då? Du fyller ju år imorgon", frågade Justin och kollade upp från sin telefon.
"Vet inte, en kyss från dig kanske." svarade jag och tog ett popcorn ur skålen som stod mellan oss.
Justin bytte ställning och la sig på mage i stället. 
"Men det kan du ju få nu." sa han och pressade sina onaturligt mjuka läppar mot mina. 
Det kändes som om varje gång vi kysstes var magiskt. Som om våra läppar var gjorda för varandra. Dem passade så omöjligt bra tillsammas.
Jag slickade lite på hans underläpp, som smakade salt av popcornen. Han log mot mina läppar och öppnade försiktigt munnen så min tunga kunde slinka in. 
Det var mysigt, bara vi två på min säng, lite hångel sådär och känna att han faktiskt var den enda jag verkligen älskade. Mamma, Nellie, Marcus och resten av familjen var ju en annan kärlek till. Justin var en kär-kärlek, den jag absolut vill tillbringa resten av mitt liv med. I alla fall tyckte jag det nu. Hoppas att han kände likadant. Men då slog det mig, vi hade ju faktiskt inte riktigt blivit ihop än, men det kändes som om den frågan egentligen inte behövdes, men jag ville ändå fråga. Jag la min hand på hans bröstkorg och sköt i från. 
"Vad är fel?" frågade han oroligt med en gång.
"Justin, jag vet inte riktigt vad vi står nu för tiden", jag gjorde en paus och kollade upp på honom. Han kollade förvirrat tillbaka. "Vi har ju inte direkt sagt att vi är ihop, men det känns som det. Så, är vi ihop nu eller?" 
"Vill du inte?" 
"Jo! Såklart jag vill, jag, jag.." jag pausade igen och kollade på upp. "Jag älskar dig." Justin log stort. '' Jag älskar dig med!''

Våra läppar möttes ännu en gång och det ledde nu också till hångel. Mina händer tog tag i hårtopparna på Justin's hår och drog. '' Ska vi fortsätta i duschen?'' flåsade Justin. Jag nickade.

 

Jag kände Justin's händer på mina bröst och hur dem förflyttades neråt. Jag tryckte mitt pulserande underliv mot hans. Det bubblade av kåthet i hela kroppen. Justin stönade och jag kände hur hans händ trycktes in i mitt underliv. Ett stön lämnade mina läppar och

 

 

Jag hoppade upp på diskbänken. Vi hade precis vaknat och direkt tagit på kläder på våra nakna kroppar. Direkt efter det hade vi gått ner till köket där ingen satt.  Justin särade på mina ben och ställde sig mellan dem. Mina händer flyttades till Justin's hår och jag rufsade snabbt om i det. Bordet var dukat med allt möjligt och steg hördes in i rummet. Snart kom alla in  rummet och jag hoppade ner från diskbänken och satte mig bredvid Justin vid köksbordet där alla satt. Jag lade upp en pannkaka på min tallrik och fyllde den med Nutella. Direkt började jag äta. Mm, så gott! Solen sken utanför, så jag gissade på att det skulle bli en solig dag. En riktigt solig dag! Så det skulle badas och solas mycket idag.

_____________________________________________________________________________________

Äntligen uppe! Förlåt att det dröjde! Men både jag och Agnes har haft så mycket att gör och bestämma i veckan! Vi har beställt och bestämt så mycket! Så roligt ska det bli att få visa er det nya och den nya novellen! <3

Sen så, vi går tyvärr mot slutet i den här novellen... :( Två kapitel kvar + en epilog för att vara mer exakt! <3 Hoppas ni tycker det är okej och att ni tycker om dem sista kapitlena! <3 

Dagens fråga: Vad tycker ni om  att jag och Agnes börjat skriva tillsammans? :D

Mitt svar: Jag älskar att jag och Agnes börjat skriva tillsammans! Vi har så mycket planerat och passar verkligen med att skriva tillsammans! Och vi kommer verkligen överrens! Jag hoppas Agnes tycker om dte lika mycket som jag! 


Detta kapitel är skrivet av mest mig, Moa. Agnes har skrivit några delar! :D Jag ska städa mitt rum nu, och sedan börja på nästa kapitel! KOMMENTERA! Puss <3 

-M <3 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Meer!=)<3

2013-08-17 @ 12:57:17
URL: http://tildajonzzon.blogg.se
Postat av: Sandy

Asså shit ni passar verkligen att skriva tillsammans!! Trodde det bara var du. Båda är lika duktiga!!❤

2013-08-17 @ 16:52:48
Postat av: Sandy

Asså shit ni passar verkligen att skriva tillsammans!! Trodde det bara var du. Båda är lika duktiga!!❤

2013-08-17 @ 16:52:48
Postat av: Speak Through Words

Kolla mejlen ;)

2013-08-17 @ 19:56:31
URL: http://speakthroughwords.blogg.se
Postat av: Justin's babe

Jättte braa!!
Svar: tycker nu båda är jätte duktiga på att skriva.

2013-08-17 @ 20:00:21
Postat av: Maria :*

Jätte bra!

2013-08-18 @ 00:49:00
Postat av: Maria :*

Jätte bra!

2013-08-18 @ 00:49:00
Postat av: Someone

Jag tkr det är skit bra att ni skriver tillsammans.
Båda är skit bra på att skriva och ju fler man är ju fler kapitel kommer :D jag vill bah säga det här men jag har läst sen kap 1 och jag kan inte sluta läsa YOU ROCKS GIRLS!! :)

2013-08-18 @ 09:03:52
Postat av: Anonym

Meeeer

2013-08-18 @ 10:37:44
Postat av: Sandra

Sjukt bra!!


Mitt svar: Jag tycker det verkar kul att ni är två och Agnes som hoppade in nu i slutet är som att hon har varit med hela tiden! Ni är sjukt bra båda två!!

2013-08-18 @ 11:10:14
URL: http://www.nattstad.se/justinlover
Postat av: jasmina

ommgg skitbra neeeeeeeeeeej novellen får inte slut´!!! nej!! Kan vi göra länkbyte jag skaffade min blogg idag så vill få fler äsare att läsa min novell?? svara på min blogg

2013-08-18 @ 16:09:43
URL: http://justindrewnovell.bloggplatsen.se
Postat av: Tilda

Meer!!=)<3

2013-08-19 @ 12:15:51
URL: http://tildajonzzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback