52- Happy Birthday!

Jag grabbade åt mig en nutella burk och vi tillsammans började gå mot kassorna.

Tuggumi avdelningen var inte så stor, men tog helt klart min uppmärksamhet.

Jag plockade åt mig två paket och gick sedan och betalade.

'' Jag vill också ha ett förhållande som dig. Tänk att få vara tillsammans med Justin Bieber.''

Det glimatade fortfarande avundsjuka i hennes ögon.

Hon kan ärligt inte vara avundjuk på mig, för att jag är tillsammans med Justin?

Hon är min kusin.

_________________________________________________________________________________________

1 MARS:

Jag slog sakta upp mina ögon, idag vad dagen.

Justin's födelsedag.

Jag vände min blick mot Justin som låg bredvid mig och snarkade smått.

Min iPhone visade att klockan var 9:05.

Jag visste att jag hade en timme på mig, innan Justin skulle vara i studion.

Han hade självmant valt att åka till studion idag, för att spela in.

Hans album, Believe, skulle släppas den 19 juni.

Jag, den snälla flickvännen, hade valt att följa med.

Hur det än var, så vet jag och har märkt att Justin mår och jobbar bäst när jag är med.

Kanske låter egoistiskt, men han konsentrerade sig mycket mer den gången jag var med förra veckan.

Jag vet att han alltid gick och var orolig för mig, när jag inte var med honom, så det måste ju vara skönare för honom när jag är med.

 

Jag öppnade dörren till Justin's rum, med brickan med bullarna, kaffet, juicen, hans paket han skulle få av mig, jordgubbarna, tårtan och såklart nutellan.

Justin var, precis som jag, beroende av nutella.

Men egentligen, vem var inte det?

Jag började sjunga ' Happy Birthday' och när jag satte mig ner på sängkanten, rörde Justin på sig och vaknade upp.

Han såg pigg ut, då vi gått och lagt oss tidigt igår.

Ett av hans finare leende firade han av mot mig när han såg brickan.

'' Grattis baby!'' sa jag leendes mot honom.

'' Tack hjärtat! Men du hade inte behövt fixa allt detta.''

Jag flinade mot honom.

'' Jag vet, men jag ville.''

Hans ögon ledes till paket.

Jag gjorde ett tecken att han kunde ta det.

Han tog snabbt tag i det, lilla paketet, och öppnade det.

I låg det en låda.

Justin öppnade den och såg armbandet.

Han spärrde upp ögonen.

Det var gjort av äkta guld.

På insidan hade jag låtit ingravera Justin Bella- 13/12- 12

'' Tack så jätte jätte mycket älskling! "

Han kysste mig hårt och länge.

 

När frukosten var uppäten drog vi oss båda till badrummet.

Jag gick i en av Justin's t-shirt och Justin gick i kalsonger.

Inne i badrummet, om låg i anslutning till Justins rum, tog Justin av sig sina kalsonger.

Justin log mot mig när jag drog av mig t-shirten och lämnades i bara trosor.

Jag drog av mig dem, utan att tycka det var pinsamt.

Det var bara Justin, inget farligt.

Justin kom upp bakom mig och såg på mig genom spegeln.

Nästa alla mina blåmärken hade försvunnit nu.

Iallafall på dem ställena som var synligt när jag hade shorts och linne.

'' Du är så vacker.''

Jag vände mig om och log mot Justin.

Han prutade med läpparna mot mig.

Vi kysstes.

När vi drog oss ifrån varandra, två minuter efter kanske, startade vi duschkranen.

Vi väntade tills det blev riktigt varmt och gick sedan in i duschen.

'' Vad är det som händer idag?'' frågade jag medans jag schamponerande in mitt hår.

Justin log mot mig.

'' Först nu, ska vi till studion, sen ska vi till Ellen och efter det ska vi hem och göra vid oss för att sen åka på fest.''

Jag log åt hur glad han var.

'' Vem kommer ikväll då?''

'' Du, crewet, Carly Rae Jepsen, Lil Twist, Chaz, Ryan, Miley, Demi, One Direction, Chris Brown, Drake, Cody Simpson, Jaden, Nicki Minaj, Katy Perry,  Nellie och Marcus.''

Skulle Nellie och Marcus också komma idag? Gud vad roligt.

Marcus och Justin hade blivit kompisar, riktigt bra faktiskt, så det var jätte roligt.

Nellie och Justin hade klickat direkt, det var roligt det också.

Vi skulle alltså till Ellen Degeners show idag.

Jag träffade henne vid nyår, men hon var så grymt härlig.

 

Dem sjöng ' Happy Birthday' när vi kom i i studion.

Scooter, Kuk Harell, Ryan, Chaz, Jeremy, Pattie och Alfredo satt redan inne i studion.

Kenny kom bakom mig in genom dörren.

När vi duschat, hade vi kanske tagit lite lång tid på oss, då jag schamponerat både mitt eget och Justin's.

Jag hade sedan fått raka mig, vilket tagit lång tid, då Justin försökt kyssa mig hela tiden.

Vi hade tagit super lång tid på oss att ta på oss kläder, då vi kysstes för mycket.

Kenny hade fått ringa oss två gånger innan vi kommit ut, så nu tjugo minuter försenade var vi i studion.

Justin hade övertalat Kenny att svänga in på Starbucks, Justin's argument hade blivit att det faktikt var hans födelsedag.

Kenny hade suckat och kört in på Starbucks.

Tagit våra beställningar och gått in och köpt det.

Justin hade beställt en Caffe Latte och jag hade beställt en stor Chocklad Shake med grädde och choklad sås.

Den har alltid varit min favorit.

 

Jag satt i soffan, med Ryan, Chaz och Alfredo.

I min hand hade jag fortfarande min Choklad Shake.

Det var nästan hela kvar.

Jag var seg på att dricka den, men älskade den.

'' Vad gjorde att ni var så sega?'' frågade Alfredo flinandes.

'' Justin segade som vanligt.''

Justin, som verkade ha hört det, fnös.

'' Var det jag som var seg?''

Jag log mot honom.

'' Ja, du tog typ hundra år på dig att fixa det hår bara.''

Visst hade han tagit hundra hår på sitt hår, men jag hade tagit minst två hundra år på att sminka mig.

'' Du sminkade dig i två hundra år. Och du duschade i typ tre hundra år.''

Jag himlade med ögonen.

'' Du duschade i fyra hundra år.''

Justin himlade med ögonen.

'' Himla inte ögonen mot mig babe!''

Jag flinade när jag sade det.

Justin himlade med ögonen mot mig.

'' Vad ska du göra?''

Jag reste mig upp, gick fram till honom och ruffsade om i hans hår.

Hela rummet brast ut i skratt.

Alla visste att Justin inte lät någon röra hans hår.

Jag såg hur Justin's arm kom ut slängandes från hans kropp.

Men jag hann inte flytta mig innan den träffade min midja och drog ner mig i hans knä.

Just nu satt han och lyssnade på resultate på Boyfriend, som var färdig inspelad och skulle släppas den 3 mars.

'' Du är en hemsk människa.''

Jag skrattade.

'' Aw tack. Jag vet att du älskar mig.''

Justin flinade.

'' Om ni två, turturduvor, kanske skulle kunna låta varandra vara i typ två sekunder, så kanske vi skulle ta och dra oss mot Ellen?'' Scooter pratade ut innför oss alla.

 

Justin hade fått på sig ett par svarta jeans, en svart t-shirt och en brun jacka.

Han såg så snygg ut.

'' 2 minuter Justin.''

Justin nickade och gick och ställde sig där han skulle få gå ut.

Jag kom efter honom och kramade honom och lämnade en kyss på hans läppar.

Justin kysste mig snabbt tillbaka och vi drog oss ifrn varandra.

Jag kysste honom mjukt på halsen och jag kände hur Justin drog mig närmare sig.

'' 10 sekunder, Justin!'' ropade en röst.

Jag drog mig ifrån Justin, avfyrade ett leende och såg hur han gick ut till Ellen.

Ett jubel fyllde rummet utanför.

 

'' Det är så att en belieber, är just nu påväg in hit. Hon gick med på att åka i en låda hela vägen från sitt hus i Los Angeles och hit.''

'' Va? Kan hon verkligen andas där inne?''

Justin var alltid så omtäänksam.

'' Ja, det är lufthål.''

En man kom in med en låda på en vagn.

Justin och Ellen reste sig upp och gick bort till den.

Mannen började skruva upp den och när alla väggarna var borta, såg man tjejen.

Hon stog med ett par skidglasögon över ögonen.

Hon tpg av dem och skrek till när hon såg Justin framför henne.

 

'' Är den verkligen min?'' frågade Justin Scooter chockat

Han hade fått en bil, svart.

Justin var chockat och glad, då han log med ett leende ända upp till hans öron.

'' Ja, Justin! Det är din.'' log Scooter.

Justin kramade Scooter med ett leende.

Ellen avslutade programmet och vi var ur sändning.

________________________________________________________________________________________

Justinäs 18 års dag!!

Kommentera!

Måste hoppa in i duschen då jag skulle vara nyduschad imorgon ;)

Puss! 


Kommentarer
Postat av: Celebnovell

Aww vilket bra födelsedag! ♥

2013-05-20 @ 15:27:18
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: biebersfru

OMFB mer, skitbra snälla kan du också läsa min novell??

2013-05-20 @ 15:38:52
URL: http://justinnovell.devote.se
Postat av: Fanny

Grymt bra :) Meeeeeeer :D

2013-05-20 @ 19:47:26
Postat av: Miss. Bieber

Asså mer du är sjukt duktig på att skriva, men kan du inte göra lite längre? Snälla är sjukt bra!:)) Hur gick det på operationen?:))

2013-05-20 @ 20:45:01
Postat av: Tilde

OMGOMGOMG JAG DÖRJAGDÖR VAD BRAA SERIÖST !! KOMEMR INTE KUNNA VÄNTA TILLS NÄSTA!!

2013-05-20 @ 21:40:15
URL: http://fames.se/tildemattsson
Postat av: Bella

En fråga. Hur kom du på namnet till bella ^^ jätte bra som vanligt! Nästa <3?

2013-05-20 @ 22:00:56
Postat av: Hannah

Snälla meeer den är sjukt bra snälla meeer nu döör! Går in varje dag och kollar! Snälla lite längre och meeer! Älskar din novell!<3333:)))

2013-05-21 @ 08:18:47
Postat av: Emilia/Emmy<33

Grymt bra! Meer<3

2013-05-21 @ 17:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback