24- Oreo's

Alla verkade ha hört det för vi fick en massa grattis kramar och alla ungdomar började ropa:

'' Kyss!Kyss!Kyss!Kyss!''

Justin vände blicken mot mig och jag nickade.

Hans hand lades på min kind och våra läppar möttes.

Ett högt applådernade fylldes i rummet och v drog oss ifråmn varandra och log mot alla.

Justin slingrade sin arm runt min midja.

Jag var trygg i hans famn.

Tallriken var tom och jag var lagom mätt, inte för att det hade varit speciellt mycket på min tallrik.

'' Är det någon här som har Oreo's?'' frågade jag.

Alla skakade på huvudet och Alfredo utbrast:

'' Tack Bella! För att du gjorde mig sugen på oreo's. Kom, ska till hotellets affär och köpa det nu.''

Jag reste mig upp med min spruckna mobil i handen och tog Nellie i handen.

Alfredo drog upp Justin och jag gick snabbt bort till mamma.

'' Du har möjlitsvis inte några pengar på dig?''

Mamma skrattade och gav mig pengar.

Jag gick mot Justin och han la armen över min axlar och drog mitt huvud närmare hans.

När vi öppnade dörren ut från resturangen drog Justin bort sin arm från mina axlar och jag gick fram till Nellie.

Vi gick mot hotellets affär.

Dörren stog öppen och vi gick in.

Justin som fått för sig att han skulle filma allting gick bakom oss och ibland framför oss för att få med hur jag och Alfredo var på jakt efter Oreo's.

Inne i affären stog det en polis.

Vi vände direkt och gick ut, jag hatade poliser, dem var läskiga.

Och alla poliser drogs typ till mig, mina kompisar tyckte dte var skit roligt men jag tyckte dte var läskigt.

Jag menar, en 40-årig polis raggade på mig.

Vi suckade.

'' Då måste vi ut från hotellets område för att få tag på Oreo's.'' sa Alfredo.

Justin och Nellie suckade.

'' kan ni inte bara vänta till imorgon?''

Jag skakade på huvudet mot Justin.

'' Det går inte att stoppa Bellis när hon väl blivit sugen på Oreo's. När vi tältade i skogen med kompisar så gick hon helt själv 2 mil in till stan för att köpa Oreo's och mjölk mitt i natten. Hon var helt galen.''

 

Väl utanför hotellet blev det helt galet. Justin filmade fortfarande så han skrek lite snabbt autografen medans jag höll hans mobil och filmade mig själv.

Jag pratade lite.

''Här är det helt galet. Vem som nu ska s den här videon komemr dö. För det gör jäg. Ni kanske tror jag är full nu, men dte är jag inte. Eller Justin och Alfredo har tryckt i mig en massa mat s jag är full. Pågrund va mat''

Nellie som gick bredvid mig började gap skratta.

Alla blickar vändes mot oss och jag vinkade lite drygt mot dem.

Inte för att vara dryg, men jag var på flum-humör.

När Justin var färdig gick vi tll närmsta mataffär.

Men den var stängd såklart.

Vi fortsatte en bit till och jag såg inte så långt efter kom vi till en Seven Eleven.

Jag och Alfredo var först in.

Direkt gick vi bort till hyllan med kakor och kex.

Och där var Oreo's. Men bara två oaket kvar. Det skulle jag aldrig klara mig på.

Jag tog dem snabbt och Alfredo kom fram till mig.

Framme i kassan betalde jag och sedan började vi gå tillbaka till hotellet.

 

Alla satt fortfarande kvar i resturangen och Nellie och Justin sjönk direkt ner på sina platser.

Men inte jag och Alfredo. Vi gick bort till stället där mannen som egentligen jobbade med drickorna borde vara, men imed vi hyrt resturangen utan någon annan här inne. Så var dem inte här.

Jag tog snabbt ett glas och skulle ta mjölk.

Men mjöklmaskinen funkade inte.

Alfredo började gapskratta för att han hade fått mjölk  sitt glas.

Det fanns visst två maskiner

Jag gick till den maskinen Alfredo tagit mjökl ur och fick direkt mjökl i mitt glas.

Det kommer jätte fort och innan jag hann uppfatta något å var mitt glas fullt.

Jag tog försiktigt bort det och började gå bakom Alfredo.

Egentligen så ska man ju gå långsamt när man har mycket i sitt glas.

Men jag hade kontroll över det så jag kom fram till borde och min plats innan Alfredo.

Justin drog ner mig i sitt knä innan jag han sätta mig på min plats. Men jag klagade inte.

Jag drog mitt mjöklglas mot mig och Alfredo öppnade paketet.

Direkt när jag fick en Oreo så tog jag av översta delen och började dra bort lite grädde.

När jag hade lagom med grädde på den ena delen så doppade jag den en studn i mjöklglaset.

När jag tog upp den igen så stoppade jag direkt in den i munnen.

 

Hela paketet med Oreo's var slut och både jag och Alfredo var mätta och belåtna.

Vi bestämde oss för att spara det andra paketet tills flyget imorgon.

Alla vuxna skulle åka hem imorgon, men vi ungdomar visste inte om vi skulle stanna tills på måndag eller tisdag.

Så vi hann umågs mer och lite sånt.

Jag röstade mer på att åka till Los Angeles, alltså hem, och bada och sola istället.

Men det var inget dem andra ville.

Dem hade ju inte varit här i fyra månader. Så dem var solbrända och fina.

Jag var brun, men inte lika mycket som jag brukade.

Min hud bara blev automatikst brun när jag visade mig i solen.

Det var skönt, för jag behövde inte ligga i flera timmar i sträck i solen för att bli brun.

Fast innan jag gjorde någonting, så är jag tvungen att köpa en ny mobil.

Jag hade såklart tappat den en gång till, så låsknappen funkar inte nu längre.

Det är bara jag som lyckas med sådana grejer.

'' Har inte hotellet ett dansrum? Jag vill dansa nu. Eller en hall där det finns gymnastik saker? '' frågade Nellie mig.

Klockan var bara åtta, så vi skulle hinna göra något sånt.

Jag skulle helst vilja göra alla volter och sånt, men hotellet hade nog inte en sån hall.

'' Vi går och frågar.''

Vi reste oss upp och gick ut till receptionen.

'' Hej mina vackra damer! Vad kan jag stå till tjänst till för er?'' sa killen bakom disken.

Han var i 40-års åldern.

'' Har ni en gymnastikhall? Med all utrustning som man behöver till att träna?'' frågade Nellie självsäkert.

Själv var jag osäker.

 Han var läskig.

Men han höll på precis som Alex gjort i början.

'' Ja det har vi! Är det du och din underbart vackra och sexiga vän som ska ha den?'' frågade han och blinkade förföriskt till mig.

Jag rös. Okej han var skum.

'' Ja det är vi.'' mumlade Nellie.

Kille kom ut från disken och ställde sig nära mig och tog mig lätt på rumpan.

Jag försökte flytta mig, men han drog snabbt armen runt om mig.

'' Om ni följer korridorren här, sen så tar ni till höger och sen til vänster så är det en dörr där det står.''

Mannen klämde till min rumpa och snurrade snabbt runt mig så jag stog pressad mot disken.

Hårt också.

Mannens händer började smeka upp från min rumpa och fram till mina höfter.

Händerna hann inte komma ner till mina lår och ljumskar för Nellie fick bort honom.

Tårarna hade börjat rinna ner för mina kinder och jag sprang mot hissen.

Nellie sprang efter mig men jag hann in i hissen och dörrarna smälldes igen innan Nellie ens hunnit fram till hissen.

_________________________________________________________________________________________

Va? Vad hände?

Hur ska det sluta?...

Kommentera alla! Får jag tio kommentarer tills imorgon, så kommer nästa kapitel upp imorgon kväll! Lovar, OM! Jag får 10 kommentarer eller mer!!


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag skulle kunna kommentera 10 stycken bara för att få merraaaaaaa!! :3 jätte BRA!!! Kommer det där med grädden på Bellas mage komma nån gång?? Justin kan ju råka komma in när Bella duschar då blir det lite roligt för oss men lite pinsamt för juju och Bella :P

2013-03-17 @ 21:27:02
Postat av: Alexandra

Är det bara jag som inte ser kapitel 23??

2013-03-17 @ 22:03:27
Postat av: Anonym

Hihi kommenterar;)
Grymt kapitel som vanligt!
Hoppas folk kommenterar nudå! *beroende*

2013-03-18 @ 06:33:30
Postat av: Maya

OMG skriv mer!

2013-03-18 @ 09:32:49
Postat av: Elsa

Shit vad jag ä beroende så hoppas du skriver mer och KOMMENTERA MER!!!

2013-03-18 @ 09:33:21
Postat av: Fanny

Gud vad bra!

2013-03-18 @ 09:33:43
Postat av: Mia

Jaaa!!
Du är bäst!

2013-03-18 @ 09:35:01
Postat av: Sanna

älskar din blogg, skriv mera <333

2013-03-18 @ 09:36:19
Postat av: Emma

Yees!
Längtar!!

2013-03-18 @ 09:36:22
Postat av: Emelie

Jaa!
Du skriver så bra älskar dina noveller! <3

2013-03-18 @ 09:37:20
Postat av: Anonym

OMG älskar dig och din blogg, kan det inte gå lite hetare till snart? Kanske något pinsamt som i första kommentaren där uppe !

2013-03-18 @ 09:37:30
Postat av: Anna

Älskar det! Vilken tid ikväll kommer det ut?

2013-03-18 @ 14:19:14
Postat av: Terrie

vart är kapitel 23? är det bara jag som inte hittar 23? hittar det inte någonstans, kan du länka det? <3 du skriver grymt!! :D

2013-03-18 @ 15:38:35
Postat av: Anonym

Jag äskar novellen och hur du skriver!! Meeerr!

2013-03-18 @ 16:18:17
Postat av: Sofia

Va?! Neej! Snackars Bella!!!:((

2013-03-18 @ 19:29:59
URL: http://biebercrew.blogg.se
Postat av: ylva

meeeeeer e typ beroende hehe;)

2013-03-18 @ 22:53:39
Postat av: Anonym

Var är nummer 23??? O.o

2013-04-07 @ 21:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback