22- Hollister and Hunter's

IZABELLAS PERPEKTIV:
När jag vaknade nästa morgon låg Justin bakom mig.
Ett brett leende formades på mina läppar.
Justin slog upp sina vackra ögon och ett leende formades på hans läppar också.
Hans arma runt om mig spändes.
'' Det är en sak jag måste berätta för dig.'' mumlade Justin.
Jag tog ett djupt andtag, skulle jag också berätta? Ja var inte så feg Bella.
'' De är en sak jag måste berätta för dig också.''
Jag gjorde en gest att Justin skulle börja.
'' Jag hae märkt det rätt länge. Men inte vågat berätta... Du är verkligen en super super vacker tjej. Med världens största hjärta. Jag har gång på gång intalat mig själv att jag ska sluta tänka på dig, för allt det med kändisskapet. Att du får en massa hot och alla papzen är efter dig. Men det går inte. Jag kan inte hålla mig ifrån dig. Det går inte bara. Izabella, jag är kär i dig.''
Jag log.
'' Justin. Jag är kär i dig också. Hela tiden har jag intalat mig själv att du aldrig skulle vilja ha mig, en helt vanlig tjej. Och en tjej som hade en pojkvän som väldtog och misshandle mig. Jag kommer inte våga så mycket. Hela tiden har jag intalat mig själv att du inte vill ha tjejen som skär sig själv. Hela tiden. Och ja, jag skär mg själv och har gjort länge. Men jag är ändån kär i dig, Justin.''
Justin log brett mot mig och tog tag i min haka och drog mig försiktigt närmare han.
Våra läppar var två centimeter ifrån varandra. Alla känslor bubblade inom mig.
När dem väl möttes så smälldes stora och höga fyrvererier inom mig. Det var underbart.
Vi kysstes försiktigt.
Kyssen varade ett tag och när vi drog oss ifrån varandra log vi båda stort.
'' Jag har velat göra det så länge.'' log Justin.
'' Jag med.''
'' Hur vill du att vi ska gå vidare nu?'' frågade Justin.
'' Jag tror verkligen vi kommer funka ch vara bra tillsammans. Vi kan väl ha det rättså hemligt? Typ killarna, Demi, Nellie och våra familjer vet? Ingen annan. Och ditt crew såklart.''
Justin nickade.
'' Vi alla ska träffas nere i hotellresturangen ikväll. Scooter har hyrt den Men du har inte fått träffa hela mitt crew, utan kommer att få göra det idag. Och jag kan lova dig att du kommer få ett par frågor om ditt dansande som jag förresten inte vet något om heller. Berätta!''
Jag skrattade.
'' Jag började dansa när jag var 3 år. Nr jag blev fem så började jag tävla och direkt så gick det bra för mig.
Jag vann allting och fortsatte.
När jag var 13 så hade jag dansat i tio år och inte hade jag förlorat någon tävling.
Alla hatade mig.Jag var bättre än alla i min grupp.Tillslut orkade mina tränare inte med det längre och sa bara att jag va tvungen att sluta för att jag var så kunnig och inte passade in. Ända sedan dess har jag inte dansat.'' '' Gör du någonting annat än sjunger just nu?'' frågade Justin leendes.
'' Jag går på gymnastik. Så jag är pro på att göra volter, hopp och allt annat sånt'' Justin nickade imponerat.
'' Då ska du stå på händer i 10 sekunder och hjula en gång nu! Marsch upp!'' Jag skrattade åt honom.
Jag gick mot hans resväska och tog ett par gråa mjukisbyxor som stack upp lite. När dem väl var på ja jag in tröjan innanför byxorna.
Jag började hjula en gång. Justin applåderade, sedan sparkade jag upp mig själv och Justin började räkna.
'' 1, 2, 3,4,5,6,7,8,9,10,''
Jag lät mig själv falla framåt och stog snart på fötterna igen.
'' Du är jätte duktig.'' log Justin och kom upp mot mig och prutade med läpparna.
Jag skrattade och tog steget fram mot honom och kysste hans rosa läppar. Dem var så mjuka.
Min mobil började ringa borta på nattduksbordet.
Jag drog mig från Justin och gick bort till mobilen och såg mammas namn på skärmen.
'' Hej mamma!''
'' Hej! Jag skulle bara säga att vi ska ner till stan om en halvtimme. Så vi ses då!'' Sedan la hon bara på.
'' Jag måste tillbaka till mig nu. Ska duscha och fixa mig för jag ska iväg och shoppa om en halvtimme.''
'' Det finns en dusch här.'' skrattade Justin.
'' Följ med över till mig om du vill det så gärna då.'' Justin sken upp i ett leende och tog upp ett par svarta jeans och en vit t-shirt som han tog i handen.
Vi gick över till mitt hotellrum och jag gick direkt in och tog ett par jeans och en hoddie, båda från Hollister såklart. Underkläderna var från Victoria's Secret.
När kläderna var på, jag var sminkad och håret var fixat var det tio minuter kavr tills mamma, Max och Nellie skulle komma.
Jag gick ut till Justin som satt i min säng.
Jag gick fram och la armarna runt hans nacke och kysste honom snabbt.
När vi svslutade kyssen gick jag bort till den lilla gardroben och tog ut min marinblåa Hollister jacka och min skinnjacka
'' Vilken ska jag ha?'' Justin skrattade.
'' Det är snö ute, så den Hollister jackan.'' Jag slängde min skinnjacka på stolen bredvid mig
. Vilka skor skulle jag ha då?
'' Vilka skor ska jag ha?'
 '' Vad har du för skor, babe?'' Jag rodnade.
Han kallade mig babe. Det lät så bra.
Mina Hunter's stog nne i gardroben också och mina converse låg slängda på golvet.
Justin peckade på Hunter skorna. Jag tog på mig ettt par strumpor och mina Hunter.
De satt perfekt på mig.
På vissa så skrynklade dem sig när man gick i dem eller bara hade dem på sig.Men mina satt inte för tajt utan jag hade en liten bit kvar, så dem skrynklade inte sig alls.
Nu var det bara 2 minuter kvar helt plötsligt. Jag gick fram till Justin och satte mig bredvid honom. Justins satte sin hand på min kind och drog mig mjukt mot honom så våra läppar trycktes mot varandra. Elefanter stampade inom mig och fyrverkkerier smälldes. Det var underbart. Just när kyssen var som bästa knackade det på dörren. Vi drog oss ifrån varandra och jag tog på mig min jacka och tog min plånbok. Min mobil la jag ner i min jackficka. '' Ska jag berätta för mamma nu eller hur ska vi göra?'' '' Du får bestämma själv. Men vi tar det i din takt, okej?'' Jag nickade. Han var så underbar.
_________________________________________________________________________________ 
Inte alls nöjd med kapitlet!!! men är jätte trött!
De kysstes och är tillsammans, eller dem är på g :D
Finally!!
Hahha! Vad tyckte ni? <3 
Kommentera alla, minst 10! 

Kommentarer
Postat av: Bella

Jätte braaaa som vanligt^^! Älskar hur du skriver : ) när kommer nästa ???

2013-03-16 @ 00:27:17
Postat av: Vilma

Du är grym fortsätt!!!

2013-03-16 @ 08:38:10
Postat av: Linnéa

Kommer det fler?
du är jätte duktig.

2013-03-16 @ 08:39:06
Postat av: Stina

Du är 7kt bra på att skriva!!!!
Älskar dina noveller :)

2013-03-16 @ 09:13:31
Postat av: Moa

Vem har gjort din header? (vet inte hur det stavas)
Den är jätte fin, och dina noveller är gryma

2013-03-16 @ 09:14:42
Postat av: Sofia

Yayy!!!

2013-03-16 @ 10:11:07
URL: http://biebercrew.blogg.se
Postat av: Anonym

Mereeeeeeeeer

2013-03-16 @ 10:25:20
Postat av: Anonym

LOVE!!! Kan dom inte gå ut på en romantisk date?? *blink blink* Bellas mamma kan ju märka på Bella attt hon e lite gladare än vanligt och att hon äter mer eller nåt. Sedan berättar juju att han och Bella e ett par på middagen som dom har med crewet... Justin kanske behöver dansare till sin turné. Då kan ju Bella å hennes kompis bli det eller så blir Bella gäst sångerska och sjunger typ med justin så blir hennes kompis dansare och kanske tsm med alfredo. ^^ ( asså fredo och kompisen)

2013-03-16 @ 12:02:30
Postat av: Maria

Du är så grym på att skriva jag älskar dina noveller kan inte sluta läsa när!!!

2013-03-16 @ 12:33:33
Postat av: Fanny

Gud vad duktig du är! När kommer nästa?

2013-03-16 @ 12:33:34
Postat av: Maya

OMG shit vad duktig du är!! Hoppas nästa kommer denna vecka!

2013-03-16 @ 12:34:03
Postat av: Virva

Jag älskar dina noveller och sättet du beskriver det som händer på MER!!!

2013-03-16 @ 12:34:31
Postat av: Klara

OMG så romantiskt äntligen är dom tillsammans! Hoppas det 23 kapitlet kommer snart!!!!!!!!!!!<3

2013-03-16 @ 12:38:55
Postat av: Anonym

Kan inte juju typ råka komma inn när bella står och dushar??

2013-03-16 @ 17:39:31
Postat av: Bella

Har en liten snabb fråga XD läser du alla komentarer ??

2013-03-17 @ 11:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback