18- They All Meet Again

Onsdag- 10 December 2011- 2 dagar till X-Factor final

'' Sanning eller konsekvens Justin?''  frågade Harry.

'' Konsekvens.''

'' Du ska spruta grädde på Bella och en så slicka av det.''

Justin spärrade upp ögonen.

'' Nej alltså. Jag kan inte göra det. Det går inte.'' utbrast jag i panik.

Dels för att Justin skulle se mina skärsår, mina blåmärken. Och det skule bara ge dåliga minnen och jag skulle få panik.

'' Jag kan inte göra så mot Bellis. Det går inte.'' sa Justin.

'' Varför kan du inte det?'' frågade Louis.

'' För att Alex har gjort som han har gjort.'' svarade jag istället för Justin.

Alla nickade.

Vi slutade spela Sanning eller Konsekvens och försökte komm apå vad vi skulle göra istället.

Niall och Justin var hungriga så vi alla beslutade oss för att vi skulle ta oss en tripp ner till Mc Donalds.

Niall och Justin hade påstått att dem skulle dö av svält om dem inte fick i sig mat nu..

Och det vill vi ju inte ska hända.

Jag tänkte tillbaka på en av alla mina fina minnen från tiden under X-Factor.

Om 2 dagar skulle allting vara slut.

Mycket hade hänt under dem här månaderna. Jag och Justin hade inte träffats sen den 25 oktober.

Det var över fem veckor sedan. Jag saknade honom så mycket att det inte var sant.

Alla mina känslor för honom bubblade upp i kroppen varje gång jag hörde ahns röst, skratt och såg honom på FaceTime rutan eller Skype rutan.

Både Justin och One Direction skulle uppträda på finalen på fredag.

 På fredag så skulle jag ha tre uppträden.

En duett, ett nummer jag fixat själv och ett jag och Demi bestämt tillsammans.

Duetten skulle jag göra tillsammans med Justin. Det hade både jag och Demi varit klart överrens om.  Då skulle vi sjunga Beutiful med Carly Rae Jepsen feat. Justin Bieber.

På mitt egen fixat nummer skulle jag sjunga Tonight I'm Getting Over You med Carly Rae Jepsen.

Det skulle bli helt awesome.

Numret jag och Demi bestämt tillsammans skulle jag sjunga Good Time med Owl City och Carly Rae Jepsen.

Hela fredagen skulle bli helt grym.

Men en liten bit i mig skulle saknas, pappa skulle inte komma.

Utan mamma, hennes nya kille jag intr visste något om och Nellie såklart.

Allting skulle lysas upp när Nellie kom.

Mamma och hennes nya kille skulle komma på Fredag medans Nellie skulle komma imorgon kväll.

Vilket Justin och Niall, Liam, Louis, Harry och Zayn också skulle göra.

Nellie skulle jag och Demi möta på flygplatsen tillsammans med alla killarna.

Nellie som träffat alla innan skulle åka med killarna på Justins privat flygplan.

 

Nu kanske ni undrar vem som är kvar i tävlingen.

Jo det är jag, Isak och Oscar.

Vi tre skulle mötas i finalen imorgon.

Awa hade åkt ut förra vecka, så det hade alltså varit dem fyra yngsta som var kvar i tävlingen förra veckan.

Alla som trodde att dem äldsta skulle stå i finalen, men nej.

Nu skulle dem tre yngta stå i finalen.

Det var coolt.

 

Mobilen började tjuta och vibrera bredvid mig. Mitt välkända alarm började tjuta.

Min hand trevade sig fram och jag lät mitt finger trycka på snooze på skärmen.

Klockan var 15.15.

Vänta, vad var den?

Jag hade satt klockan på kvart över tre för att jag skulle veta att jag skulle möta Demi nere i lobbyn en halvtimme senare.

Inte för att jag skulle sova tills det.

Mobilen slängde jag ner bredvid mig  på det fluffiga täcket.

Jag plockade åt mig en vit fluggig handduk på vägen in till badrummet och direkt inne på badrummet drog jag av mig trosorna och min stora t-shirt i ett svep.

Mina blåmärken och ärr efter Alex syntes fortfarande och min handled pryddes av små sår efter varandra. Det hade blivit några fler under hösten.

Jag plockade med mig rakhyvlen in i duschen. Inte för att jag behövde raka mig.

Direkt när jag så det stora blåmärket på magen kände jag tårrna bränna i ögonen.

Det blåmärket hade jag fått igår, när jag varit ute på stan och träffat på Alex.

Allting hade stannat i min värld när han tagit tag i min handled och dragit iväg mig.

Direkt när vi kommit in i en gränd hade han börjat slå mig.

Det fanns inget jag kunde göra, jag bara lät han. Det var inte lönt.

Min kropp brändes när jag ställde mig under duschstrålen

Jag plockade ut rakbldet från hyveln och tog ett djupt andetag och tryckte rakbladet mot min hand.

Precis på sidan.

Jag vet att det skulle vara synligt, men lättnaden inom mig var bara för skön.

Det fick inte vra kvar så länge i min hud för jag plockade ut det nästan direkt efter.

Jag la det på den lilla hyllan inne i duschen.

Jag gjorde mig klar inne på badrummet fort och kom ut en kvart efter fullt sminkad och i ordning gjord.

Det hade redan blivit vinter här i New York och snön höll på att lägga sig.

Men inte hade jag slutat med mina converse för det.

Jag tog upp ett par nya underkläder från Victoria´s Secret och ett par svarta jeans från Hollister.

Till det tog jag en en svart vit randig tröja från Hollister.

Klockan var 15.44.

Jag knöt snabbt på mig mina Convers och tog min tunna skinjacka och tog den på mig.

Min mobil tog jag i handen och mitt nyckelkort la jag i bakfickan.

Åh vad jg längtade efter Nellie och hennes kramar just nu.

Och Justins, dem var mysiga.

 

Bilen saktade in och jag och Demi hoppade ur när bilen nästan inte nes hunnit stanna.

Vi var sena och om vi som hade världens sämta lokalsinne skulle aldrig kunna htta där inne.

Vi sprang in till den stora flygplatsen och Demi sa att dem skulle komma till gate 15.

Jag såg en skylt där det stog gate 14-20 på.

Jag petade på Demi och vi började direkt springa ditåt.

Tillslut så såg vi Gate 15.

Där inne stog dem alla.

Demi saknatade ner men det gjorde nte jag, min bästa kompis stog där inne.

Jag sprang mot rummet och när jag kom in där så sken alla upp i ett leende.

Mne jag brydde mig inte om killarna.

Utan jag sprang direkt fram till Nellie och hoppade på henne så vi båda föll ner på golvet.

'' Ditt fetto. Gå av mig Du väger så mycket.'' sa Nellie ansträngt.

Jag slog till henne på armen och reste mig upp och drog Nellie med mig upp också.

Direkt slog hon armarna runt mig och jag slog armarna mot henne. Min fina Nellie.

'' Jag kan ite fatta att du är i final! Du kommer så vinna detta!'' utbrast Nellie.

Alla i hela rummet brast t i skratt, även jag och Nellie.

Vi kramades en stund till och sen så drog vi oss ifrån varandra.

Jag vände mig mot killarna som stog alla ffem och väntade.

Niall och Demi stog och kramades en bit härifrån.

'' Men Bella! Det är vinter! Och snö! Då ska man inte gå i så tunna kläder som du gör!'' sa Justin.

Jag skrattade åt honom och slängde mig i hans famn.

'' Jag har saknat dig så mycket.'' viskade Justin.

'' Jag har saknat dig ännu mera.

Alla killarna samlade sig i en gruppkram runt om oss.

När jag väl kom ut där ifrån så stog Niall med armarna utsträckta mot mig.

Jag gick in i hans famn och vi kramades en stund vi också.

Gud vad jag saknat alla dem här galningarna.

När hela kramkalaset var över så gick vi till ett band hela gänget för att få allas väskor.

Alla hade bara varsin.

Så det gick fort.

 

Väl tillbaka på hotellet hade alla fått sina hotellrum.

Nellie hade rummet på våningen under mig.

Justin hade sitt rum mittimot mig.

Och killarna hade sina utspridda på den vången Nellie bodde på.

Vi skulle träffas nere i lobbyn om två timmar och Justin skulle komma in till mig om en kvart.

Nellie och Harry skulle träffas, jag tror verkligen det är något pågång mellan dem.

De skulle iallafall bli skit söta tillsammans, visst Harry var 17 och Nellie 15. Men det var bara två år, det gjorde inget.

 

Det knackade på min dörr och jag studsade direkt upp från sängen och skuttade fram till dörrren.

Utanför stog Justin med ett stort leende på läpparna.

'' Heeeeeeeeeeeeeeeej!'' sa han utdraget.

Jag svarade lika utdraget tillbaka.

Vi skulle gå igenom låten tills imorgon nu i en och en halv timme ungefär sen så skulle vi ner till resturangen och äta med hela gänget.

Jag saknade redan Nellie.

Oh My God, jag längtar så grymt till finalen på fredag!

_______________________________________________________________________________________

Finally! 

Vad ska hända i nästa? Alla kommenterar! ALLA!! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeeeeeeer!! HON SKA VINNA.

2013-03-08 @ 20:03:29
Postat av: Sofia

MEEER!! SOM KOMMENTAREN UPPE!! HON SKA VINNA.

2013-03-08 @ 20:15:32
URL: http://biebercrew.blogg.se
Postat av: Anonym

Mer 💗:):)

2013-03-08 @ 21:12:30
Postat av: Bella

Meeeeeeeer!!! När kommer nästa?? Du är BÄST på att skriva ☺❤

2013-03-08 @ 21:24:06
Postat av: Bella

Meeeeeeeer!!! När kommer nästa?? Du är BÄST på att skriva ☺❤

2013-03-08 @ 21:24:30
Postat av: Elli

Så sjukt bra novell! Går inte att sluta läsa! Vill ha meeeer! HAHAHA! Tycker att hon ska vinna x-factor och att hon och Justin så småningom skabli ett par, med massor drama! (:

2013-03-08 @ 22:18:27
Postat av: Anonym

Kan nt typ när justin och bella tränar så e de själva o där elr en cafe ef så kysser de varandra och bella ska vina

2013-03-08 @ 23:59:22
Postat av: Anonym

Mer

2013-03-09 @ 09:54:57
Postat av: Anonym

Snälla inget drama!! Please ? :*

2013-03-09 @ 10:30:28
Postat av: Klara

sjuuuuuuuukt bra <3

2013-03-09 @ 17:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback