BESVIKEN

Okej! Tror inte ni att jag ser att ni läst det senaste kapitlet?! Jo det gör jag ska jag tala om! Faktiskt så tycker jag inte att det är så roligt, att skriva till läsare, som mindre en hälften kommenterar! Kan inte alla lämna en kommentar? Så svårt är det inte! Jag lägger 2-10 timmar MINST på ett kapitel! Och det tar ungefär 30-60 sekunder att skriva en kommentar. 2-5 minuter om man ska skriva en motiverad kommentar! Vilket jag helst vill ha! Iallafall, jag blir ledsen! Att jag inte får några kommentarer! Så snälla, lämna en motiverad kommentar! Jag har fått TVÅ och det har legat ute sedan i går!
Puss ❤❤


Kommentarer
Postat av: Anonym

SKRIV MEEER! :D

2013-07-31 @ 10:41:30
Postat av: Biebzstoory

Din novell är sjukt bra ❤

Jag har en fråga: skulle du vilja göra länkbyte?
Ifall svara gärna i en kommentar på min blogg ❤

Kram ❤

2013-07-31 @ 11:56:31
URL: http://biebzstoory.blogg.se
Postat av: Someone

Den va jätte bra ,fortsätt så ,jag skulle skriva kommentar men mitt internet sög så det gick inte :( tänkte bara säga det så du kunde bli glaad:)

2013-07-31 @ 17:29:55
Postat av: Biebstoory

Sv; Alltså förlååååååt för jag inte svarat! Slår mentalt till mig just nu - haha -, men ja, det kan vi! Om du kanske har tid ''nu''?♥ kram!

Svar: Jag fixar inlägget på bloggen senare inatt ;) <3
justinnovells.webblogg.se

2013-08-01 @ 10:39:36
URL: http://biebstoory.blogg.se
Postat av: Biebstoory

Då fixar jag det nu ;)♥

Svar: Kan du skicka bild på din header förresten? :D fixar nu också! Läser du min novell förresten? :D Funny to know! ;) Jag älskar din iallafall!
justinnovells.webblogg.se

2013-08-02 @ 23:59:49
URL: http://biebstoory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback