Vikigt, LÄS!!

SÅ!
Izabella kommer inte att spelas av någon speciell!
Men det kommer bli mcket bilder som kommer vara Ashley Benson och VS modellen Candice. Oc när jag lägger ut bild på de två, så är det Izabella? okej!
Om jag läger ut en bild på Selena Gomez å är det Selena, okej?
För hon kommer vara med i novellen.
Om jag lägger ut en bild på en helt vanlig tjej o är brunett, så är det Izabella! Fast ni fåt tänka er att håret är blondt.

Alltså, så komemr izabella att spelas av ingen, haha!
nej men ni får tänka er att det är Izabella när jag lägger ut en bild på en tjej. Så länge det inte är är Selena Gomez och om jag skriver: DETTA ÄR INTE iZABELLA!
Okej? :D

Kapitel om 10 minuter :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback