SVAR PÅ TAL

ehh ursäkta mig?lixom nu slutar ja absolut hon säger håll tyst din anonyma fegis & u håller mä så jävla dålig blogg ägare -__- hatadensomsvara.se + hataattuhållermed.se
 
SVAR: Jag höll INTE med henne! 
Jag skrek bara som svar: 
 Aw tack för att du älskar min blogg! :) Nej, det är lite svårt när man går i skolan och allting också.. har rätt mycket läxor som ska hinnas med och lite sådant.
 Tack, hoppas du får en mysig jul du också!! :) <3
 
Inte attjag höll med henne!
Skrev bara: Aw tack för att du älskar min blogg. Inte tack för att hen sa Håll tyst anonyma fegis.
Jag uppmuntrande inte henne till att skriva det. Och jag sa inte tack för att hon skrev det.
 jag kanswke inte är den bästa bloggägaren men jag höll fortfarande inte med henne.
 
Ni som skriver sådana här kommentarer, Varför?
Varför skriver ni inte ert namn istället för att vara anonyma?..
 
Detta kan faktiskt såra folk, vilket det gjorde nu!....
 
Får väl se om det kommer något kapitel ikväll, det var snält med kommentarer på förra.
Men kapitel 3 ikväll! Kan redan nu säga att det blir ett mellan-kapitel då jag har mer insperation lite senare i novellen!
Puss!
Och snälla anonym, var inte sur. Jag häll inte med henne!! :/ Då skulle jag skrivit att jag höll med henne!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ehhh k? lixom ja blev sårad när ja läste inlägget + att viktigt & veta mitt namn? ksk int vill att U ska veta & att aLLa som läser får veta problem? -__-

2013-01-02 @ 15:44:03
Postat av: Anonym

SV: Självklart kan vi göra det! Jag gör det senare, när jag lagt upp mitt kapitel, så runt 10? :)

2013-01-02 @ 17:39:15
URL: http://teennovells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback