SVAR PÅ TAL!

 

 
AnonymOm: 4- Starbucks
 
meeera kan du inte ha värsta kapitel bomben nån dag??<3
 
Svar: Jag kan säkert ordna det! Jag måste bara ha idérna och sen så tiden! Får bli en helg då! Men jag återkommer med det! Är det fler som skulle tyckt det var roligt? Med en kapitelbomb en dag?
 
 
 

AnonymOm: 4- Starbucks

Jag vill bara fråga en fråga hur gammal är justin i novellen? :)

  • - 
    Svar: Justin är 17 år i novellen nu! Så alltså är det 2011. Augusti 2011 är det i novellen nu! Och Izabella är 15 år. Har precis fyllt det. Alltså 2-3 år äldre än Justin.
     
     
  •  Bella
  • Jag tycker du ska göra kollage :D jätte bra!!
    Svar: Okej, men då kommer ni inte få kapitel lika ofta. För det kommer ta ett tag med kollage, för jag vet inte hur man gör..
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback