SVAR PÅ TAL OCH FRÅGOR!!

  • Anonym 
  • Kan inte typ demi eller någon annan komma på att de ska köra sanning eller konsekvens.Och drt blir justins tur och han väljer konka. Demi säger säger då att hon ska spruta gräde på izabella aså magen, halsen ansikten osv. Och justin måste äta upp allt. Sengår hella gänget ut från rummet och helt plötsligt börjar justin kyssa henne o sånt. De e bara ett tips du får gärna ändra o sånt. Ps. Älskar din novell
    SVAR::
    Det var en jätte bra ide! Jag ska täna på det :D <3 Aw tack! 

     
     
     
  •  
    Tilde!!^^
    i denna novell vill jag ha lite mer drama, alltså att dem bråkar osv. i ''u smile i smile'' bråkade inte justin och miley nån gång, du skrev inte bråk eller sex. men i denna novell vill jag gärna läsa det. 
    Puss å kram <3 
    - Ditt största fan tilde.
    Svar; Hej Tilde! 
    Jag har redan planerat lite mer drama. 
    Jag kommer inte kunna skriva om sex.. det är jag för blyg  för.
    Men kanske kan någon som läser bloggen skriva en :D
    Kram!! 

     
     
     
  •  
    Bella :D
    Kan inte justin och Bella börja att umgås, det kan ju vara så att demi elller någon annan kommer på att bella och justin skulle vara ett gulligt par, och sedan planerar dom alla att ha en liten myskväll men ingen kommer förutom bella och justin. så dom sitter där själva och väntar på att nån ska komma och att dom undertiden berättar lite om sig själva för varandra??? :) och då får Bella reda på att justin gillar henne och justin får reda på att Bella gillar han.... Och när dom sitter där kan det ju bli en liiiiten Kyss eller nåt ;) sedan har jag en till liten idé, i framtiden kan ju Bella följa med på en av justins tours??
    Svar: Redan i nästa kapitel så kommer de två att umgås själva! Antagligen kommer de att berätta mer om sin själva då också. Bella kommer anagligen att följa med på någn tour, det bros på hur det går för henne på X- Factor ;) 
     
     
     
     
  •  
    Anonym
    Jah har också ett litet tips :D sedan i framtiden om dom blir tsm så kan ju justin bjuda med bella till kanada och träffa hans familj. Snälla inge break ups <3
    Svar: Justin kommer att bjuda med Bella till Kanada!! :D
     
    Har någon något låt-tips Bella kan sjunga p X-Factor. Ingen låt från Justins album Believe och inget från Believe Acoustic iheller! :D 
    Sen så, har ni någon tips på låt som kan vara med i novellen i framtiden? Får vara från Believe och Believe Acoustic där! :D
     
    Puss!! <3 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon kan sjunga
Let her go - passenger
what hurts the most-rascal flatts
uncover - zara larsson
under my shades-zara larsson

2013-02-18 @ 17:05:56
Postat av: Anonym

Kanske love you like a love song baby eller någon annan av Selena Gomez låtar? Då blir det ju lite lättare för dej för då kan du ju lägga upp videos på när hon sjunger ^^

2013-02-18 @ 18:09:06
Postat av: Petronella Gustavsson ♔

Haha, behöver du hjälp med sexscen just call me ;)

Svar: Jao det gör jag ;)
justinnovells.webblogg.se

2013-02-18 @ 19:38:08
URL: http://www.secretbieberstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

Call Me Maybe - Carly Rae Jepsen
What Are Words - Chris Medina
Uncover - Zara Larsson
When I Look At You - Miley Cyrus
Skycraper - Demi Lovato
Give Your Heart A Break - Demi Lovato
We Are Never Ever Getting Back Together - Taylor Swift
Diamonds - Rihanna
Read All About It - Emeli Sande
Someone Like You - Adele
Set Fire To The Rain - Adele
My Heart Is Refusing Me - Loreen

De är de jag kom på nu, och vasegood! :)

2013-02-18 @ 19:51:10
Postat av: Filippa

Hajj! Älskar din novell :)
Såg att du undrade om vi hade några förslag på låtar och då tänkte jag typ "varför inte skriva några av mina favoriter" ;)

Let Her Go - Passenger
Run the world (Girls) - Beyonce
Ho Hey - The Lumineers
It's a Wrap - Zara Larsson
Stay - Rihanna
For The Love Of A Daughter - Demi Lovato
Fix A Heart - Demi Lovato
Phil - Katy McAllister
Run Away - Megan & Liz
Where are you now? -Justin
Valerie - Amy Winehouse
Beautiful - Carly Rae Jepsen & Justin
Why Am I Crying - Molly Sanden


Nu blev det väldigt många men jag kände att jag har varit lite dålig på att kommentera så jag gottgör det nu ;)

Som sagt, älskaaaar din novell och kan inte vänta på nästa kapitel :)

Stor kram på dig! <3

2013-02-18 @ 20:00:06
Postat av: S.

Något Bella kan sjunga:
Give your heart a break - Demi Lovato
Put your heart up - Ariana Grande
Diamonds - Rihanna
Impossible - Shontelle
Don't judge me - Chris Brown
Med i novellen i framtiden:
Nothing like us- justin Bieber
You want me - justin Bieber
Run the world (girls) - Beyoncé
Live while we are younh - one Direction
Här är några jag kom på! Varsågod:)


2013-02-19 @ 10:37:58
Postat av: Filippa

Kan inte Justin och Bella ha lite G typ sen en break up och sen sjunger bella "let her go" och han inser hur mycket hon betyder för han! :3

2013-02-19 @ 20:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback