Det här är Agnes

Hej alla fina läsare! Som ni kanske såg så hjälpte jag Moa att skriva kapitel 81, då vi bestämde oss för att jag skulle vara hennes "medbloggare" på prov i tre dagar. Det blev inte tre dagar.. Utan för resten av justinnovells' historia (förhoppningsvis). Så nu är vi två som bloggar här! Jag och Moa <3
 
Tänkte bara kortfattat skriva lite om mig själv:
Jag heter då Agnes och är 13 år (lika gammal som Moa). Faktiskt så har jag följt denna blogg sedan början ungefär, så därför förstår jag lite hur Moa ville ha det och jag tycker personligen att 81 som vi skrev var helt amazing (förlåt för skryt!). 
 
Kram på er alla från mig! 
Både jag och Moa skriver på 82 och 83 nu.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback