Vill Du Ha En Roll I Min Novell? Läs detta då! Anmäl er snabbt!!


Vill just DU vinna en roll i min novell? 
För att vara med och tävla så behöver ni svara på frågorna i en kommentar! 
OBS!: TÄVLINGEN PÅGÅR TILLS IMORGON KLOCKAN 21:00!! 
 
Allt ni behöver svara på är:
-Ditt namn & ålder
-Dina intressen
-Hur du är som person (utveckla gärna så att jag kan försöka få in din personlighet så mycket som möjligt)
-Varför du vill vinna ( Formerlera dig i några ord. Det behöver inte vara så avancerat!!)
-Hur du skulle vilja vara i novellen/ om du har någon idé på händelse du gärna vill vara med om. ( Det hjälper mig mycket! Så har ni någon speciell roll du vill ha, skriv det.) 
- Vad du vill heta i novellen om du inte vill heta ditt riktiga namn och om du vill att en speciell kändis ska spela dig i bilder! ( Obs! Selena Gomez är redan upptagen!) 
 
Och var sedan beredd på att om du vinner så kanske det händer att jag hör av mig under tiden till dig för att fråga dig om saker, t.ex om hur du skulle reagera vid vissa tillfällen så GLÖM INTE ATT SKRIVA I EN MEJLADRESS
 

Som sagt, tävlingen håller på tills imorgon, så gör detta direkt om ni vill ha en roll i novellen. Jag kommer lotta ut 3-5  roller! Och ni som inte vinner, kanske får spela i min nästa novell eller senare i novellen!!! :D 
LÅTER DET INTRESSANT? KOMMENTERA DÅ SVAR PÅ MINA FRÅGOR I EN KOMMENTAR!! :D
Puss!! <3 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Mitt namn är Amanda och jag är 15 år gammal. Jag älskar att Sjunga och Dansa.Hänga med vänner. Jag är väldigt snäll mot mina när och kära, bryr mig väldigt mycket om personer som står mig nära. jag har brunt långt hår, bruna ögon, ställer alltid upp om någon behöver min hjälp elr något annat jag kan hjälpa till med.
Det skulle vara cool att va med i en novell som denna.
Har ingen speciell roll som jag kulle vilja va, för mig spelar det ingen roll. men helst någon som står de nära, typ kanske en Dansare till Jb elr något haha om det går, Och skulle helst inte vilja va någon som de hatar haha.
jag skulle vilja heta jasmine,och om jag blir med i novellen skulle jag vilja att jasmine villegas spelar mig i bilder.

2013-04-04 @ 18:06:03
Postat av: Amanda

Sorry glömde min mail hihi <3

2013-04-04 @ 18:06:42
Postat av: Amanda

Min mail glömde jag hihi

2013-04-04 @ 18:07:31
Postat av: Anonym

Skriver frågorna i lite blandad årdning

•Mitt namn är Linnéa och jag är 12 år
•Skulle vilja heta Linnéa Nikki Linday i novellen
•Mina intressen: Gymnastik, gitarr och att sjunga
•Jag som person är glad, sprallig och lite blyg. Men jag vågar säga typ hej och prata med människor liksom.
•Varför just jag vill va med i novellen: Jag skulle tycka det var kul att läsa om mig själv.
•Lite extra fakta om mig: Jg har gröna ögon. Har blont hår. Är ungefär mellan 162-164 lång. Minna 3 favorit ämnen i skolan är 1. Gymnastik. 2. Musik. 3. Matte.

2013-04-04 @ 18:25:39
Postat av: Anonym

Lite mer från mig bara. Jag skulle vilja träffa någon av dom typ på stan eller på en gymnastik tävling. Och så blir vi bra vänner. Jag vill att jag ska vara i samma ålder som dom. Och jag skulle vilja bli ihop med någon av Justins bästa kompisar. Och jag gillar oxå att shoppa kläder och mina favorit märken är, Wildfox, Hollister, Juicy.

2013-04-04 @ 22:23:38
Postat av: Bella

Mitt namn är Izabella, jag är 12 år (fyller 13 30 juni) mina intressen är fotboll och ridning... Jag som person är nog ganska sprallig, glad och kan typ aldrig sitta still.. Jag är en riktig pratkvarn,( jag pratar väldigt fort) jag bryr mig om min familj och vänner och vill alltid dom bäst.. Om jag fick en roll i denna grymma novell skulle jag nog vilja vara antingen Chaz flickvänn eller justins bästa kompis.. I verkligheten har jag blonda hår men i novellen skulle jag vilja ha ljusbrunt dipdayat (stavning?) hår som blir blont i topparna. Jag har brun/gröna ögon och är typ 167 lång.. Om jag fick en roll skulle jag nog vilja heta Vilde eller Miley.. Jag skulle helst vilja bli "spelad" av Miley cyeus eller Rihanna.

Varför jag vill vara med i novellen?: jag tycker det skulle vara hur kul som helst att få vara med i en sån här bra novell, jag ÄLSKAR den här novellen! <3

2013-04-04 @ 22:39:39
Postat av: Emilia

• Mitt namn är Emilia och jag är 15 år
• Har inte något speciellt intresse, mest typ fjanta runt med kompisar hemma eller på stan eller nåt liknande.
• skulle va roligt att vara med i en novell som denna, och läsa om sig själv. Har alltid velat vara med i en novell om Justin sen jag började läsa dom.
• typ snäll, omtänksam, sprallig, blyg
• skulle vilja heta Pearl Melanie Montgomery
(alltså Pearl i förnamn och Melanie i mellannamn) jag skulle vilja att miley cyrus skulle spela mig, mina vänner har ofta sagt att jag liknar henne med mitt bruna lite lockiga hår och dom har även nån gång påpekat att jag har ett liknande "smile" som henne.

2013-04-04 @ 22:42:29
Postat av: ellen

•Mitt namn är Ellen och jag är 13 år.
•Jag älskar att simma och Dansa
•Jag är glad, rolig, snäll och väldigt hyper. Jag pratar snabbt och mycket typ hels tiden.Många skulle nog beskriva mig som barnslig men jag bryr mig inte om vad andra tycker. Jag är självständig och är mig själv. Jag sätter ofta mina vänner före mig själv (ibland ganska idiotiskt). Mina vänner och min familj betyder allt för mig <3
•Jag vill gärna vinna för att jag älskar din novell/blogg så sjukt mycket. Går in på den flera gånger per dag :)
•Jag vet inte riktigt hur jag vill vara med, kanske en gammal vän till Izabella, eller typ en syster som hon inte visste om :)
•Jag skulle gärna heta typ Alex, Andie eller Nadia :) kändis skulle kunna vara typ Ariana Grande eller Briana Evigan <3
kram <3

2013-04-04 @ 23:04:57
URL: http://www.ellen.webboken.se
Postat av: jasmina

1.Jasmina i sommar blir jag 13 år
2.Basket,dans,vänner, beroende av Justin!
3.Jag är en glad,rolig och snäll tjej. Jag är populärast i Skolan av mellanstadiet,jag och min bästis Tiba äger hela området där jag bor. Jag älskar Justin. Jag är det ända barnet i min familj plus min halvsyster som är 1 och 1halvt år min mamma och pappa äger ett hotell i stockholm Grand hotell. Har en pojkvän som är 1 år äldre mig men helt underbar.
4.för att ingen har aldrig skrivit en novell om mig, och för att din novell äger
5.Jag sulle vilja vara ett fan som blir tillsammans med Justin mina föräldrar kommer tycka det var helt okej att vi är tillsammans. och så mycket mer
6.Jag vill heta Jasmina mitt vanliga namn jag vill spelas av Jasmine vilage eller Miley cyreus <3 puss

2013-04-04 @ 23:38:00
URL: http://Minprivatblogg.devote.se
Postat av: Anonym

• Mitt namn är Malak Mourad och jag fyller 14 i år
• Jag älskar att dansa och jag gillar att spela fotboll, älskar att vara med mina vänner
• Jag är blyg i början men när man väl lär känna mig så är jag den som älskar att skämta och tål skämt att ha roligt helt änkelt min vänner tycker jag är en bra lyssnare och jag lär mig grejer snabbt. Jag är en snäll person men när det kommer till att hitta på ryckte om mig eller de som är mina nära och kära så är jag inte rädd att säga vad jag tycker! Jag är inte rädd för något och ställer alltid upp för andra om de behöver!
• Jag vet inte men jag vill typ veta hur andra ser på mig, hur jag är och så, sen hade det varit roligt också att vara med bara!
• Asså jag vill ju inte vara någon fiende direkt haha jag vill vara en snäll person som finns där för de när de behöver mig eller bara vill ha roligt för det älskar jag att ha.
• jag heter gärna det jag heter och om du vill kan du gå in på min instagram och kolla eller om du typ skulle behöva en bild eller så men säg till först då tack annars vill jag spela Miley.
Jag brukar Inge använda min mail men du kan nå mig på
Facebook: Malak Mourad Instagram: mallackmourad Kik: Mallack

2013-04-05 @ 07:44:23
Postat av: Anonym

Mitt namn är samar jag är 13 (blir 14 5/10)
Mina intressen är simning (e typ snabbast i min grupp men går inte på några tävlingar eller så) jag tycker också om att vara med vänner och shoppa
Jag är väldigt blyg, har jätte svårt att hitta äkta vänner som jag kan lita på
Jag tycker att det är typ coolt att vara mef o din novell

Lite mer fakta om mig: jag är ungefär 155cm har mörkt brunt hår o bruna ögon
Jag vill typ vara justins barndomsvän men inte någon som izabella hatar eller chazs lilla syster som e bra vän mef hans vänner o e ihop med ryan
Jag vill heta juliet eller Natacha
Jag vill bli spelad av miley cyrus ,Lily Colin eller jasmin villegas

2013-04-05 @ 08:45:04
Postat av: Anonym

Mitt namn är samar jag är 13 (blir 14 5/10)
Mina intressen är simning (e typ snabbast i min grupp men går inte på några tävlingar eller så) jag tycker också om att vara med vänner och shoppa
Jag är väldigt blyg, har jätte svårt att hitta äkta vänner som jag kan lita på
Jag tycker att det är typ coolt att vara mef o din novell

Lite mer fakta om mig: jag är ungefär 155cm har mörkt brunt hår o bruna ögon
Jag vill typ vara justins barndomsvän men inte någon som izabella hatar eller chazs lilla syster som e bra vän mef hans vänner o e ihop med ryan
Jag vill heta juliet eller Natacha
Jag vill bli spelad av miley cyrus ,Lily Colin eller jasmin villegas

2013-04-05 @ 08:45:11
Postat av: Anonym

jag skulle vilja dominera min bästa vän
Hon heter Ifrah 14 år( fyller 15 år den 15 maj)hon har djupa känslofulla ögon (Man kan se på hennes ögon om hon är ledsen, arg, glad)
hon är roligt när man är ledsen så vet hon alltid ska säga för få dig glad igen. Hon är förstående, en jätte bra lyssnare. Hon är stark psykiskt och fysiskt. Hon är blyg i början men när man börja lära känna henne så är vild och galen.
Hon är jätte snäll mot allt och alla. Hon försöker alltid hjälpa alla Hon gillar inte att gråta. När något dåligt händer så försöker hon inte tänka på det. hennes intresse är boxning och dans. I verkligheten har hon mörk brunt/svart hår bruna ögon är typ 169 lång.. om hon fick rollen skulle hon säkert vilja vara jessica jarrell. Hon avgudar henne:)
varför skulle hon vara med i novellen???
jo för hon är dom bästa person jag vet och jag skulle verkligen upp skatt om hon fick och hon avgudar dina noveller snälla!!! Om hon fick vara med i novellen skulle hon säkert vara Justins flickvän. Snälla låt henne vara med hon är jätte ledsen bara för hon inte fick gå på hans konser det skulle betyda jätte om hon fick vara med

2013-04-05 @ 13:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback