40- I'm Proud To Present My New Artist Izabella Jones

Det var fredag morgon.

Jag tillsammans med Scooter och Justin satt i bilen påväg till en presskonferans.

Jag hade idag varit signad i två dagar.

Vi skulle gå ut med att Scooter hade en ny artist.

Igårkväll hade det varit så nära att paparazzisen såg mig och Justin kyssas.

Och gå in i samma hus, dem hade kommit precis när jag hunnit springa in för grindarna till Justins hus.

På alla skvaller blad och skvaller sidor på nätet var det flera olika rykten.

Det jag läste just nu var helt sant.

Popsensationen JUSTIN BIEBER tillsammans med X-Factor vinnaren Bella Jones?!

Våra fotografer fångade Bella Jones och Justin Bieber på foto efter Justin's knsert i Los Angeels igår.

I bilen satt dem och kysstes och när dem kom fram till Justin hoppade dem snabbt ut ur bilen, Bella först, och sprang innanför grindarna och snabbt in i huset.

Och man såg inte heller Bella komma ut därifrån undr natten.

Antagligen sov hon kvar.

 

Justin la även igår upp på Instagram en bild på honom, Alfredo Flores och Bella backstage. Dem lekte med skedar. Alla såg glada ut, är dem alla tre kompisar?

Vi har tidigare sett Bella, Alfredo och Justin tillsammans.

Nu väntar vi bara på att Justin ska avslöja vad som händer mellan ' Jella'.

Eller är det bara en kort romans?

 

Justin fnös.

'' En kort romans.''

Jag skrattade åt honom.

'' Vad är det ni läser ungar?'' frågade Scooter.

Kenny instämde.

'' Någon skvaller sida som sett mig och Justin kyssas i bilen igår och springa in i hans hus. Sen så på något mystikts sätt kom jag inte ut därifrån inatt.''

Scooter skrattade.

''Har ni pratat något om hur ni vill komma ut med det? Eller ska ni vänta?''

'' Vi pratade igår och båda enades om att vi skulle vänta. Om en månad kan vi kanske börja synas lite mer. Vi tar en dag åt gången, får dem reda på det. Så får dem det.''

Scooter nickade.

'' Det låter vettigt.''

 

Tre dagar senare: Lördag 6 januari: På bussen påväg till New York.

Presskonferansen hade gått super, och konserten igår hade gått bättre än bäst.

Justin kunde verkligen vad han gjorde.

Duktig var han.

Just nu satt jag tillsammans med Ryan och Alfredo i soffan medans Justin och Kenny stog uppe p golvet och skrek medans dem spelade NHL 11.

NHL 12 hade inte kommit ut innu fick jag klart och tydligt höra när jag frågade varför dem spelade NHL 11.

Men jag visste ju redan att det inte kommit ut innu.

Marcus gillade också att spela Xbox 360.

Jag hade alltid varit bra på Fifa, och var det fortfarande.

Så jag bara väntade på att dem skulle byta till Fifa.

Vilket dem aldrig verkade göra.

Men helt plötsligt var matchen slut och Justin vann.

Som han gjort dem senaste tio gångerna också.

''Nu spelar vi Fifa. Jag ska möta dig Justin''

Justin flinade.

'' Jag vill ju inte att du ska gråta och sura hela dagen. ''

Jag lipade mot honom.

'' Jag surar aldrig.'' sa jag oskyldigt.

'' Nähä. Vad var det igår då? '' frågde Alfredo.

'' Det var.. alltså det är tjejsaker. Nej jag hade inte mens. Det var något annat. Som ni inte behöver bry er om. Men bara byta till Fifa.. NU! Annars häller jag kallt vatten över er boktavligen.''

Justin var snabb på att byta skiva i Xbox:et.

Jag tog emot kontrollen jag fick slängd mot mig.

Vi fick välja lag.

Jag valde Real Madrid och Justin Barcelona.

Direkt när spelat började fick jag bollen och dribblade den som Ronaldo fram till mål och sköt.

Justin's målvakt hann inte ta den, utan den for in i mål.

Jag tjöt till.

 

Matchen slutade med att jag vann med 13-12.

Justin började sura direkt.

Jag gav kontrollen till Tay James som satt bredvid mig och gick fram till Justin och klappade honom på kinden.

'' Slagen av en tjej å Fifa. Wow. Twitter nästa. Tack för att du filmade Fredo!''

'' Det var inget.''

Jag tog mobilen ifrån honom och såg hur Justin kom efter mig.

Direkt gick jag in på twitter, tryckte på video och valde den.

'' Yey! Girl's rule! I'm the winner! @justinbieber just lost Fifa! :D Take that superstar!! ;) ''

Videon laddades upp med den texten.

Justin stog nu bakom mig med hakan på min axel.

Jag kollade in i hans ögon och såg hur trött han var.

Klockan var bara 4.15 på dagen.

Men ändå gick vi in på Justin's rum och la oss i sängen.

Ja la mig ner först och Justin kröp upp bredvid mig efter han tagit av sig sina byxor.

Mina byxor låg på golvet dem också.

Justin la sitt huvud på min axel och inom kort började han andas tyngre och tyngre.

Han sov.

Jag lutade mitt huvud mot kudden och slöt mina ögon.

 

PATTIE'S PERSPEKTVIV:

Justin's turnébuss hade stannat på en mack vid Los Angeles slut.

Jag hade hoppat på den och sett Tay James, Dan, Alfredo och Michael sitta i soffan.

Medans Kenny hjälpte mig in med mina väskor.

'' Hej Pattie.'' utbrast dem leendes.

'' Hej killar.'' log jag tillbaka.

Jag hade direkt styrt mina steg till Justins rum.

Väl därinne var Alfredo, Michael och Dan mig  hälarna.

Bella låg med huvudet lutat mot Justins huvud som låg vilandes på Bellas axel.

Dem såg så söta ut.

Jag 'är så glad att min son hittat en ny tjej.

Och jag älskade verkligen Bella's stt mot Justin och hur bra hon vr för honom.

Det stressade inte med något.

Utan tog det lugnt med allting.

Om jag känner dem rätt, kommer detta pågå länge.

_____________________________________________________________________________

Kommer det pågå länge?

Kapitel 41 blev lugnt, men kapitel 42 till 45 eller längre kommer lukta.. DRAAAMA!

Längtar så efter att skriva om det!

9 MOTIVERADE tills nästa? Imorgon eller fredag? :D

Puss! <3 


Kommentarer
Postat av: Emilia/Emmy<33

Sjukt bra som vanligt!! <3

2013-04-24 @ 20:49:52
Postat av: jasmina

meeeeeeeeeeeer, älskar verkligen din novell

2013-04-24 @ 21:26:27
URL: http://justinnovell.devote.se
Postat av: Lilla jag

SuperBra vill ha meeeeeeer

2013-04-24 @ 21:47:16
Postat av: Celebnovell

Jättebra! tycker om att du fick in någon annans perspektiv än Justins och Bellas. :D♥

2013-04-24 @ 21:54:58
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Amanda

Aww det här var ett gulligt kapitel 💜

2013-04-24 @ 22:04:40
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeeer

2013-04-24 @ 22:10:16
Postat av: Tilde

BÄST BÄST OCH ÅRERIGEN BÄST! Hallå säg inte tt vi ska motivera för det går it e novellen är helt perfekt!!! :) <3

2013-04-25 @ 00:03:07
URL: http://eatsleephandball.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh, så jäääääääklaaaa bra! Du är verkligen bäst på att skriva

2013-04-25 @ 06:51:06
Postat av: Anonym

JAAAAA!!

2013-04-25 @ 15:31:04
Postat av: Fanny

Gulligt kapitel :) Meeeeeeeeeeer :D

2013-04-25 @ 20:50:26
Postat av: Lilla jag

Hur kan du kOmma på allt dethär?
Jag menar dan är jättebra

2013-04-26 @ 14:20:22
Postat av: jasmina

jättebra, hela din novell är bra :)

2013-04-26 @ 23:15:26
URL: http://justinnovell.devote.se
Postat av: Anonym

Asbra men jag tycker du borde läsa igenom kapitelet innan du lägger ut det. Rätt mycket stavfel och slarvfel ;) sry om du tar illa upp..

2013-04-27 @ 12:28:10
Postat av: Anonym

Kan du skriva mer detaljerade kapitel? Och allt går för snabbt, allt drama och sånt går ju över på samma kapitel, Annars är det skit bra

2013-04-28 @ 21:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback