U Smile I Smile Kapitel 41

’’ Så Justin. Vad är det du och Miley har gjort i Brasilien i några dagar nu ?’’ frågade Interjuvaren mig.

’’ Mamma och Scooter bestämde sig för att vi två skulle få semester så vi åkte tidigare än dom.’’

’’ Vi har sätt bilder på er under andra dagen ni var där, men inte första dagen? Vad gjorde ni då? Något mysigt?’’ sa interjuvaren och blinkar.

Skratt bröt ut i hela rummet och jag såg bort mot Miley som just sa något till Alfredo, han a något tillbaka och Miley rodnade åt det han sagt.

Jag skrattade och skakade på huvudet.

’’ Nejdå! Vi var bara på hotellrummet.’’

Det såg inte ut som interjuvaren trodde  mig men han lät det vara.

’’ Hur länge är det ni har varit tillsammans nudå?’’ frågade han.

Jag log och svarade:

’’ Det är väl snart två år.’’

Han nickade och sa:

’’ Det är väl snart Mileys födelsedag? Vad ska ni göra då?’’

’’ den 23 november ja.  Det kan jag ju inte säga när hon är i samma rum.’’

Helt ärligt var inget planerat till hennes födelsedag, men jag tror ju det blir en fest hon blir ju ändå 18.

’’ Vad ska du göra när turnén är slut? ’’

’’ vad jag ska göra när turnén är slut, det vet jag inte riktigt men jag kommer åka till Canada och vara där under en längre period det vet jag i alla fall.’’ Svarade jag

’’ Kommer Miley följa med på det?’’ frågade han.

’’ Kanske, vi har inte pratat om det men om Jazzy får bestämma så, ja.’’

Det blev skratt i rummet igen och interjuvn fortsatte i ungefär 10 minuter till.

 

’’ Så Justin redo för show om en timme?’’ frågar Scooter mig.

’’ Kanske. När är det vi kör sista konserten?’’

’’ Vi har 5 shower kvar på två veckor. Orkar du eller?’’

’’ Jepp jag tror det.’’

Klockan var runt halv sju och konserten började klockan 7.

Jag var helt färdig med hår, kläder och jag hade till och med hunnit att äta.

Miley var och blev sminkad så det var väl det enda stället jag kunde gå till.

Jag gick ut genom dörren från min loge till smink/omklädnings rummet och där inne satt Miley på en stol och blev sminkad och alla dansarna och Alfredo satt och skrattade.

Antagligen åt något dem sagt för Miley började skratta kort där efter.

Jag gick upp bakom Miley och la armarna runt hennes hals.

Hon hade antagligen inte sett mig för hon skrek till vilket gjorde att hennes stylist kom ut från ett litet rum och kollade på henne, men när stylisten såg att det bara var jag så gick hon igen.

Killarna bakom oss skrattade och jag kysste Miley snabbt innan jag satte mig på en stol bredvid och kollade på när Miley fick sitt hår vid gjort och när hon gick för att byta om satt jag kvar och kollade mig i spegeln.

Jag halvt låg i stolen med ena foten  på bordet framför mig.

Miley kom ut igen och drog på sig sina skor.

Hon hade nya nu igen, den här gången var dem ännu högre, men fortfarande svarta.

Men bara för att dem var högre hade Miley inga problem att gå i dem.

Det var första konserten hon skulle ha dem så hon började gå lite i rummet fram och tillbaka och när hon gjort det några gånge så slutade hon.

Mileys mobil som låg på bordet framför soffan plingade till och Alfredo tog den snabbt och klickade på knappen och började sedan läsa vad det var som hade skickats till hennes mobil.

Han log lite när han läste det och hann antagligen inte läsa klart det innan Miley kom fram till honom och försökte dra mobilen ur hans hand, när hon tillslut lyckades så kom hon som sminkade Miley ut till Miley och bad henne att sätta sig ner för dem skulle ta på ögonskugga.

Killarna gick ut och Miley bad mig att läsa smset för henne:

’’Hej Gumman! Om bara två veckor är turnén slut och vi får träffas igen! Jag och Ryan har pratat om det, ska vi åka iväg någon stans? Chaz har föresten skaffat flickvän så dem två ska med. Killarna har ju ändå gått ut skolan så. Men vad tycker ni? Jag vet att Justin ändå kommer få veta vad det står här så jag kan inte säga något hemligt direkt ;) Haha! Nej men! Nu kallar Ryan på mig, han vill mysa! Puss! <3 ’’

Jag och Miley skrattade åt det sista och började sen prata om det Selena sagt.

Att åka iväg vi två, Ryan och Selena och Chaz och hans flickvän, som jag inte visste att han skaffat, hade verkligen varit super skönt.

Men var skulle vi åka? Vi har ju varit i Brasilien och alla dem i Syd Amerika.

Till Los Angeles skulle det inte heller vara roligt att åka till.

Hawaii hade vi varit tråkigt att komma till igen för det har blivit så lång tråkigt.

Det hade varit roligt att komma till Europa, men där är det inte varmt.

London, det hade varit roligt, för det finns så mycket att kolla på där och tjejerna skulle älskat det, det finns ju såklart jätte mycket att shoppa där.

Men både jag, Miley och Selena har jätte många fans där, så det kanske inte är så jätte smart.

Men såklart så kunde vi inte bestämma det själva, dem andra måste ju vara med också.

Och jag måste se vems Chaz flickvän är också, såklart.

 

Konserten har varit helt jäkla grym och det märktes att turnén snart var slut.

4 shower kvar, sen så var jag fri i några månader.

Ett jul album är jag rätt sugen på att göra, men då kan jag inte göra den där roliga resan tillsammans med Ryan, Chaz, Selena, Miley och Chaz flickvän och det vill jag verkligen.

Och jag har ju precis haft en turné i två år, inga kan förvänta sig att det ska komma ett nytt album i år.

Visst det har inte kommit ett nytt album på 2 år, men jag har åkt runt i hela världen och gjort en massa fans glada genom att ha en massa konserter.

Just nu så satt vi alla i bussarna och var på väg till Chile.

På  min förra turné när jag varit i Chile så hade det varit helt galet, fansen var helt galna och det hade varit så varmt.

Jag och Miley låg  tillsammans i en fåtölj, jag satt underst och hon låg  i mitt knä och lutade sitt huvud mot min bröstkorg.

I just denna fåtölj vi satt i så kunde man fälla ut ett fot stöd så det hade vi såklart gjort.

4 shower kvar, sen var det hem till mitt hemland.

Det skulle bli så skönt att få träffa mormor och morfar igen.

Såklart Ryan, Chaz, Selena och alla andra kompisar i Stratford.

Sen så skulle det bli spännande att se vem Chaz flickvän var, såklart.

4 shower sen hem till all detta roligt.
_________________________________________________________________________________________
Kapitlet uppe, äntligen!
Förlåt för att det inte kom någon igår eller i Fredags... 
Igår var jag på Bali med mamma, mormor och morfar, och när jag kom hem därifrån så skrev jag klart kapitlet men jag skulle lägga upp det men jag och mamma lyssnade på musik på en helt otrolig högtalare!
Bara jag som tycker synd om Justin som spydde på scen igår?
Vill kolla på videosarna från igår, men jag vågar inte.. Vill ha en överraskning i april när jag ser han...
Nästa chapter kommer antagligen ikväll, om ni kommenterar!
Puss! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

2012-10-01 @ 16:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback