U Smile I Smile Kapitel 49

’’ Så var är det ni ska nu då?’’ frågade Jeremy när vi satt vid matbordet och åt något kött med potatis och sås.

’’ Vi ska till Thailand.’’ Svarade Justin och log.

Jeremy nickade och fortsatte sedam äta.

Vilket jag också gjorde, men jag var inte hungrig, hade inte varit på flera dagar heller.

Jag satt mest och petade i maten och åt lite.

När Justin ätit upp hade jag inte ens ätit hälften av min köttbit, och jag hade en lite köttbit.

Han kollade oroligt på mig och jag log bara ett leende mot honom och mimade att jag skulle berättaa senare.

Vårt flyg skulle gå kl 20:00 och klockan var nu 18:00

Alltså behövde vi åka om en timme ungefär för att kunna hinna dit i tid.

Imed att vi skulle åka privat plan så skulle vi bara lämna väskorna och sen gå rakt på planet, det var rätt så chill att inte behöva stressa med biljetter och allt sådant skit.

Jazmyn drog iväg mig till hennes rum och ropade sedan:

’’ Boo kommer du?’’

Boo menades med Justin.

Han kom skrattandes efter oss.

Jag hade även Jaxon på höften så det var inte det lättaste att bli dragen av Jazmyn.

Vi kom in på hennes rum och on gick bort till sin säng och satte sig där, jag, Jaxon och Justin följde efter.

’’ Justin, varför heter inte Miley Bieber?’’

Jag skrattade och Justin svarade skrattandes:

’’ Hon kommer heta det snart, jag lovar.’’

''She will be named soon, I promise''

Han blinkade mot mig och jag skrattade.

Att heta Bieber vill jag verkligen göra.

Min mobil vibrerade till i min hand för femtionde gången på en halvtimme och nu tog jag upp den och såg att det var kommentarer på instagram.

Antagligen för nmin senaste bild.

Det låg även ett nytt sms, så jag tryckte upp det direkt.

’’ Såg din bild på instagram, är det sant din lilla hora? Du bara utnyttjar honom, fatta det. Du var tillsammans med Nick Jonas och typ 20 dagar efter det så var du och Justin tillsammans? Ligger det inte något i det? Och nu när du blivit kändare så dumpar du Justin? Vem ska du nu bli tillsammans med? Någon från One Direction? Eller Cody Simpson? Alla fans ser att du bara utnyttjar honom, alla. Ingen gillar ert förhållande längre. Alla kommer lämna dig pågrudn av detta. Alla. Justin tillhör oss Beliebers inte dig din lilla slampa. Jag hatar dig mer än jag hatar helvetet. Jag hatar dig mer än avd jag hatar Rebecka Black. Jag hatar dig så mycket som jag äslakr Justin. Och det är mycket. Jag älskar Justin till dötts så alltså hatar jag dig till dötts. Alla Beliebers tycker så. Dina fans kanske inte ser något i detta men jag lovar dig det kommer komma. Visar du detta för Justin så är du död din hora? Lämna honom ifred och gå och häng dig. Eller vänta, du kommer bli hängd av oss. Vänta du bara. Ta förväl av dina nära och kära, för du kommer dö snart.’’

Jag hade inte märkt att mina tårar börjat rinna förens jag kände något salt på mina läppar.

Justin vände blicken mot mig när han hörde att jag snyftade.

Han reste sig upp bar upp mig i famnen och gick ut ur rummet, han ropade till sin pappa:

’’ Pappa! Gå upp till Jaxxo och Jazzy och se till att dem inte kommer in på mitt rum. Jag måste trösta Miley.’’

Sen så gick han in på sitt rum, sparkade igen dörren och satte ner mig på sängen.

Jag la min ner på sidan och han la sig ner framför mig så att våra ansikte var mot varandras.

’’ Vad är det som har hänt gumman?’’

Jag öppnade munnen och svarade:

’’ Jag fick ett sms. Från en belieber. Men jag fick inte visa det för dig.’’

Han skakade på huvudet.

’’ Jag bryr mig inte om att du inte fick visa det jag ska se det. Varesig du vill eller inte. Snälla Miles? Dem kommer inte få tag i dig.’’

Jag suckade och snyftade medans jag tog min mobil och gick in på meddelande och gav sedan mobilen till Justin.

Han tog imot den och började läsa.

När han läst klart det så sade han:

’’ You must be  kidding whit me’’

Jag skakade på huvudet och kände ännu en gang tårarna rinna.

Det var inte det att jag tyckte det var jobbigt att vara tillsammans med Justin, men jag var faktiskt rätt rädd för hans fans.

’’ Får jag twittra om smset?’’ frågade han.

’’ Jag vet inte. Men jag antar det.’’

’’ Jag tvingar dig inte men jag tycker verkligen inte det ör okej att dem håller på såhär. Jag tycker det ör jobbigt och jag ser på dig att du är rädd för dem när sådant här händer. Men du behöver inte vara rädd jag kommer skydda dig tills jag dör. Om jag så ska behöva dö för att skydda dig så kommer jag alltid skydda dig.’’

Det fick mig bara att börja gråta ännu mera.

’’ Du är bara för underbar. Jag älskar dig så mycket boo ’’

’’ Jag älskar dig mest bebis’’

Våra läppar möttes i en kort kyss och när vi avslutade den så tog han upp sin mobil och gick direkt in påt twitter.

Han började skriva och visade mig sedan vad han skrivit:

‘’It's not okay to send those things to her.

She gets hurt, I get hurt.

My Beliebers, I love you all.

Please stop and please respect her.’’

Jag la mina armar runt hans hals och borrade in mitt huvud i hans hals och kramade om honom hårt.

Han kramade mig minst lika hårt tillbaka.

 

Klockan hade blivit 18:50 och vi skulle åka om 10 minuter.

Det tog 30 minuter att åka dit sen så skulle vi ge våra väskor och vissa våra pass och säga hejdå till Jeremy, Jaxon och Jazmyn.

’’ Snääälla Justin kan jag inte få ett par mjukisbyxor?’’

Han flinade och pekade mot sin gardrob.

Jag gick mot den och öppnade den ena dörren och tog ut ett par mjukisbyxor, jag tog även ett av mina vita linnen som jag hade här.

Även hans svarta hoddie.

Jag drog av mina jeans och drog snabbt på mjukisen och vek dem två ånger i midja och drog av min tröja.

Justin kom fram och inspekterade sitt sugmärke som nu var rött.

Han kysste det och gick sedan över till andra bröstet och skulle göra ett sugmärke där men jag puttade bort honom och han blängde surt på mig.

Linnet drog jag över huvudet fort.

''sweatpants and a white  top''

Mina jeans och min tröja vek jag ihop och tog sedan på mig hoddien och tog mian kläder i handen för att sedan gå tillsammans med Justin ner.

Han la ner min mobil i mjukisbyxornas ficka och jag log mot honom.

Det skulle bli mysigt och åka flygplan, jag slappnar alltid av så bra på flygplan.

Sen så skulle jag somna direkt, så trött som jag var.

Men om jag känner Justin rätt så har han något annat i tankarna.

Jeremy, Jazmyn och Jaxon stog redan i hallen och tog på sina skor så vi gjorde även det.

Jag tog ner min svarta jacka från jackhängaren och tog på mig den.

När vi alla var klara så gick vi ut.

Jeremy öppnade bilen på nycklen medans han låste dörren till huset.

Jag satte in Jazmyn i hennes stol och spände fast henne för att sedan gå runt till Justin som väntade på att jag skulle komma för att kunna hoppa in.

Jaxon stog på marken bredvid Justin medans jag hoppade in i bilen.

Jeremy hoppade in i bilen medans jag gick in i bilen.

Justin hade sin hand på min svank för att liksom hjälpa mig in.

När jag satt ner så satte Justin in Jaxon i sin stol och slog igen dörren.

Jag spände fast honom och sen började vi köra.

Justin satt i framsätet och resväskorna var i bagaget.

Vi hade väl ungefär 10 minuter kvar när min mobil plingade till.

Jag tog upp den och såg att det var från ’’ Anonym’’

Jag öppnade smset men ångrade det direkt när jag läste vad det stog:

’’ I told you. Du skulle inte berätta för Justin, remember? Men du trottsade det och gjorde det ändå. Varför? Sen så Justins tweet, var det du som skrev den eller? För inte var det Justin, han skriver inte sånt. Du har förändrat honom, på ett dåligt sätt. Selena var mcyket bättre för honom, mycket. Hon förändrade honom på ett bra sätt. Inte på ett dåligt som du gjort... Jag hatar dig din fucking bitch. Nu ska du dö. På riktigt.’’

Justin hade innan sagt att han ville att jag skulle visa honom om jag fick fler sms så jag knackade han på axeln och när han vände blicken mot mig så gav jag honom  mobilen.

Han började direkt läsa och vände sig sedan mot mig.

’’ Älskling, du får ett nytt nummer imorgon. Du kan inte ha dte såhär.’’

Jag log mot honom och tog sedan imot min mobil.

Justin tog upp sin mobil och jag såg direkt att han började skriva.

Men inte vad.

Antagligen ett sms.

 

Vi var framme på flygplatsen och under den 10 minuters resa så hade jag fått ett sms från Anonym igen.

I detta stog det:

’’ Hoppas du får det roligt i helvetet. Eller vänta det kommer du inte. Du kommer få det hemskt din slampa.’’

Jag hade visat öven detta för Justin och nu hade han tagit min mobil och lagt i sin ficka så att jag inte skulle få läsa fler sådana sms om jag fick fler.

Jeremy hade mest suttit där oförstående men när Justin väl förklarade så hade han kollat medlidande på mig.

Justin tog ut Jaxon från bilen och släppte sedan ner honom på marken.

Han räckte sin hand till mig och jag tog tag iden och hoppade sedan ut från bilen.

Det var inte det lättaste imed att Jaxon hade en stor stol han satt i men jag kom förbi.

Direkt när jag kom ut så kramade Justin om mig.

Jag kramade honom tillbaka för att sedan släppa honom och gå till  Jeremy som varit och hömtat en vagn för våra resväskor.

Vi hade sammanlagt 2 resväskor men det var skönt att ha en vagn så vi slapp dra dem.

Justin la på dem på vagnen och dem fick till och med plats att ligga efter varandra.

Väskorna var rätt höga så det var bara drygt 20 cm mellan väskan och handtaget.

Men det stoppade inte mig, jag satte mig på den ena resväskan och lutade mitt huvud mot handtaget.

Jazzy kom och satte sig bredvid mig medans Jaxon ville upp i Jeremys armar.

Justin började köra vagnen och jag höll hårt i min resväska så att den inte skulle trilla ner från vagnen.

Jazmyn verkade tycka det var tråkigt så hon började snurra mitt hur runt hennes pekfinger.

Jag log mot henne och vände sedan upp huvudet mot Justin.

Inne på flygplatsen såg man att det var en massa folk.

Justin log mot mig för att sedan luta sig ner och kyssa min hjässa.

Precis innan vi gick in genom dörrarna så kröp Jazmyn upp i mitt knä så hon satt med ryggen mot min mage och bröstkorg.

När vi kom in genom dörrarna så hörde man papzens kameror arbeta sig varma och fansens skrik.

Jazmyn vände sig om i min famn och borrade in huvudet i min hals.

Jag lutade mitt huvud mot hennes och blundade när jag hörde vissa fans skrika:

’’ JUSTIN HON UTNYTTJAR DIG!’’

Och:

’’ MILEY DU ÄR EN HORA. EN RIKTIG HORA.’’

Det hade aldirg varit såhär jobbigt att ta imot hat som nu, det var precis som att jag var mcyekt emr sårbar just nu.

Varför vet jag inte.

Jag hörde Justin prata med mig:

’’ Lyssna inte på dem. Du är inte en hora.’’

Jag vände upp huvudet mot honom och log.

 

Avskedet hade varit jobbigt, Justin hade var knäckt av att behöva lämna sina syskon igen men lovade att komma hem snart igen.

Precis när vi kom på planet ringde Justin mobil.

Han drog upp den och svarade.

Samtalet varade i ungefär 2 minuter innan han sa hejdå och la på.

’’ Det var Scooter. Jag har en radio interjuv och du och jag har en tillsammans också. Min börjar klockan 12:00 och vår börjar klockan 15:00. Det var visst något viktig så vi var tvugna att vara där då.

’’ Okej, men jag följer med på din så kan vi åka tillsammans till vår sen. Det är okej om jag följer med dig hem va?’’

’’ Du måste följa med mig hem. Jag lämnar dig inte nu när du har fått dödshot baby.’’

Jag log mot honom.

Vi gick mot soffan och jag la mig ner direkt.

Justin la min handväska ovanför soffan och la sig sedan ner  bakom mig.

Jag kände han kyssa mig i nacken innan jag sparkade av mig mina converse och föll in i en orolig sömn.

Jag vaknade ett flertal gpnger under flygresan och varje gång så hade jag drömt en mardröm om hur beliebersen dödade mig plågsamt.

Justin hade självklart vaknar alla gånger och när jag vaknade nu igen så vaknade han direkt och kramade om mig.

Detta är inte bra för mig.
____________________________________________________________________________________________
Så uppe! :)
Detta kapitel tog så lång tid att skriva att det inte är sant!
Åh jag måste verkligen bestämma mig om jag ska gå i Köpenhamn eller i Stockholm när One Direction kommer till Sverige. Jag vet verkligen inte. Jag kan tävla den 8:e maj... Men jag mpste ta reda på det! :)
Kommentera duktigt så ska jag nog lyckas få upp ett imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

2012-11-02 @ 18:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback