U Smile I Smile Kapitel 44

’’ Hejdå älskling, vi hörs sen’’ viskade Justin i mitt öra.

 Jag nickade och svalde hårt, jag skulle sakna han så mycket.

Justin kysste min panna innan vi drog oss ifrån varandra.

Jag tog upp hans data och gav den till honom, vi hade suttit och kladdat på den i taxin så den var ännu mer ritad på nu.

Mamma och pappa stog utanför en taxi och väntade på mig så när jag kom till dem så gick vi mot huset.

Jag vände mig om och vinkade till Justin som satt sig i en taxi tillsammans med Pattie.

Justin hade ett eget hus här i LA och Pattie bodde där också, så länge hon inte var i sin egen lägenhet en bit från Justins hus.

Oftast var hon i sin egen lägenhet och Justin i sitt hus.

När vi kom innanför dörren så började jag rulla väskorna mot trappen som var upp till ovanvåningen där jag och Noah hade våra rum.

Mamma och pappa bodde på nedan våningen.

Jag hade mitt rum i en del av ovanvåningen och Noah hade sitt i den andra delen.

Vi bodde inte jätte stort så vi hade inte så jätte stora våningar.

I mitten av våra rum så var det ett stort rum där vi hade soffor, tv och två bokhyllor med filmer.

Sen så hade vi ju såklart ett badrum med dusch, bubbelbadkar och toalett, såklart 2 stora skåp med smink, hårprodukter och bindor.

Ja bindor och tamponger, vi var båda tjejer och båda i tonåren så det är klart att vi hade det?

Det har ju alla tjejer i tonåren.

Jag och pappa hjälptes åt att bära upp mina väskor och när jag kom in på mitt rum så drog jag in ett djupt andetag, jag hade saknat mitt rum, huset och min säng.

Mina väskor rullade jag in i mitten av rummet och jag gick in i min WIC och såg hur mycket kläder det hängde kvar, jag hade ju haft med mig jätte mycket kläder och det var såhär mycket kvar.

Jag skulle verkligen behöva en rensning i min gardrob.

Selena och Justin får hjälpa mig med det, Selena för hon har så jäkla bra mode sinne och Justin för att han också har bra smak.

Jag vet inte om dem ska hjälpa mig samtidigt men dem skulle hjälpa mig i alla fall.

 

1 DAG SENARE:

’’ Hej babe’’ sade jag i luren.

’’ Hej sexy’’ svarade Justin, jag skrattade.

’’ Vad ska du göra idag? Kan du inte komma och hääääääämta mig? Jag är såååååå utråkad..’’

Det hade gått en dag och jag var redan uttråkad? Hur skulle de då bli hela tiden tills jag skulle på turné igen?

Justin skrattade i andra ändan och  svarade:

’’ Såklart jag kan, det är jag med. Jag kommer om en kvart, Puss!’’

Han la på och jag hoppade snabbt upp ur sängen och sms:ade honom:

’’ Ska jag sova hos dig eller? Och skulle du inte träffa Niall och Zayn idag? Jag kanske stör då? <3 ’’

Jag fick snabbt ett svar:

’’ Om du vill? Vi kan har myyyys ;) Jo dem kommer om en timme. Klart du inte gör, var fick du det ifrån? <3’’

’’ Jag vet inte.. Det vill du va? ;) Jag kanske ska byta till string istället ;)’’

Även nu fick jag snabbt ett svar:

’’ Öh ja? Klart du ska <3 Puss!’’

Jag skickade ett snabbt puss tillbaka och tog sen min Louis Vuitton väska och packade ner kläder.

Jag vet inte hur länge jag skulle stanna där så jag packade ju inte bara en uppsättning kläder.

Underkläder plockade jag också ner och gick in i badrummet och packade ner min hårborste, mitt smink och jag packade även ner ett packet tamponger.

Man vet aldrig om min mens skulle komma, det är inget man kan gissa sig till när den skulle komma.

Jag håller inte räkningen längre, den kommer när den kommer.

Men ett litet hum om när den är beräknad har jag ju ändå.

En kvart gick fort och nu satt jag i Justins Fisker.

Den hade så grymt sköna säten och var skit häftig.

Jag fick ett godissug och började leta i handsfacket efter godis men där var inget så jag kollade vid växel lådan om där var något godis och där hittade jag vad jag sökte.

Där låg flera minttabletter i papper.

Jag tog en och Justin tog även han en.

Det tog inte lång tid där efter tills vi var framme vid Justins hus och hoppade ut ur bilen.

Justin låste bilen och jag gick mot dörren med min väska hängandes på armen.

Nycklarna till hans hus hade jag i  handen.

Jag låste upp dörren och gick in med Justin bakom mig.

Han stängde dörren och jag släppte ner min väska och började gå in mot Justin sovrum.

Jag har alltid älskat hans säng så jag slängde mig i den direkt.

Kudden luktade starkt Justin, men det var ju inte så konstigt.

Justin hade ju ändå legat på den inatt.

Jag borrade in mitt huvud i kudden och jag kände hur Justin började smått massera mina axlar.

Min tröja tog han av och började massera min rygg riktigt.

Han gick ner till min rumpa och han tog av mina jeans och masserade min rumpa och min lår.

När han gett dem en behandling så gick han ner till mina vader och tillslut mina fötter.

Han vände på mig och masserade mina armar, axlar och gick sen till mina bröst och masserade dem och efter det magen, höfterna, ljumskarna, låren, vaderna och sist fötterna.

Jag hade nästan somnat men vaknade till av att Justin sa en sak:

’’ Du gjorde inte som jag ville..’’

Jag såg oförstående på honom vilket han nog såg för han tog ner handen till mina trosor och smekte mig snabbt över dem.

Jag skrattade till och Justin fortsatte smeka mig där.

Han fortsatte ända till hans mobil plingade till bredvid mig på kudden.

Jag tog den i handen och ha gjorde inte så som Nick hade gjort när jag tagit hans mobil, fick världens reaktion och sa att han bara skulle kolla en sak.

Skärmen lyste ett sms från Niall som löd:

’’ Hej dude! Vi är på väg nu, Alfredo envisades om att vi skulle hämta honom då han fått reda på att jag och Zayn skulle till dig så han är med. Men vi ses om 2 minuter typ.’’

Justin skrattade åt det han skrivit om Alfredo och jag sa:

’’ Det är så typiskt Alfredo så det inte är sant.’’

Justin nickade innan jag hoppade upp ur sängen och tog på mig mina byxor, eller tog på var fel ord, jag satte i min ena fot och började sen hoppa runt för att få på dem.

Jag tog på mig min tröja istället och fortsatte sen hoppa runt i hela rummet för att försöka få på mina byxor.

Justin stog och skrattade framför spegeln när det plingade på dörren så han gick fram till mig och kysste min panna och gick sedan ut till dörren.

Jag fortsatte hoppa runt nu lite mer stressad och tillslut fick jag på mig mina byxor.

Mitt hår låg rätt och det gjorde även mitt smink så jag tog Justins mobil som fortfarande låg på sängen i handen och gick ut till killarna.

Jag hade träffat Niall och Zayn flera gånger innan så dem gav mig varsin kram och sen så gick jag till Alfredo.

Han drog in mig i en kram och jag kramade han tillbaka.

’’ Jag visste att ni inte skulle kunna hålla er borta från varandra.’’

Jag skrattade åt det han sagt och sa sedan tillbaka:

’’ Men du då, att du inte kunde hålla dig borta från mig? Längtade du efter mig väldigt mycket?’’

Alfredo bröt ut i gapskratt och jag kunde inte hålla mig utan skrattade även jag.

Min mage krampade och jag kunde inte andas men vad gjorde det? Jag skrattade ändå och jag kunde inte sluta.
____________________________________________________________________________________________
Jo det skrattade ju här i slutet ;)
Hur komemr det gå nu när Niall, Zayn och Alfredo är hos Justin? 

Två saker:
När vill ni att novellen ska sluta? Måste verkligen veta det!! :)
Den andra grejen:
Det kommer komma en sex scen om två kapitel typ,m hur vill ni ha den? Detaljerad eller inte? :))
kanske kommer ett akpitel idag!
Gör mig glad och kommentera!! :)
Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

meeeeer!! du får välja hur den ska sluta. den behöver inte vara detaljerad

2012-10-10 @ 20:23:03
Postat av: Anonym

Jäääääätte bra blogg!!! Skriv mer älskar den!

2013-07-13 @ 00:51:42
Postat av: Anonym

MEEEEEEEERRRAAA!!!! As bra juhxD du får bestämma slutet själv så det blir en liten "suprise" liksom <33

2013-07-13 @ 00:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback