JUSTINNOVELLS 1 ÅR 17 OKTOBER

Hey babes!
Om bara 15 dagar blir JustinNovells 1 år!!!!! alltså den 17 oktober.
Vad vill ni ska hända då? Ska det vara en vanlig dag bara eller ska det komma några roliga grejer?
Ge mig förslag!
Jag har en grej klar iallafall, jag har ett inlägg jag bara måste få till riktigt bra!
Vad det handlar om får ni veta lite senare, sen så kanske det kommer en FB sida den dagen ;)
Men vad vill  ni ha med? Det är en dag vi ska fira tillsammans! :)
Vill ni ha en ny design?
Vill  ni veta vad nästa novell ska heta på JustinNovells ?
Vill ni ge förslag på en novell?
Vill ni ha en tävling?
Eller vill ni har en massa kapitel just den dagen? :)
 
Den 17 oktober är en Onsdag och så slutar jag skolan kl. 13.20 så jag har en hel dag att uppfylla alla er grejer ni vill ska hända.
Ge mig förslag, och om ni inte vill att det ska vara ute som kommentar på bloggen, så skicka det på mail till mig, [email protected] :)
 
Alla måste verkligen ge mig förslag!
Kapitel senare! Men lite snållt med bara en kommentar på förra, inte för att jag inte är glad för den jag är jätte glad för den, men snälla en kommenetra på det! :)
KAPITEL 41 UNDER DETTA! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback