Svar på tal + viktig ! Läs det viktiga iallafall! :)

  • jaa det skulle vi kunna göra! Fast jag gör bara länkbyten i menyn. Jag skriver inte ett inlägg om hela bloggen, men vi skulle kunna göra ett länkbyte i menyn? :D
    SVAR: Aa det kan vi! Lägger in dig direkt och skriver ett svar på din blogg om du inte ser detta xD

  • Emma 
    Meeeeeeeer
    SVAR: Det kommer mer idag eller imorgon! :)

  • Anonym 
    nej :(
    SVAR: Jag känner så också, men jag har inga idér längre men om ni har några så får ni jätte gärna skriva här eller skicka mig ett mail, [email protected]
    ELLER skriva till mig på kik, MoaBiebs
  • Anonym
    SYRIANSKA FC, om dem ens är med xD
    SVAR: Dem är med i allsvenskan men det höll på att åka ur, men klarade sig :) ( känner mig som värsta fotbolls freaket... xD )
     
    Men om ni har några idér till novellen, kommentera här, ELLER maila mig på [email protected]
    ELLER skriv till mig på kik, MoaBiebs :)
    Kapitel kommer antingen ikväll, eller imorgon :)
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback