U Smile I Smile Kapitel 10

JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag vaknade på morgonen av att Kenny hällde kall vatten på mig.

Ögonen öppnades fort och jag blängde surt på Kenny.

Han bara skrattade medans jag gick surt ut ur mitt rum till resten av sviten mitt crew delade på, genom blöt i ett par mjukis byxor.

Dem som var vakna , nästa alla då, skrattade åt mig när jag om ut ur rummet blöt.

Jag slängde mördarblickar på de allihopa och då började dem skratta ännu mera om det ens var möjligt.

 

När jag stod i duschen så km ja in på Selena i mina tankar, jag visste ju att hon och Miley var kompisar men inte så tajta att hon skulle komma och vara här nu.

Det kändes som ett hål i hjärtat när jag såg henne komma in i efter Miley i studion för inte så länge sedan.

Visst jag erkänner, jag hade fortfarande lite känslor för henne vilket absolut inte var bra.

Jag visste att det aldrig skulle bli något mellan oss igen.

 

Jag gick ut från badrummet med en handduk runt höften.

Allas blickar vändes mot mig när jag kom ut ur rummet och det hördes applåder.

’’ Kolla vem som vaknat! ’’ hörde jag en bekant röst säga.

’’ BIEBER! BIEBER! BIEBER! BIEBER! BIEBER! BIEBER ! ’’ hörde jag Jazzys röst skrika.

Hon kom springandes mot mig och jag öppnade armarna, hon sprang mot mig och hoppade upp i min famn.

Jag kramade om henne och vände mig och och satte henne på min ena höft medans jag satte andra handen vi kanten på min handduk så den inte skulle ramla och sen så gick jag in på mitt rum och satte Jazzy i sängen, hon tog upp min mobil och tryckte sig in på något spel antagligen, hon hade lärt sig min mobil.

Det gjorde att jag kunde byta om ifred vilket jag uppskattade.

Jag tog på mig mina kalsonger och sen satte jag på mig ett par svarta jeans men sket i tröjan.

När jag stog framför spegeln och skulle göra vid mitt hår så kom Jazzy upp bakom mig och kramade om mig ena lår.

Det var en sak hon gjorde jätte ofta, hon vände blicken upp på mig och hon log mot mig och man kunde ju inte göra något annat än le tillbaka till henne, min älskade lillasyster.

 

Vi hade bestämt oss för att gå ut och äta lunch istället för att äta inne på hotellet.

Det var ingen speciell stämning där inne och där var så tråkigt det var ju nästan samma mat varje gång.

Vi åkte hiss ner och gick ut genom utgången/ingången och sen började vi gå till en resturang i närheten.

 

När vi hade ätit klart så gick vi tillsammans ut genom resturangen och ut på gatan.

Det var ju såklart inte alla från crewet med, mamma,pappa,Carin,Alfredo och Marwin ( min ena dansare) .

Vi gick till en galleria i närheten och när vi kom in där så möttes vi av flera skrik, jag vet att det inte var flr jag kom in för jag såg en ring med massor av tjejer antagligen fans till någon och en massa block och pennor i luften.

Vi gick närmare och jag fick en chock när jag såg vem det var, Selena och Miley.

Dem såg ut att vara här själva och inte kunna komma ut.

Strax efter det så kom det flera vakter och började dra ut tjejerna där ifrån-

En kort stund efter så kom Miley och Selena ut från ringen av alla fans och såg allmänt roade ut.

Jag tror faktiskt att dem såg oss för dem kom mot oss medans dem gick tät intill varandra och skrattade väldigt mycket.

’’ Tjena är ni här ? ’’ frågade Selena lagom flummigt.

Dem betedde sig konstigt och det var kanske inte direkt på ett bra sett.

’’ Tja! Ja faktiskt ! Vad har hänt med er ni är väldigt…. Hmm vad ska man säga typ flummiga? Vad har ni gjort? Och varför är ni här själva ? ’’ frågade jag

Miley himlade med ögonen och innan hon hann säga något så hördes en signal , antagligen en sms signal.

’’ Sel, det är liiiiiiiiiaaaaam!! Lääääs häääääär! ’’ sa Miley lykligt till Selena och visade mobilen för henne.

Selena sken upp och tog mobilen från Miley vilket Miley inte gillade så hon tog den ifrån Selena igen, eller hon försökte.

Tillslut så började Miley slå Selena löst på händerna och Selena gav upp och gav den till Miley igen.

Men jag tror faktiskt att Miley hade missat att Selena hade skrivit ett svar för snart så gjorde hon en grimas och blängde på Selena.

Det såg riktigt sött ut jalafall, Selena brydde sig inte om Miley och svarade på min fråga.

’’ Alltså.. vi blev flummiga efter att ha drukit 5 lattes på rad båda två…. Du vet vilka anfall jag kan få i alla fall.’’ Svarade Selena medans hon skrattade roat åt det.

Vi kom precis innanför dörren till sviten när vi möttes av ett skrik.

Vi sprang in och fick se Carin stå med ryggen mot oss och med en tjej framför sig.

Dem var inne på mitt rum och hon tjejen satt i min säng och hade min ena t-shirt i handen eller huvudet lät bättre.

Hon såg vättskrämd och riktigt ledsen ut.

Jag gick fram till henne och kramde om henne.

_______________________________________________________________________________
Såja!
Det blev rikigt kort.
men det var svårt att skriva jag vet inte varför!

jag vet inte om jag kommer att ha kvar dem speciela dagarna för jag har så mycket i veckan.. så jag ska föröska få ut minst ett i veckan jallafall nu istället! :) <3
// Moa

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback