U Smile I Smiel kapitel 7

När Chris och Noah hade slutat gulla så kunde vi hitta på något.

Vi bestämde oss för att vi skulle gå till gallerian för att Noah skulle köpa nya underkläder och jag skulle köpa ett par nya skor även nya underkläder tror jag.

Eller så handlade jag det nästa vecka.

Jag skulle jallafall dit och köpa underkläder men bara kolla på skor Selena kunde hjälpa mig nästa vecka.

 

Noah och Christian gick iväg själva och jag, Justin och Alfredo gick iväg.

Vi gick in på en skateboard butik och Justin köpte två kepsar för det fanns här.

Sen så gick vi in på Victoria Secret som låg bredvid och jag gick direkt till stället där dem hade spets underkläder.

Jag gick fram till en lila spets bh och ett par matchande trosor.

Det fanns lika dana i röda,gröna,skrik rosa , rikigt skrikig gul , vit och svart.

Jag köpte alla dem färgerna och även USA bikini.

När jag var på väg till kassan så såg jag Justin stå där ute med någon tjej.

Jag tror det var ett fan antagligen, jag betalade med mitt guldiga kort.

Sen så gick jag ut genom utgången så jag kom ut till Justin och Alfredo igen.

Dem undrade vad jag hade köpt och jag svarade bara att jag skulle visa sen.

Vi gick in på apoteket för jag var tvungen att köpa hals tabletter.

Jag gick och betalade mina lakrits halstabletter och sen så gick vi ut genom den ingången också så vi kom ut i gallerian.

Vi ringde Noah och frågade var dem var och dem var svarade att dem var på Mc´Donalds och att vi skulle komma dit.

Jag la på och sa till killarna att dem var där och vi började  gå mot donken.

När vi kom till donken så gick vi till bodet där dem två satt.

Jag hörde långt ifrån att Noah pratade i telefon och att hon inte lät så jätte glad.

Så vi skyndade oss och mycket väl så pratade hon i telefon och såg jätte ledsen ut.

Jag gick fram till henne och frågade vad det var och hon sa att hon var tvungen att gå och sen så la hon på och slängde sig i min famn.

Killarna var ju bara tvungna att säga , aw.

Jag hörde ett klick från en mobil kamera och såg att både Chris och Alfredo hade sina mobiler uppe och så hörde jag att alfredo sa tyst, Mot Instagram.

Jag började plötsligt skratta och strax där efter började Noah och Justin också skratta.

Alla skrattade tillslut och jag gick iväg tillsammans med Justin för att beställa till alla.

 

När alla hade ätit upp så gick vi ut ur gallerian och in i bilen som Kenny hade kört fram.

Vi hoppade in i bilen och den började köra oss mot Justin hotell.

Jag satt där med två påsar, en från Victoria Secret och en från HM.

Jag hade hunnit inom där och köpt ett par trosor, ett par skrik rosa string trosor.

När vi kom till hotellet så gick vi in genom ingången, där var ju självklart papz och fans och jag skrev med glädje många autografen.

Tillslut så vart vi tvungna att gå in för att det hade blivit riktigt vilt.

Vi kom innan för dörren till Justins hotell rum och gick direkt in i tv rummet och slängde oss i sofforna.

Jag satte mig nog på en plats Justin ville ha för att han kom fram framför mig och visade med handen att jag skulle flytta mig.

Inte direkt så att jag lydde honom utan jag gjorde vad jag ville och satt kvar i soffan medans Justin stod och försökte få mig att flytta på mig.

Snart kände jag att jag var uppe i luften och sen kände jag att jag satt extra mjukt och kollade ner och det visade sig att jag satt i Justins knä.

Jag orkade inte direkt bry mig för jag var såå trött så jag lutade mig tillbaka mot  Justins bröstkorg och kände att han la armarna om mig, vid min mage.

Han ände nog  att mina revben kändes igenom tröjan för att jag kände hur han rös och virrade på huvudet.

Jag vet att jag var jätte smal nästan försmal men det har bara blivit så.

Visst jag äter inte så jätte mycket, visst jag kanske inte äter alls på en hel dag men jag äter när jag är hungrig vilket jag nästa aldrig är.

 

’’ Tjejer kan ni inte visa vad ni köpte? ’’  frågade Alfredo

Jag och Noah nickade och gick tillsammans ut till hallen för att hämta våra påsar.

Innan vi kom in så la jag ner H&M påsen i påsen från VS.

Killarna behöver inte veta att jag köpte ett par string trosor.

Noah började visa vad hon hade köpt..

En super snygg handväska, smink och underkläder.

Sen så var det min tur.

Jag visade underkläderna och killarnas ögon spärades upp när dem såg dem skrik rosa trosorna.

Jag hade glömt att dem var så snygga.

När vi hade visat vad vi hade köpt så gick jag ut i hallen och la ner mian påsar och tog upp en lila keps ur Justins påse och satte den på huvudet, jag tog en fjortis  bild.

Sen så redigerade jag den lote snabbt medans jag började gå in mot dem andra, när jag hade redigerat klart den så la jag ut den på instagram.

Jag var nog helt inne i min mobil för att jag kände att jag gick in i något , jag vände upp blicken och såg att jag såg vitt jag backade ett steg och såg att jag hade gått in i en vit  väg.

Alla började gapskratta och jag började gnida handen på huvudet för att det gjorde rikigt ont.

Strax efter det så pep det till i min mobil och jag tryckte på lås upp knappen och såg att det va en händelse från instagram.

Det stod att jg hade fått en kommentar på bilden jag la upp.

Jag tryckte på den och såg att kommentaren var från Liam ( Selenas supper snygga dansare)

’’ Du är omänskligt snygg! :) ’’

Jag tror nog att mitt leende växte efter det och jag tryckte ner sidan och låste min mobil.

 

’’ Sanning eller konsekvens, Miley!’’ frågade Alfredo mig.

Vi hade bestämt oss för att köra Sanning eller Konnsekvens.

’’ Sanning!’’ svarade jag

’’ Vilken är din snyggaste del på kroppen enligt dig själv?’’ frågade Alfredo.

’’ jag tycker faktiskt verkligen om min rumpa ’’ svarade jag

Alfredo nickade och jag frågade Justin

’’ Sanning eller konka?’’

’’ sanning’’ svarade Justin

’’ Har du fortfarande känslor för Selly ? ’’ frågade jag

’’ Nepp! ’’ svarade han.

Justin frågade Christian och vi körde en stund till.

Tillslut så kom mitt namn igen.

Det var Justin som frågade och om jag inte visste fel så gillade han att busa med folk.

Jag svarade konka och Justin flin med bredare.

’’ Du ska ta på dig dina skrik rosa underkläder och ta ett foto och lägga ut på twitter. Sen så ska du hångla med Alfredo, medan sdu sitter i dina underkläder! ’’ sa Justin medans han flinade brett och kollade på mig.

Jag protersterade lite om det med twitter.

Det skulle bli kallabalik och Maggie skulle döda mig.

Justin sa att jag inte behövde lägga ut på twitter utan skicka till min mamma och maggie att jag var gravid.

Jag tog först på mig mina rosa underkläder och satte mig  gränsle över Alfredos lår och han tryckte våra läppar mot varandra.

Vi kysstes en stund och det blev intensivare och intensivare.

Alfredo la händerna på min rumpa och jag tryckte mig närmare Alfredo om det verkligen gick närmare.

Vi satt nog där i 5 minuter eller mer och bara kysstes intensivt.
_____________________________________________________________________________________
Blev ett ganska långt ändå ;)
// Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback