hjälp mig!

min utkast kapitel försvinner!
jag tror jag är hackad!
Men bara så ni vet så älskar jag er!
Allting kommer fixa sig!
Jag har alla mina kapitel på datorn, och jag ska börja fila på en ny blogg nuuuu!
Så denna bloggen tas bort idag!
Jag byter mail adress och nytt lösenord på mitt konto.
Mina noveller följer med så ni behöver inte vara oroliga..
stör mig mest på att jag inte får några kommentarer så det blir en ny start!
Jag tycker att alla som läser bloggen skriver en kommentar så kan jag skicka nya adressen till er på den nya novellen!
Snälla, ni kan väl hjälpa mig? att få bort detta och lite sånt?
Jag vet inte om jag är hackad men alla mina kapitel som ligger i utkastet försvinner -.-
dem försvinner väl inte efter ett tag dem ar legat där?
jaja jag ska ta reda på det!, men en ny blogg blir det, det kan jag nästan lova er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback