U Smile I Smile Kapitel 29

 

’’ Hej syrran! Hur mår du tjejen?’’ sa jag till Noah.

 

Det hade gått några timmar bara men Noah var redan här.

 

Ibland så funkade flyg bolagen.

 

Noah började plötsligt snyfta och jag kramade om henne hårdare.

 

Det var bara jag, Selena och Harry med.

 

Harry hade kommit med Noah så egentligen var det bara jag och Selena som hade åkt.

 

Vi hade lånat Ryans bil så den hade Selena kört hit i.

 

Jag hade körkort men körde nästan aldrig.

 

Innan körde jag rätt mycket men sen så fick Sel körkort och Justin har också så de vill köra nu och jag tycker det är helt ok. Det är inte direkt det roligaste att köra.

 

 

 

När vi kom utanför Ryans hus så tryckte jag ner twitter och facebook jag hade passat på att göra lite nytt där medan vi ändå satt i bilen.

 

Bilen stannade och vi hoppade ur.

 

Harry hade tagit en taxi direkt till hotellet där Noah och han skulle bo.

 

Jag och Selena skulle stanna kvar hos Ryan för hans föräldrar skulle vara iväg i en vecka till.

 

Så vi kunde på kvar där.

 

Jag,Noah och Selena hoppade ut ur bilen och vi gick mot dörren.

 

Selena pratade i telefon- med Zac dem var tillsammans.

 

Och jag och Noah gick tillsammans.

 

Hon med sin arm runt min midja och jag med min arm vid hennes revben.

 

Vi gick in genom dörren och ropade att vi var hemma.

 

Christian och Caitlin hade dragit hem igår för att jag var liksom helt spänd i samma rum som Caitlin.

 

Och hon hatade mig.

 

Så det var bara jag,Selena,Ryan och Chaz här nu som skulle sova.

 

Vi kanske skulle kunna ha Noah här också inatt.

 

För hon hade med sin väska nu  ifall att.

 

Jag måste prata med Justin om det.

 

 

 

När vi kom innanför valvet till Ryans vardagsrum så ställde sig Justin upp direkt och kom fram till oss.

 

Han drog in Noah i en sån mysig Justin Bamse kram.

 

Noah kramade Justin tillbaka och Selena kom in hon också.

 

Hon hade stannat i hallen för att få prata klart med Zac och det hade visst inte gått så bra för Selena hade tårar i ögonen.

 

Jag drog in henne i en kram och frågade vad som hänt.

 

Hon snyftade fram:

 

’’ Zac……….han….är…….dumpade….mig’’

 

’’ Lilla gumman vad är Zac?’’

 

’’ Han är eller var otrogen Miley! Zac var otrogen med Vanessa. Dem är tillsammans igen! Och har visst varit det sen ett halvår tillbaka! Att jag varit så korkad att jag inte kommit på det! Åhh jag borde bara försvinna härifrån. Från Canada och från världen. Jag orkar inte med livet..’’ svamlade Selena fram.

 

Justin och Noah  hade slutat kramas men Justin stog ändå rätt så nära henne.

 

Han kollade med en frågande blick på mig och jag mimade att Zac hade dumpat henne.

 

Justin kom fram och kramade Selena från sidan och strök henne över ryggen.

 

Jag tog med mig Selena till soffan och satte henne där med en filt omslingrad om henne innan jag gick bort mot mitt och Justins rum.

 

Justin kom efter mig och la sina händer runt min mage och strök mig lite över magen.

 

Vi kom innanför dörren till rummet och jag gick direkt och la mig i sängen och Justin var inte så långt bakom mig.

 

Han la sig med sitt huvud mot mig och drog mig lite mot sig så vi låg otroligt nära varandra.

 

’’ Du har fått din mens sen vi gjorde det senast va?’’ frågade Justin.

 

Han tyckte nog inte alls att det var pinsamt att prata om sådant.

 

Vilket var skönt..

 

Men han var typ raka motsatsen mot mig.

 

Jag tyckte det  var rätt så pinsamt att prata o sådant.

 

Men Justin brydde sig rätt mycket och ja han frågade mycket om det.

 

’’ Jepp! Fick den igår! Så ja…. Det var därför jag frågade dig när vi fick semester igår..’’ svarade jag.

 

Han nickade.

 

 

 

Jag och Justin hade legat rätt länge och bara tagit det lugnt och ja.

 

När vi kom ut från vårt rum så hade jag bytt om till en lila one piece.

 

Selena satt i soffan och hade också på sig en lila one piece.

 

Vi hade köpt dem tillsammans.

 

Jag slängde mig ner i en soffa som Chaz just skulle sätta sig i.

 

Han kollade på mig med en blick som typ va ’’ du flyttar dig annars.’’

 

Jag började skratta och Justin kom och kollade på mig med en blick som betydde ’’ kan du vara snäll att flytta lite på dig baby! Jag vill också ligga i soffan.’’

 

Jag gjorde plats till Justin och vi la oss tätt i hopa.

 

Chaz kollade på mig och Justin innan han satte sig ner på mina fötter.

 

Jag skrek till.

 Kommentera nuuu riktigt duktigt!! :))
Jag har min kompis ( hon som jag var hos förra helgen) här men vi sitter vid varsin data! 
Haha! Sociala jag veeeet! ;)
Kommentera så ska ni se att ett kapitel kommer idaag!! :))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback